Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katson muutamalle tulevaan

Vierailija
13.11.2005 |

Kirjoita viesti itsestäsi, ja kysy jotain. Vastaan niille joille näen :)

Kommentit (177)

Vierailija
1/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää laittako kysymystänne otsikko kenttään, on helpompi vastata kun saan viestinne näkyviin oman vastaukseni alapuolelle ja teidänkin on helpompaa seurata mikä vastaus on kellekkin :) Eikös niin? Kiitos.. ap

Vierailija
2/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ole kiltti ja vastaa.

N29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaako minun perustaa oma yritys?

Vierailija
4/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saammeko joskus lapsia???

Vierailija
5/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on murhetta päälläsi nyt. Kyyneleistäsi et näe tulevaa etkä ulospääsyä tästä tilanteesta.Koet että miehesi ei rakasta sinua enää. Teillä on kuitenkin niin paljon yhteistä takana, että kaiken sen jättäminen tuntuu sinusta pahalta. Usko kuitenkin että sinä selviät. Kaikella on tarkoituksensa, niin kipeältä ja mahdottomalta kuin se välillä tuntuukin. Vaikka nyt on vaikeaa, elämä edessäsi näyttä hyvinkin valoisalta. Elät ja parjäät lastesi kanssa hienosti, annat heille sitä suurinta rakkautta mitä lapsilleen voi antaa. Heiltä saat voimaa ja uskoa tulevaan. Luotathan kuitenkin itseesikin, ei sinun elämäsi ole vielä ohitse, ei todellakaan. Usko valoon ja siihen lämpöön mikä on edessäsi, sillä sitä kyllä näkyy. jaksat tämänkin hetken ylitse, ja edessäsi on aivan ihan tuleva. Rakastava, rauhallinen, tumma mies on edessäsi.

Voimia sinulle.

Vierailija:

Elämäni on nyt pahassa kriisissä. Miehen kanssa menee erittäin heikosti ja en näe ulospääsynä muuta kuin avioeron. Kahden pienen lapsen yksinhuoltajuus silti pelottaa. Näetkö mitään toivoa/valoa meille vai onko parempi erota ja antaa lapsille riidaton koti?

Vierailija
6/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuuko suruni joskus? Muuttuuko elämäni? Löydänkö joskus rakkauden? Kuinkas opiskeluni?

Kiitos jos vastasit

Vierailija
7/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toteutuvatko haaveeni toimivasta, onnellisesta parisuhteesta ja sen myötä omasta perheestä?

Vierailija
8/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 3 vuotta yksin. Löydänkö elämääni miehen? Ja tuttavatko opiskeluni tulosta, löydänkö sitä kautta ammatin?

Vierailija
9/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen epäillyt jotakin tuon suuntaista. Kun vain näkisin sen toisen vaihtoehdon.

Vierailija
10/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

arki on hektistä ja parisuhteemme jäänyt sen vuoksi hieman taka-alalle,rakkautta kyllä riittää ja miehenikin sen minulle sanoo ja näyttää usein.Mutta minua kiinnostaisi kovasti tuo työasia minkä näit minulle, miltä alalta tai mitä työtä näet sen olevan ja tuskin se minulle aukeaa kuin manulle illallinen?Huolettaa myös miten lapseni pääsevät päiväkotielämään kiinni,näetkö siitä jotain?Entä se kolmas lapsi,onko sellaista tulossa vai ei?Kiitos!

-7-

Vierailija
11/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa enää sanoa, että rakastanko miestäni vai onko kyse pelkästä tottumuksesta. Olemme olleet yhdessä 7 vuotta ja meillä on hyvää yhdessäoloaikaa takana ennen lapsia. Niin kamalaa kuin tämä on sanoa ääneen, niin ongelmamme alkoivat lapsettomuushoidoista ja ne kärjistyivät lastemme vauva-aikana. Nyt takana on valehtelua, salailua, lupauksien rikkomista, pettämistä (?), nalkutusta, riitelyä...

Ilmeisesti näet eromme, koska mieheni on vaalea ja näet minulle tumman miehen?

Terv. 30./33.

Vierailija:

Paljon on murhetta päälläsi nyt. Kyyneleistäsi et näe tulevaa etkä ulospääsyä tästä tilanteesta.Koet että miehesi ei rakasta sinua enää. Teillä on kuitenkin niin paljon yhteistä takana, että kaiken sen jättäminen tuntuu sinusta pahalta. Usko kuitenkin että sinä selviät. Kaikella on tarkoituksensa, niin kipeältä ja mahdottomalta kuin se välillä tuntuukin. Vaikka nyt on vaikeaa, elämä edessäsi näyttä hyvinkin valoisalta. Elät ja parjäät lastesi kanssa hienosti, annat heille sitä suurinta rakkautta mitä lapsilleen voi antaa. Heiltä saat voimaa ja uskoa tulevaan. Luotathan kuitenkin itseesikin, ei sinun elämäsi ole vielä ohitse, ei todellakaan. Usko valoon ja siihen lämpöön mikä on edessäsi, sillä sitä kyllä näkyy. jaksat tämänkin hetken ylitse, ja edessäsi on aivan ihan tuleva. Rakastava, rauhallinen, tumma mies on edessäsi.

Voimia sinulle.

Vierailija:

Elämäni on nyt pahassa kriisissä. Miehen kanssa menee erittäin heikosti ja en näe ulospääsynä muuta kuin avioeron. Kahden pienen lapsen yksinhuoltajuus silti pelottaa. Näetkö mitään toivoa/valoa meille vai onko parempi erota ja antaa lapsille riidaton koti?

Vierailija
12/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle erittäin läheinen ja rakas läheiseni on kuolemansairas ja elinpäivät luetut. Haluaisin tietää näetkö hänet vielä vierellämme jouluna? Olen rukoillut asiaa mutta en usko siihen koska hän niin sairas mutta joulu ilman häntä ei tunnu joululta eikä ajatuksenakaan kestettävältä:´( Ehdinkö hänen vierelleen kun kuolema tulee niin ettei hänen tarvitse kuolla ilman minua?

Vierailija
13/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosi vaikea elämän tilanne; Käyn terapiassa lapsuuden trauman takia, joka on tehnyt joka päiväisestä elämästäni todella vaikeaa ja tuskaa! Perhe ja parisuhde tosi koetuksella... Miten tästä selviän ja mitä kaikkea elämä tuo tullessaan?! Mikä ratkaisee tilanteen jne...?!

Vierailija
14/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni, elämä on joskus suunnattoman epäreilua ja rankkaa. Se tuntuu vaativan meiltä enemmän kuin mitä pystymme antamaan ja mihin tunnemme voimavarojemme riittävän. Rakkautesi on kuitenkin suurta. Niin suurta, että hän tuntee sen vuoteellaan. Tietää että sinä olet, ja vaikket olisikaan fyysisesti vierellään, hän aistii rakkautesi, lämpösi ja välittämisesi.

Meillä on jokaisella oma aikamme täällä ja oma polkumme kuljettavana. Joskus elämä heittää eteemme asioita joita emme ymmärrä, emme voi nähdä kaiken tarkoitusta suuren tuskamme keskellä. Totuus kuitenkin on, ettei mitään tapahdu ilman suurempaa tarkoitusta. Sinun rakkautesi ja läsnäolosi on ollut ja on edelleen tärkeää rakkaallesi, hän ei sitä unohda ja muistaa kyllä sinut viimeisenä hetkenäänkin. Se tulee olemaan kaunis ja rauhallinen.

Ole lohdullinen, ei hän kauas mene vaikka fyysisen kehonsa jättääkin ,hän kyllä kulkee vierelläsi ja näkee sinut vaikket sinä häntä. Sydämeesi jää asumaan vahvana kaikki yhteiset hetkenne ja tämä rakas ihminen. Kun aika tulee, kohtaatte jälleen. Rakkautesi on suurta, hän tuntee sen vaikket olisi lähellään.

Enkelit kulkevat rinnallasi, olet siunattu ja turvassa.

Vierailija:

minulle erittäin läheinen ja rakas läheiseni on kuolemansairas ja elinpäivät luetut. Haluaisin tietää näetkö hänet vielä vierellämme jouluna? Olen rukoillut asiaa mutta en usko siihen koska hän niin sairas mutta joulu ilman häntä ei tunnu joululta eikä ajatuksenakaan kestettävältä:´( Ehdinkö hänen vierelleen kun kuolema tulee niin ettei hänen tarvitse kuolla ilman minua?

Vierailija
15/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähän vedä itseäsi aivan piippuun, sinulla on vielä paljon paljon asioita edessäsi jotka vaativat energiaasi ;) Yksi pienoinen poikalapsi odottaa pääsyä perheeseenne iltatähden paikalle.. Suhteenne kestää ja jatkuu, väliinne ei pääse mikään, niin vahvasti olette toisiinne sidotut.

Vierailija
16/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivon todella että olen hänen vierelleen kun aika on rajan yli astua ja minulle kyllä ilmoitetaan heti kun se aika on käsillä joten mahdollisuus vierellä oloon kyllä on. Toivoisin että olisit nähnyt sen että olen siinä pitämässä kädestä mutta se menee sitten miten menee. Entä tämä joulu?

54

Vierailija
17/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tyttölasta näen perheeseenne.. nyt en ole varma ovatko nykyistä vai tulevaa? Suunnilleen samaa ikää ovat nämä tyttöset. Paikkaunnan vaihdos tulee eteenne yllättäen, ihan eri aikaan kuin nyt kuvittelette7haaveilette ;) Se kuitenkin kannattaa, ihan uutta energiaa ja iloa tuo elämäänne.

Vierailija
18/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin miltä alalta työ on?

Vierailija
19/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saisin toisen lapseni, jos saan? Suuret kiitokset!

t. yhden lapsen äiti 30 vuotta

Vierailija
20/177 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi