Minkälaisissa tilanteissa sinut on ghostattu?
Kommentit (18)
Ja siis nro 1 vielä tässä, että minulle olisi ollut ihan ok vastaus että tulimmekin toisiin ajatuksiin. Epätietoisuus oli ärsyttävintä ja kun en heti uskonut että joku toimisi näin ja aikaa meni vielä lisää hukkaan, kun ajattelin että ihmiselle tyyliin käynyt jotain ja siksi ei vastaa.
Nuorena pelimiehet ja psykot tekivät haamuja eniten. Ei kiinnostuneen olisi tietysti hyvä sanoakin aluksi ettei tutustuta enempää. Pelimies yleensä käyttää hyväsi pitkään naisia.
Ei ikinä. Mä oon ghostannut pari käytösvammaista moukkamiestä.
Eli päästäkseni heistä eroon sopinut treffit huomiseksi johonkin.
Kissat ghoustaavat ja silmät puolitangossa mennään vaan ohi eikä nähdäkään toisinaan. Kävellään vielä muka rennon coolistikiin siihen malliin että evvk vaan sinne mulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä. Mä oon ghostannut pari käytösvammaista moukkamiestä.
Eli päästäkseni heistä eroon sopinut treffit huomiseksi johonkin.
...johon en siis koskaan mennyt. Jos sulle tehdään näin, sinä olit vastenmielinen ja käytökseltäsi epäilyttävä.
Juteltu netissä 9kk. Sitten mies hävisi. Ei pyytänyt koskaan treffeille (oli välimatkaa) ja hän oli mua vajaa 10 vuotta vanhempi. Ite tuolloin 29v. Kuitenkin vaikutti tosi luotettavalta ja kivalta tyypiltä. Alkujaan menin siis itse häntä iskemään/juttelemaan hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Juteltu netissä 9kk. Sitten mies hävisi. Ei pyytänyt koskaan treffeille (oli välimatkaa) ja hän oli mua vajaa 10 vuotta vanhempi. Ite tuolloin 29v. Kuitenkin vaikutti tosi luotettavalta ja kivalta tyypiltä. Alkujaan menin siis itse häntä iskemään/juttelemaan hänelle.
Ja hassuinta oli et hän siinä lopussa pyysi puhnroa, jota en koskaan kerennyt antamaan kun hän hävisi :D
Minut on ghostattu treffien jälkeen sellaisessa tilanteessa, joissa minä olisin halunnut tavata uudelleen, mutta toinen osapuoli ei.
En ole itse ghostannut ketään. Laitan aina "ei kipinää" -viestin, jos en halua tavata uudelleen.
Nuorena muutoin kiltti poikaystävä hiivutti suhteen, ilmeisesti juostakseen muiden tyttöjen perässä, kuten myöhemmin näytti. En riittänyt. Hyvä, että se juttu loppui.
Kerran lopetin vähitellen yhteydenpidon, kun miesystävästä alkoi paljastua ikäviä piirteitä. Tein oikein. Myöhemmin huomasin, että sen ihmisen naama oli lehdessä jonkin rikosjutun takia.
Löysin kaukaisen sukulaisen amerikasta osittain vahingossa, ja sitten pienellä salapoliisityöllä. Menin sitten moikkaamaan messengerissä. Vastasi jotain viikon kuluttua. Koitin siinä sitten jutella englanniksi jotain järkevää, mutta juuri sillä hetkellä ei meinannut tulla mitään järkevää ulos. Ilmeisesti tulkitsi humalaiseksi, tai sitten ei tykännyt kun olin salapoliisityöllä löytänyt hänet. Sitä ei varmaan koskaan saa tietää, kun tämä henkilö mykistyi lyhyen keskustelun jälkeen täysin.
Olen ghostannut vain kaksi ihmistä koko elämäni aikana. Pelottavia stalkkereita molemmat.
Itse en koe tulleeni ghoustatuksi kenenkään toimesta, vaan yhteys on vaan hiipunut hiljalleen.
- nainen
Eräs asiakas ghostasi täysin kun ensin suullisesti lupasi ostaa erään palvelun, ja siis on tutun tuttu, joten luotin hänen sanaan. Menetin itse jonkun verran tuloja tässä kun varasin palvelua hänelle. On hyvässä asemassa oleva ihminen, joka vaan jätti vastaamatta viesteihini. Todella erikoista toimintaa, en ymmärrä ollenkaan!