Katson muutamalle tulevaan
Kirjoita viesti itsestäsi, ja kysy jotain. Vastaan niille joille näen :)
Kommentit (177)
Et ole juuri nyt raskaana, mutta ihan lähikuukausien aikana kyllä. Sinulle näytetään kolmea lasta, neljä kaikenkaikkiaan. Sinulla on ennestään yksi lapsi? Miehesi kanssa on välillä kuoppaisempaa, välillä tasaisempaa polkua, mutta yhdessä teidät tässä näytetään vielä vuosienkin päästä. Työelämässä pikku pätkiä aina sillointällöin teet, mutta vielä ei ole mitään vuosien pituista työuraa sinun näkyvilläsi.
Kaikkea hyvää sinulle jatkoon :)
Miten tilanne ratkeaa, vai ratkeaako?
mietin vielä tuota käsillä parantamista, onko se mahdollista ylipäätään minun kohdallani? kiitos kuitenkin sinulle! tv. äiti 29 v
Tämä ensi kerta,kun ennustajalta kyselen, että odotan jo vastaustasi... Mitä näet minun elämääni tapahtuvan. Pitkä parisuhde takana,vaikeuksia ollut,mutta nyt löydetty taas toisemme. Kestääkö rakkautemme? Entäs montako lasta näet meille tulevan...Ja tällä hetkellä olen työtön.Näetkö minulle työpaikan lähitulevaisuudessa.Kiitos jo suuresti etukäteen..
Mitäköhän vikaa mussa on kun AINA näissä ketjuissa hypätään mun kysymysten yli??
Näkijä:
Tällä miehellä tuntuisi olevan jonkinlainen este elämässään, kuin sydämensä kuuluisi toisaalle? Ei ole vapaa tulemaan täysin luoksesi, eikä sitä koko sydämestään niin haluakkaan. Vähän epävarma on sen suhteen mitä elämältään haluaa eikä oikein uskalla tehdä radikaaleja päätöksiä. Sinun kannattaisi irroittautua hänestä, kun olet vapaa rakastamaan, kohtaat itsellesi sopivamman miehen joka sinusta tekee onnellisen ja ehjän. Halauksia sinulle.Vierailija:
olen 33 vuotias kahden lapsen yh-äiti.Saanko kaipaamani miehen vielä takaisin? Rakastamme vieläkin toisiamme,kyse ei ole lasteni isästä. Jos en häntä enää saa,milloin löydän pysyvän ja turvallisen ihmissuhteen?
Olemme todellakin olleet eroamassa jo kolmisen kuukautta ja nyt mies ilmoitti,että on löytänyt toisen,kuitenkin vain kaksi viikkoa ennen kävi luonani ja kertoi rakastavansa minua.on totta sekin,että tuntuu kun hän olisi koko vajaan vuoden kestäneen suhteemme aikana ollut hyvin epävarma itsestään.Äsken laittoi tekstiviestin,ettei minun häntä kannata ikävöidä. Jos kiltti jaksaisit vielä kertoa,onko hänellä todellakin toinen nainen? Ja miksi lähettää minulle tuollaisia viestejä?Tämä ei ollut ensimmäinen viesti. T.133
mutta minulla on riippuvuus.
En tiedä, miten tämä on edes syntynyt, mutta pelkään.
Kaikki asiat ovat hyvin, mutta pelkään, enkä tunne itseäni.
Näetkö, miten meidän perheen käy?
Kiitos.
mitä näet ensivuodelle,työpuoli ainakin minulle itselleni suurta kysymysmerkkiä ja ahdistuksen aiheuttajaa:´(
Entä parisuhde mieheni kanssa ja muutenkin perhe-elämämme?
Kiitos!
Työelämä on tällähetkellä jotenkin tasapainoista, siis sellaista kuin sitä ei olisi tai sitten se on hyvinkin tasaista. Ei vie eikä tuo energiaa. Tulevaisuudessa näen sinulle kuitenkin mielekkään työn ihmisten parissa, hoiva-alaan liittyy. Sillä teet työtäsi.
Näen kauniin, kaksikerroksisen uuden talon. Kellertavä tai valkoinen, vaalea kuitenkin. Itse rakennatte tai muutatte lähes valmiiseen, koska pihatyöt ovat vielä kesken. Hieman alaspäin viettävä tontti.
:)
Ja palautteesta olisin kiitollinen..
kyselin lapsen syntymästä.Olen tällainen tavallinen keski-ikää lähestyvä mammeroinen,tulevaisuuden työkuviotkin mietityttävät,lähinnä,onko edessä ulkomaan muutto..
Olet jäänytsyvästi kiinni rakkaaseesi. Hänkin kaipaa ja ajattelee sinua, mutta esteitä on yhteisen matkanne alkamiseen uudelleen. Aika vaikelta näyttävät olevan ylittää, kun aikaa menee sinä huomaat että helpompikin polku on eteesi tarjoutumassa.
Voimia ja uskoa tulevaan sinulle lähetän :)
Vaikeuksia on ollut mutta joko ne ovat takana?
tarvitsisin ihmistä joka Näkee.
Itse en näe, ja ihmettelen.
t.nro 4.
Menneisyydessäsi on käsittelemättömiä asioita, jotka ilmaisevat olemassa olonsa tällä riippuvuudella. Muista että sinä olet itsesi herra, sinä yksin päätät elämästäsi ja sen suunnasta. Hyvä asia on, että olet tämän ongelman huomannut, lisää voimaa tarvitset huomataksesi ja tunnistaaksesi syyt siellä taustalla.
Älä häpeile ongelmaasi, se on avainsanana nyt sinulle. Puhu rohkeasti rakkaallesi, hän tukee ja ymmärtää sinua. Hae apua ulkopuolelta, nimenomaan tämän menneisyyden asian käsittelyyn. Edessäsi on pitkä, kivikkoinen mutta parantava tie. Ole rohkea ja hae nyt voimaa rakkailtasi. Sieltä sitä saat ja he auttavat sinut tämän vaikean ajan lävitse. Miehesi rakastaa sinua kovasti, ja todella vakaana seisoo rinnallasi. Voimia sinulle paljon.
Vierailija:
mutta minulla on riippuvuus.
En tiedä, miten tämä on edes syntynyt, mutta pelkään.
Kaikki asiat ovat hyvin, mutta pelkään, enkä tunne itseäni.
Näetkö, miten meidän perheen käy?
Kiitos.
Lapsesi syntyy kun on vielä lämmintä ja aurinko on voimissaan ;) Tämäpä on hassua, minulle näytetään sekä poikaa että tyttöä.. odotatko kaksosia?? Jos et, niin saat ensin pienen poikavauvan ja hyvin nopeaan tyttölapsen elämääsi.
kaikki sujuu oikein hienosti, ei sinulla ole hätää :)
Sait minut itkemään.
Rakkaani tietää, ja sietää, ja ymmärtää. Mutta kuinka kauan...=(
Aion tehdä niinkuin neuvot. Kiitos paljon.
T.4
Jäät vielä tämän lapsen jälkeen hetkeksi kotiin, pikkusisarusta nykyiselle näytetään ;) Sen jälkeen palaat työelämään, johon on sovelletttu tuo opiskelu. Olisiko oppisopimuksen tai iltakurssin tyylistä opiskelua. Kuitenkin työhön on sidottu nuo opinnot tulevassa. Kaikkea hyvää sulle :)