Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks on niin vaikea hyväksyä samaa sukupuolta olevien avioliittoa?

Vierailija
25.01.2012 |

Ja kaikille tietämättömille tiedoksi, että Niinistö ei hyväksy avioliittoa samaa sukupuolta olevien välillä...

mulle ei riitä perusteluks, että avioliitto on arvokysymys.

Mitä se on muilta pois, jos 2 miestä tai naista rakastaa toisiaan?

mä oisin loukkaantunu, jos joku olis yrittäny estää multa naimisiinmenon. se oli kuitenkin yksi mun elämäni onnellisimmista päivistä!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä kiinnostaa raamattu? kyllähän siellä sanotaan paljon muutakin, esim että käsi pitää repiä irti, jos teet sillä jotain syntiä vaikka runkkailet...

av-mammatkin jatkossa sitten seurailee miehensä puuhia, että jos kajoaminen tapahtuu omiin elimiin omalla kädellä, niin eikun kirvestä kehiin...

siinä on av-mammoilla haastetta

Vierailija
2/22 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sille avioliitolle pitää saada siunaus?

Siinä tavallaan yritetään saada Jumalankin hyväksyntä asialle, josta tiedetään, ettei Jumala sitä kuitenkaan hyväksy. Vaikka koko maailma huutaa kuorossa, että Raamattu on muka vanhentunut ja ihmisten kirjoittama tai että Raamattu muka ei sano homoudesta mitään, niin Jumala pysyy järkähtämättömästi sanansa takana.

lol

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sille avioliitolle pitää saada siunaus?

Ei tässä mistään siunauksista puhuttu, ei siis kirkkovihkimisestä vaan avioliitosta. Ei siellä maistraatissa paljon siunailla ja hyvä niin.

Vierailija
4/22 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on miehen ja naisen välinen sopimus, ei kaikkea tarvtitse normalisoida.

Vierailija
5/22 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kyl homot voi mun puolesta mennä kirkossa naimisiin. mutta please tajutkaa ettei presidentin ole tarkoitus vaalikaudellaan pitää hienoja mediakirkkohäitä vaan hoitaa tehtävänsä.

Vierailija
6/22 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne ei saa mennä rakastamansa henkilön kanssa naimisiin.

Vierailija
7/22 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen ylipäätään pitää olla, että jaksaa niin kovasti kiinnostua muiden, tuntemattomienkin ihmisten asioista ja parisuhde-elämästä? Ei minua ainakaan hetkauta tipan vertaa, mitä joku Jarmo Ylivieskasta sängyssään touhuaa. Ja jotenkin nuo ulinat siitä, että avioliitto on naisen ja miehen pyhä liitto - huhhuh! Ei kai toisen rakkaus ole keneltäkään pois?! Kirkko olkoon hyväksymättä, mitä sen niin väliä, mutta Suomen sitoutumattomana valtiona pitäisi ehdottomasti hyväksyä sukupuolineutraali avioliitto. Miksei sitä muka voitaisi hyväksyä? Ainoa "järkevä" peruste on tuo uskonto, koska uskovaiset nyt on hihhuleita, mutta miksei kirkon ulkopuolella voisi mennä homotkin naimisiin, kun kerran maistraattivihkiminen on olemassa? Koska se loukkaa näitä hihhuleita? Veikkaanpa, että ihan yhtä moni loukkaantuu siitä, että joltain kielletään onni.

Rakkauden evääminen toiselta on ilkeää ja käsittämätöntä.

terveisin heteronainen

Vierailija
8/22 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihmiset jopa värjäävät hiuksensa punaisiksi.

Nyt eletään aikaa, että kauan syntinä pidetty homous alkaa olla yhtä normaalia kuin heterous.

Ihan vielä ei olla siinä, mutta kaapista on tultu suunnalla jos toisellakin ja kyllä se tietenkin vanhoillisimpia pelottaa.

Uskon, että kellään ei ole FAKTAA siihen, miksi ei hyväksy homoliittoja, vaan taustalla on tottumus, tapa, pelko..

Ja ihminen on siitä jännä eläin että kun se pelkää niin se puolustautuu keinolla millä hyvänsä. Av- mamma ei voi mennä polttamaan homoa roviolla joten ainoaksi mahdollisuudeksi jää levittää omaa propakandaansa ja homofobiaansa ja yrittää saada siten ympärilleen turvaa.

Ihmisiä siis pelottaa. Kun vain haluttaisiin ymmärtää, että tässä maailmassa on PALJON pelottavampia asioita kuin homoperheet.

Vierailija
9/22 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksei parisuhteenrekisteröinti voisi riittää homoille?

Vierailija
10/22 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua viisaammat teologit ovat tulkinneet raamattua, ja tyydyn siihen.

Vierailija
11/22 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikille tietämättömille tiedoksi, että Niinistö ei hyväksy avioliittoa samaa sukupuolta olevien välillä...

mulle ei riitä perusteluks, että avioliitto on arvokysymys.

Mitä se on muilta pois, jos 2 miestä tai naista rakastaa toisiaan?

mä oisin loukkaantunu, jos joku olis yrittäny estää multa naimisiinmenon. se oli kuitenkin yksi mun elämäni onnellisimmista päivistä!

Mutta adoptio-oikeutta en antaisi tällaisessa suhteessa asuville.

Minun mielestäni lapsella tulee olla äiti ja isä.

No tottakai eroja tulee tai toinen vanhemmista saattaa menehtyä mutta eipä jossitella nyansseilla.

Vierailija
12/22 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se ei kuulu siihen tarinaan. Ei se rekistyeröiminen tee liitostanne huonompaa asiaa. Miksi pitää sekoitella asiat?

Kun ensin saatte Suomessa rätit pois naisten päästä, niin siinä olis jo tekemistä. Loukkaus naisia kohtaan. Naisia on enemmän kuin lesboja, joten katson tämän asian olevan tärkeämpi : D

Vierailija
13/22 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pariskunta on tietoinen ongelmista lastenkasvatukseen homoina.

He ovat turvanneet lapselle sukupuolimallin haalimalla ympärilleen laajan tukiverkon setiä, serkkuja, ukit miespuoliset ystävät ym.

Mieheni ja minä siinä mukana olemme yksi osa tästä verkosta ja voin sanoa, ettei onnellisempaa lasta olekaan.

Lapsi on vielä pieni 4-vuotias ja äidit ymmärtävät kyllä tulevaisuuden haasteet lapsen osalta.

Tämä perhe on tasapainoisempi kuin monien muiden tuntemieni perheet mukaanluettuna omani.

Itse olen ydinperheen äiti, kolme lasta ja ihana mies.

En kestä ajatustakaan siitä, että näiltä kahdelta ihanalta ihmiseltä olisi evätty lapsi vain sen takia että ovat molemmat naisia..

Vierailija
14/22 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kunnioitan sitä.

"Luomakunnan alusta Jumala on luonut heidät mieheksi ja naiseksi. Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa. Ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi. Niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha."

Homot ja lesbot voivat rekisteröidä suhteensa, mutta sitä suhdetta ei voi eikä saa kutsua avioliitoksi. Se on uskomme perustan, eli Raamatun, sanoman vääristämistä.

Vierailija
15/22 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on ollut aina miehen ja naisen välinen sopimus, mutta nyt siitä yritetään tehdä osapuolten vapaasti määrittelemä juttu. Paljon reilumpaa olisi, että keksisivät jutulleen oman määritelmänsä.

Vierailija
16/22 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on ollut aina miehen ja naisen välinen sopimus, mutta nyt siitä yritetään tehdä osapuolten vapaasti määrittelemä juttu. Paljon reilumpaa olisi, että keksisivät jutulleen oman määritelmänsä.

Jos peräänkuulutat reiluutta niin kertoisitko vielä mikä homojen välisissä jutuissa on epäreilua verrattuna heteroiden välisiin juttuihin?

Vierailija
17/22 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos peräänkuulutat reiluutta niin kertoisitko vielä mikä homojen välisissä jutuissa on epäreilua verrattuna heteroiden välisiin juttuihin?

Homojen liitoilla voisi olla reilusti oma nimityksensä. Turha sotkea homojen liittoja avioliittoihin. Esimerkiksi "reiluliitto" olisi yksi mahdollisuus.

Vierailija
18/22 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuulostaa selittelyltä.

Eiks se olis meille kaikille vaan helvetin yksinekrtasta, että homot sais mennä naimisiin. Ei oo keneltäkään mitään pois.

Vierailija
19/22 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen liitoilla voisi olla reilusti oma nimityksensä. Turha sotkea homojen liittoja avioliittoihin. Esimerkiksi "reiluliitto" olisi yksi mahdollisuus.

Miksei avioliittoa voisi solmia myös naisen ja naisen tai miehen ja miehen välille? Mikä siinä eroaa? Seksi!

No miten se jonkun homoseksi vaikuttaa sinun heteroelämääsi? Ei mitenkään.

Olen ihan varma, että Jeesus hyväksyy homon joka rakastaa itseään, läheisiään ja yrittää elää ja tehdä hyvin, Jeesuksen oppien mukaan.

Uskovaiset homofobikot, lukekaa Uutta Testamenntia! VT on raamatusta myös, mutta UT on se mitä Jeesus meille yrittää opettaa.

Uskonto ei ole syy homovastaisuudelle. Hyvää tarkoittavan lähimmäisen kieltäminen taas on Jeesuksen oppien kieltämistä.

Vierailija
20/22 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä kiinnostaa raamattu? kyllähän siellä sanotaan paljon muutakin, esim että käsi pitää repiä irti, jos teet sillä jotain syntiä vaikka runkkailet...

av-mammatkin jatkossa sitten seurailee miehensä puuhia, että jos kajoaminen tapahtuu omiin elimiin omalla kädellä, niin eikun kirvestä kehiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme