Mä en kestä!
Miksi mies ja poika on toistensa kimpussa koko ajan! Koko ajan nahistelevat ties mistä ja vaikka mistä! Ei auta vaikka kuinka selittäisi miehelle että älä sinä ole se toinen lapsi, ole sinä se aikuinen. Ei aina menee samaan ansaan ja nahistelu on valmis alkamaan. Miksi he eivät voi tulla toimeen keskenään. 29-vuotias mies ja 6-vuotias poika.
Mä haluan vain rauhaa kotiini mutta se on turha toivo kun nuo kaksi ei voi olla lempeän rauhallisia.
Mikään mitä mä sanon ei auta. Eikö ne kuuntele mua? Eikö tämä ole minunkin kotini? Eikö minun pitäisi saada edes joskus olla rauhassa omassa kodissani.
Karkasin ylös kun en jaksanut enää huomauttaa tuosta. Nahistelkoot, mä vahdin pyykkejä hetken (pesen niitä jos toista kertaa kun haisivat viemärille!!!) Kone ja viemärit puhdistettu vähän aikaa sitten ja silti koneesta tuli tänään viemärille haisevia pyykkejä. Hyi...
Kommentit (4)
Oma isäni oli samanlainen kuin miehesi: laskeutui lasten tasolle, ei kyennyt pitämään mitään aikuisen roolia. Kun isälle sanoi haista paska, hän sanoi takaisin saman ja vielä pahemmin. Ei kovinkaan turvallista ja luottamusta herättävää, varsinkaan siinä vaiheessa kun alkoi löytyä myös omaa tahtoa. Ehkä mun ei tarvitse kertoa sulle sitä, että näitä isän oppeja niitetään minun ja sisarusteni keskuudessa näin aikuisena aika ikävällä tavalla...:(
Hänen todellakin pitäisi olla se aikuinen tuossa tilanteessa!
Mutta vaikka näin ei olekaan niin ei normi kiisteleminenkään kivaa ole.
Ei käy kateeksi.