beyond contemporary blogin bea
Tietääkö joku, minne on kadonnut tuon blogin pitäjä? Kommenttiboksissa joku vihjailee, että "pahin mahdollinen" on tapahtunut? Onko oikeasti niin?
Mua niin surettaa, kun blogi ei oo päivittinyt, mutta silti jatkaa tavallaan elämäänsä "kummitellen". Oli yksi mun suosikkiblogeja.
http://beyondcontemporary.blogspot.com/
Kyllä kai joku nyt oikeasti Bean tuntee ja voisi ilmoittaa bloggeriin, että tuo blogi poistettaisiin jos jotain on oikeasti sattunut.
Kommentit (131)
miettinyt itse samaa asiaa ja lukenut blogia vuosia, aivan ihana blogi oli. En raaski poistaa kirjanmerkeistä vaikkei ole päivittynyt aikoihin :/
miettinyt itse samaa asiaa ja lukenut blogia vuosia, aivan ihana blogi oli. En raaski poistaa kirjanmerkeistä vaikkei ole päivittynyt aikoihin :/
Olen käynyt itsekkin katsomassa vähän väliä ilmestyisikö uusia juttuja
jos on tosiaan menehtynyt, niinkuin viimeisen postauksen kommenttilaatikossa annetaan ymmärtää. Niin nuori kaunis äiti ja pieni lapsi...
oon seurannut ainakin 2v blogia ennen kuin se yhtäkkiä loppui
Ja jos oikeasti nuo teidän kamalat spekulaationne pitävät paikkansa - eikö silloin olisi hienoa, että iloiselta ja aurinkoiselta vaikuttaneen ihmisen elämästä jäisi tällainen digitaalinen muistomerkki, hänen pitämänsä blogi? Miksi se pitäisi poistaa?
Usein läheisensä menettäneillä on suuri tarve yksityisyyteen. Tuossa blogissa on kuitenkin paljon Bean lapsenkin kuvia, kuvia kihlareissusta jne. Haluaisin itse, että oma blogini poistettaisiin jos minulle tapahtuisi jotain, vaikkei omassani kenenkään kasvoja näykään. Pidän blogin poistamista tai piilottamista vain läheisten käyttöön jotenkin itsestäänselvyytenä, kuten Facebook-tilin poistamistakin.
Edellisestä pidemmästä tauosta sanoneelle anonyymille: milloinkohan sellainen kuukausien tauko on mielestäsi ollut, kun blogin arkistosta ei näyttäisi puuttuvan kuin yksi kuukausi? Sitä lukuunottamatta merkintöjä on siis joka kuukaudelta vähintään yksi.
tapahtunut jotain muuta. Jotain mikä ei ole lopullista, mutta msitä läheiset ei halua puhuha. On vaikka lataamossa. Sitä ei haluta kuuluttaa kaikille, mutta tilanne voi olla ohimenevä.
Luulis että jos olisi kuollut (epätodennäköistä vaikkei mahdotonta) niin joku tuttu olisi sanonut jotain blogissa.
Toivottavasti kaikki on hyvin ja tulee jotain varmaa tietoa, jottei tarvitse ihmetellä, arvailla ja levitellä vääriä huhuja rapakon takaa.
Ehkä tosiaan jotain muuta ikävää on sattunut. Ero? Sairastuminen vakavammin? Lapselle jotain mikä vie aikaa ja voimia?
Pidetään juttua yllä, kyllä palstamamma tämänkin ratkaisee.
näytti liiankin täydelliseltä ollakseen totta.
Näyttelijä? Ulkomaalainen? Ei mitenkään perussuomalaisen ulkonäköä. Ehkä on jonkin sortin feikkijuttu. Liian kaunis suomalaiseksi tavikseksi, olisi jokin julkkis jos olisi oikea.
mutta pelkään että elämä ei ollut niin ihanaa kuin mitä blogista sai kuvan. Tai sellainen olo mulle on tullut.
Mun mielestä jutut ja Bea kyllä vaikutti ihan aidonoloisilta, en mä ainakaan aistinut mitään surullista pohjavirettä siinä. Tietenkin yleensä blogataan vain niistä hyvistä jutuista, ei kai kukaan mistään paskasta jaksa kirjoitella. Tuskin kenenkään elämä nyt on ihanaa 24/7, niin kuin voisi kuvitella jos blogeja lukee tajuamatta, että osanhan kirjoittaja vain elämästään siinä näyttää.
Uskon kyllä enemmänkin siihen, että jotain hyvin yllättävää on tapahtunut.
Elämässä ei oikein enää ole lapsen syntymän jne. jälkeen tapahtunut ehkä sellaisia juttuja, mistä tykkäisi blogata. Ei ehkä ole ehtinyt enää ommella vaatteita niin paljon jne.
Jos pitäisin blogia, mulle voisi käydä just noin. Pitäisin sitä intona pari vuotta. Sit tulisi elämänmuutos, vaikka se lapsi tai uusi työ tms. Ja sitten tulisi blogin suhteen sellanen olo, että blääh - ja homma jäisi siihen
Turha spekuloida ja tehdä kärpäsestä härkästä. Yksi blogi vaan kyseessä. So not.
Olen lukenut Bean blogia jo vuosia, ja nyt on sellainen tunne että jotain kamalaa on tapahtunut, noi kaikki huhutkin...
Voi kuinka joku asiasta tietävä tulisi ja kertoisi asian oikean laidan :( Saataisiin blogi suljettua, mielestäni se kertoi ja näytti kirjoittajastaan niin paljon.
Tuskin se nyt mitään huhua on jos joku suoraan sanoo että Bea on kuollut! Ei kai kukaan ilman pakkopaitaa kulkeva menisi toisen blogiin moisia kirjoittelemaan tajuamatta joutuvansa edesvastuuseen jos valehtelee!!
Missähän maassa sä kuvittelet asuvas? Ei täällä joudu edesvastuusen jos huhuilee blogaajan mahdollisesta kuolemasta. Ne on vaan juoruja ja huhuja.
Jotain ainakin on nyt tapahtunut! Uusinta postausta ei enää voi kommentoida tai edes lukea kommentteja!
Voiko blogger sulkea jonkun postauksen kommentoinnin? Ja kenen pyynnöstä?
Ja nyt ekasta postauksesta on hävinnyt kaikki kommentit????
lauantai, 4. helmikuuta 2012
Tauko ja tosi tauko
Hyvänen aika sentään. Kuulin huhua että täällä on hulluus päässyt irti. Pattitilanteen ongelma on julkinen lynkkaus tapauksessa jossa henki vielä pihisee, mutta senkin uhalla ilmoitettakoon että nirri on tallella. Koska kaikki eivät osaa käyttäytyä sosiaalisessa mediassa, on kommentointi toistaiseksi lakkautettu tyystin.
1) Hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää. Ei ole puitu syvällisiä ja henkilökohtaisia ennenkään, eikä takuulla ryhdytä siihen nytkään.
2) Tehkää mieluummin jotain hyödyllistä, äänestäkää Pekka Haavistoa.
Täh, eikö kukaan täällä muka kuulu blogin lukijakuntaan?