Kiitos sinulle läskihanuri
kun palasit taas vanhoihin tapoihisi sipsipussisi ääreen, ja lopetit vuodenvaihteessa aloittamasi kuntoilun. Ihmeen kauan se kestikin.
Kuntokeskuksessani on jälleen tilaa liikkua, laitteisiin ei ole ruuhkaa ja haluamilleni tunneille pääsee helposti. Saan taas jatkaa rauhassa säännöllistä kuntoiluani.
Kiitos sinulle!
Kommentit (7)
En lopettanut. 157cm/88kg.
Enkä lopeta vaan olen avoimen halveksunnan kohteenne jatkossakin.
Sain meinaan töissä ylennyksen ja on täytynyt vähän perehtyä uusiin haasteisiin. Mutta jo ensi viikolla saavun lailla vanhan ystävän läskiperseeni kanssa sinua kiusaamaan.
Ensin itkeä pillitetään siitä, miten läskien pitäisi harrastaa liikuntaa ja sitten kun se läski harrastaa liikuntaa, niin vollotetaan siitä, että pitäisi lopettaa.
Sitä järkeäkin saa käyttää, jos sitä on suotu...
Mutta jo ensi viikolla saavun lailla vanhan ystävän läskiperseeni kanssa
miten nopeita ihmiset oikeen on? Minä vasta harkitsen hanurini raahaamista salille näin uuden vuoden kunniaksi! Onko joku ehtinyt jo lopettaa?
Elä huoli - kohta sulle on hanuria ihailtavaksi kunhan saan joulusuklaat syötyä niin ehdin salille :D Sielä nähdään sit - äläkä sitten änkee samaan riviin pukukaapille, mun xlrikoot vie enempi tilaa pukkarissa!
salille :D Sielä nähdään sit - äläkä sitten änkee samaan riviin pukukaapille, mun xlrikoot vie enempi tilaa pukkarissa!
niin näyttää pakarat timmeiltä :-D
Salilla nähdään!
T. toinen xlhanuristi
salilla on jälleen rauhallista.