Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vihreät ovat niin luontoystävällisiä,

Vierailija
24.01.2012 |

niin mikseivät he tee joukkomuuttoa maaseudulle ja elä luonnonmukaista elämää?

Taitaa monikin pelätä itikoita ja lumitöitä sekä halonhakkuuta.

Pitäisi elää niin kuin puhuu.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät matkat ja ympäristöä kuormittavat lämmitysmuodot esimerkiksi tekevät maaseudulla asumisesta ei-ekologista.

Vierailija
2/30 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan vaan kaikki palvelut, pienimmätkin kuten katuvalot lopettaa lapista. Eikö se vasta olekkin epäluontoystävällistä, että ihmiset kasaantuu etelä-suomeen? Pienet kylät lapissa kuolee ja ihmiset muutta stadiiin, hei hieno asia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi maalainen vihreä ilmoittautuu!

Vierailija
4/30 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voi tehdä paljon enemmän ympäristön eteen asumalla kaupungissa ja työskentelemällä esim. ympäristölainsäädännön tai -hallinnon parissa kuin asumalla linkolamaisesti maaseudulla.

Vierailija
5/30 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydy työpaikkaa, jos et halua maatilaa pyörittää. Mikä ihme teillä on vihreitä vastaan?

Vierailija
6/30 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydy työpaikkaa, jos et halua maatilaa pyörittää. Mikä ihme teillä on vihreitä vastaan?

kuin kaupungissa?

Vierailija
7/30 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina pitää olla vastustamassa jokaista asiaa, joka voisi tuoda vaikka lappiin työllisyyttä.

Vierailija
8/30 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maalla lämmitetään puulla etusijassa. Miksi te olette niin tyhmiä, mitä pahaa te olette tehneet että olette niin helvetin tyhmiä ihmisiä, en viitsisi ikinä myöntää kenellekään että olen joskus tänne kirjoittanut jotakin. Tunnen olevani paljon viisaammassa seurassa kun menen eskariryhmään hakemaan lastani hoidosta pois, ja uskokaa, ne eskarilaiset on viisaampia kuin te.

Vierailija
9/30 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että puhutte miten pitäisi elää mutta itse ette ole valmiita luopumaan mistään.

Vastustatte ydinvoimaa ja maamiinoja. Hullua!

Vierailija
10/30 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai rahalla? Luontoihminen pärjää omavaraistaloudella ja metsän antimilla. Helppohan se on kerrostalossa keskikaupungilla puhua luonnonsuojelusta, kun itse samalla mutustaa kaupasta ostettua leipää ja vieroksuu jo ajatusta maaseutulomasta.

Vierailija
11/30 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikea really-vihreä. Asunnot Helsingissä ja Tukholmassa ja sitä väliä sitten lennetään.. Tuollaiseen hiilijalanjälkeen en tule koko elämäni aikana pääsemään, vaikka harrastan yksityisautoilua.

Vierailija
12/30 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai rahalla? Luontoihminen pärjää omavaraistaloudella ja metsän antimilla. Helppohan se on kerrostalossa keskikaupungilla puhua luonnonsuojelusta, kun itse samalla mutustaa kaupasta ostettua leipää ja vieroksuu jo ajatusta maaseutulomasta.

täällä kertonut, niin hirveän lokaryöpyn olen saanut niskaani. Asun siis maalla ja kulutan todella vähän rahaa mihinkään, mutta sehän ei sovi av-mammoille vaan valhetta on kaikki tyynni.

Vierailija
13/30 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta teot puuttuvat. Sakkia, jolle luonnonsuojelu on sitä, kun maksaa Greenpeacen jäsenmaksun.

Vierailija
14/30 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikseivät he tee joukkomuuttoa maaseudulle ja elä luonnonmukaista elämää?

Taitaa monikin pelätä itikoita ja lumitöitä sekä halonhakkuuta.

Pitäisi elää niin kuin puhuu.

ja vihreälle riittää pienempikin asunto hyvien kulkuyhteyksien päässä. Luonnonmukaisuus on teillä böndeillä kaukana tuolla elämäntyylillä.

Vierailija
15/30 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta teot puuttuvat. Sakkia, jolle luonnonsuojelu on sitä, kun maksaa Greenpeacen jäsenmaksun.

jossa ei niin paljon ole huvituksia tai tekemistä pienet vihreät yhdistykset pitävät maaseudulla elämää yllä järjestämällä kaikenlaisia tempauksia. Olen itse mukana ja moni muu.

Vierailija
16/30 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain hankkinut ammatin sellaiselta alalta, että ihan vain muutamassa Suomen suurimmassa kaupungissa on töitä tarjolla. Olen maalta kotoisin ja olisikin ihanaa elää vähän omavaraisemmin ja luonnon keskellä.

Nyt syön kaupan ja itseleivottua leipää pienessä kerrostalokopperossamme. Ilman autoa elämme ja aika vähän ympäristöä rasittaen.

Vierailija
17/30 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee mukaan median tuottamaan hörhöilyyn, eikä ajattele lainkaan, mitä vihreät pohjimmiltaan edustaa.

Vihreät ajavat alas maaseutua, mikä lisää työttömyyttä.

Vierailija
18/30 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suotta metelöitte, ei Helsingin äänikuningas saanut siksi ykköstilaa että on vihreä tai homo.

Ääniä tulee yli puoluerajojen.

Muistatteko Talvivaaraa, kuinka keskustalainen ympäristöministeri ja elinkeinoministeri on toimineet? En usko kainuulaisten olevan kovin tyytyväisiä.

Vierailija
19/30 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa ei niin paljon ole huvituksia tai tekemistä pienet vihreät yhdistykset pitävät maaseudulla elämää yllä järjestämällä kaikenlaisia tempauksia. Olen itse mukana ja moni muu.

Vierailija
20/30 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee mukaan median tuottamaan hörhöilyyn, eikä ajattele lainkaan, mitä vihreät pohjimmiltaan edustaa. Vihreät ajavat alas maaseutua, mikä lisää työttömyyttä.

palkoista kannetaan suurta huolta ja ostetaan suoraan tiloilta. Kaupunkilaiset maksavat kaupalle ja sitten lisäksi vielä maataloustukiaiset päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi