Miksi ihmeessä Viki ja Köpi palautettiin aamuradioon?
Kuvottavaa uloste"huumoria" ja ällöttäviä pedo"vitsejä -Ylen arvot lienee ainoa vitsi ohjelmassa. 💩🤯😵
Kommentit (18)
Minä en tästä tiennyt. Miksi teit avauksen promotaksesi ohjelmaa?
Miksi kuuntelet YleX:ää? Radio Suomi auki.
Hyvä kun muistutit. Pitääpä kuunnella nyt.
Molemmat täysiä turhakkeita, joista toisella typerät hiukset.
Ylen eläkeviroissa olevat wokepojat.
Näkeehän sen, ettei mediayhtiöillä tai muillakaan viihteestä miljardeja tienaavilla firmoilla ole mitään mielikuvitusta. Kaikki noi koittaa toistaa sitä kerran onnistunutta reseptiä ja johtoporras tuppaa olemaan porukkaa jota ei kiinnosta ala ollenkaan mutta jotka jahtaa jättibonuksia jotka saisi jos onnistuisi tuottamaan firmalle miljardirahasammon.
Esim. leffayhtiöt (ja tv-sarja) toistaa yhtä ja samaa ideaa ja pahimmillaan niillä parilla samalla päänäyttelijälläkin. Pelifirmat kopsaa kaikki toisiltaan ne samat piirteet joka peliin, oli siinä pelin idean kannalta järkeä tai ei. Juuri kukaan ei yritä tuon porukan sisällä mitään uutta vaan uuden tekeminen jää näille pienemmille independent porukoille joilla se tuote sentään on firman johdonkin sydäntä lähellä eikä vaan raha.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat täysiä turhakkeita, joista toisella typerät hiukset.
Minkä merkkinen radio kun ulkonäkökin häiritsee?
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään kuunnella heitä.
Kyllä minä heitä olen kuunnellut. Varsinkin joskus 2010 luvulla olivat hauskoja ja se Vikin nauru ja Köpin oivallukset. Olin silloin töissä ja beltoreilla kuuntelin.
Varmaan siksi, että he ovat Ylex:n suosituimpia tyyppejä eikä aamuradioon oikein ollut ketään muita vetonauloja, kun PPP lopetti.
Onko samat, jotka väkertää televisioon sysipaskoja huumoripläjäyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Onko samat, jotka väkertää televisioon sysipaskoja huumoripläjäyksiä?
Ne matkaohjelmat on hauskoja.
Nyt alkaa Jussi Vatasen haastattelu.
Vierailija kirjoitti:
Ylen eläkeviroissa olevat wokepojat.
36v. ja 41v. eläkeviroissa? Just joo.
Ap, Suomessa on laskentatavasta riippuen kymmeniä tai yli sata radiokanavaa, kun mukaan lasketaan valtakunnalliset, alueelliset ja paikalliset taajuudet sekä verkkokanavat. Siinä on sulle mistä valita.
Älä kuuntele, niin ongelma ratkaistu.