Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ystäviä, joillla tuntuu kaikki asiat olevan paljon paremmin kun teillä?

Vierailija
25.01.2012 |

On paljon enemmän rahaa, komeampi ja mukavampi mies, fiksummat lapset, kauniimpi koti ja aina onni potkii. Tunnetteko koskaan kateutta? Miten saatte sen vaimennettua jatkettua ystävyyttä? Tuntuuko joskus että olisi oman mielenterveyden takia parempi etsiä ystäviä ihmisitä, joilla asiat on suunnilleen samoin kun itselläsi. Eli, kaikki ei niin täydelisesti.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystäviä, joilla todellakin menee taloudellisesti ja muutenkin hyvin. Minulla on myös ystävinä esim. Hesarin jakaja, työtön jne. En koskaan ole tuntenut kateutta ketään kohtaan. Enkä usko, että ystävänikään.

Ja jos sillä nyt on jotain merkitysta, niin me olemme ehkäpä "ällöttävästi" sanottuna ylempää keskiluokkaa.

Kateus on minulle outo käsite, olen sen jo lapusuudenkodissani oppinut, että kaikki täällä ollaan ihmisiä ja yhtä arvokkaita.

Mutta ymmärän kyllä, että kateus on jollain tavalla inhimillistä, mutta turhaan se energiaa vie... Tee ITSE oma elämäsi ja ole onnellinen!

haluaisi.

En jaksa olla onnellinen, kun elämässä on paljon vastoinkäymisiä, joille ei itse voi tehdä mitään. Vammaista lasta ei saa vammattomaksi vaikka tekis mitä. Koen joskus, että elämäni on täysin pilalla.

T.19

Ilkeintä minusta on sanoa toiselle, että olet oman onnesi seppä, koska jokainen tietää, ettei se nyt ihan niin mene. Kaikkeen ei pysty vaikuttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä