Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haaviston ökytalo

Vierailija
25.01.2012 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis väärin kertoa totuus, kun ap tekee aloituksen virheellisillä tiedoilla?

ole mitään pahaa, että on rahaa Pekallakin. Mutta joku intoili aiemmin, että Pekka on lähellä omia arvoja, koska asuu Hgin keskustassa Kruununhaassa vuokralla.

Vierailija
22/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonvarojen ja rajallisten resurssien haaskausta - asua noin suuressa kodissa. Lisäksi tuollainen vaurastuminen ei ole linjassa oikeudenmukaisuus- ja syrjäytymispuheiden kanssa.

Mutta niinhän se Halonenkin puhuu ilmastosta ja köyhyydestä, mutta viime vuonna lensi yksityiskoneella afrikkaan: lasku pelkästä lentokoneen vuokrasta 490000eur

tehkää niinkuin minä sanon, älkää niinkuin minä teen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto

Niinistö omakotitalo yli 170 neliötä

Haavisto kerrostalo 113 neliötä

Tulot (2009 verotuksessa)

Niinistö 141 729 €

Haavisto 75 212 €

Luonnonvarojen ja rajallisten resurssien haaskausta - asua noin suuressa kodissa. Lisäksi tuollainen vaurastuminen ei ole linjassa oikeudenmukaisuus- ja syrjäytymispuheiden kanssa.

Mutta niinhän se Halonenkin puhuu ilmastosta ja köyhyydestä, mutta viime vuonna lensi yksityiskoneella afrikkaan: lasku pelkästä lentokoneen vuokrasta 490000eur

Vierailija
24/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim ystäväni tekee työt lähinnä kotona, eli tarvitsee kunnollisen työhuoneen. Vierashuoneen myös, koska työnsä takia pitää yhteyksiä ihmisiin ympäri maailmaa, ja usein nämä kolleegat saattavat olla kylässä. Samoin tietty kauempana asuvat sukulaiset, jotka yöpyvä usein Hesassa käydessään työasioissakin. Olohuoneessa aiemmin sen vieraat nukkui, mutt akyllästyi siihen kun puolet ajasta joku bunkkasi olkkarissa.

Vierailija
25/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto Niinistö omakotitalo yli 170 neliötä Haavisto kerrostalo 113 neliötä Tulot (2009 verotuksessa) Niinistö 141 729 € Haavisto 75 212 €

Luonnonvarojen ja rajallisten resurssien haaskausta - asua noin suuressa kodissa. Lisäksi tuollainen vaurastuminen ei ole linjassa oikeudenmukaisuus- ja syrjäytymispuheiden kanssa. Mutta niinhän se Halonenkin puhuu ilmastosta ja köyhyydestä, mutta viime vuonna lensi yksityiskoneella afrikkaan: lasku pelkästä lentokoneen vuokrasta 490000eur tehkää niinkuin minä sanon, älkää niinkuin minä teen!

Siis Niinistön.

Vierailija
26/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mielestä 50 neliön pitäisi riittää ja Haaviston tehdä työnsä keittiön pöydän ääressä?

Vierailija
27/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto

Niinistö 141 729 €

Haavisto 75 212 €

Johan se nyt olisi oikeusmurha, jos ylioppilas tienaisi enemmän kuin oikeustieteiden kandi/varatuomari.

miesten koulutustasoon.

Vierailija
28/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto

Niinistö 141 729 €

Haavisto 75 212 €

Johan se nyt olisi oikeusmurha, jos ylioppilas tienaisi enemmän kuin oikeustieteiden kandi/varatuomari.

miesten koulutustasoon.

Vierailija
29/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuon pahempaa ei paljon enää voi olla! Paitsi ehkä Räikkösen ökytalo Kuusisaaressa. Mutta se sentään ymmärtää olla yrittämättä presidentiksi.

Vierailija
30/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten ei Haavistokaan.

Asunto

Niinistö 141 729 €

Haavisto 75 212 €

miesten koulutustasoon.

Vierailija
31/32 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostettaessa purkukuntoinen, ja nyt se on täysin remontoitu. 240 neliön talon täydellinen remontointi vie rahaa, aikaa ja vaivaa ihan tolkuttomasti, nostan hattua Pekalle. En kadehdi.

ostaa halvalla ja myy kalliilla. Siis ihan bisnes mielessä. Ei ole tarkoitettu omaan käyttöön. Sillä on ollut useampiakin tollasia ja hyvällä voitolla myy.

Vierailija
32/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuon pahempaa ei paljon enää voi olla! Paitsi ehkä Räikkösen ökytalo Kuusisaaressa. Mutta se sentään ymmärtää olla yrittämättä presidentiksi.

missään ökytalossa Munkkiniemessä. Ei yhtään sisälukutaitoa mut haukkua jaksetaan! Anna mun kaikkki kestää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi