beyond contemporary blogin bea
Tietääkö joku, minne on kadonnut tuon blogin pitäjä? Kommenttiboksissa joku vihjailee, että "pahin mahdollinen" on tapahtunut? Onko oikeasti niin?
Mua niin surettaa, kun blogi ei oo päivittinyt, mutta silti jatkaa tavallaan elämäänsä "kummitellen". Oli yksi mun suosikkiblogeja.
http://beyondcontemporary.blogspot.com/
Kyllä kai joku nyt oikeasti Bean tuntee ja voisi ilmoittaa bloggeriin, että tuo blogi poistettaisiin jos jotain on oikeasti sattunut.
Kommentit (131)
... pelkästään omaksi iloksi blogi EI voinut olla esim. juurikin arvontojen takia. Ja ei kai kukaan kerro itselleen mm, että meidät on jo vihitty, mutta ajateltiin järjestää läheisille hääjuhlat loppukesästä..." :D sehän vasta huolestuttavaa olisi! Itse jäin juuurikin kaipaamaan hääjuhlien järjestelyjä :( Niitä on aina niin mukava seurata...
No toivottavasti oli kuitenkin hyvät häät?
Oli mun yksi mun suosikeistani. Tosi harmi että lopetti. Tunteeko kukaan Beaa? Mitä hänelle kuuluu?
Mä näin Bean Itäkeskuksessa muutama viikko sitten kahden lapsen(sa) kanssa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 19:49"]
Mä näin Bean Itäkeskuksessa muutama viikko sitten kahden lapsen(sa) kanssa.
[/quote]
Kaksi lasta jo? Kiva kuulla :)
Ja mä näin kuinka niillä oli mummokin mukana ja koira ja ehkä yks pulu
Minäkin seurasin ihan alusta! Pääsisi edes lukemaan vanhoja kirjoituksia...
Elättelen vieläkin toiveita että Bea joskus jatkaa blogiaan...taitaa olla turha toivo :/
Paras blogi oli kautta aikojen!
ei kyllä mielestäni ole enää pelkkä tavis, vaan julkkis. Bealla oli paljon lukijoita. Kyllähän tällainen herättää kysymyksiä ja kiinnostusta lukijakunnassa!
Samanikäinen nainen, kaunis, tyylikäs ja hauska. Pitkään kävin kurkkimassa jos Bea olisi vihdoin kirjoittanut jotain. Häiritsee kun ei tiedä mitä on tapahtunut.
Omassa elämässäni on kyllä aivan tarpeeksi sisältöä, mutta olen Beasta aidosti huolissani. Seurasin hänen elämäänsä vuosia ja tiedän hänestä bloginsa kautta enemmän kuin tiedän omista naapureistani. Olisi päässä vikaa, ellei monta kertaa viikossa lukemansa blogin kirjoittajan katoaminen liikuttaisi yhtään.
Omassa elämässäni on kyllä aivan tarpeeksi sisältöä, mutta olen Beasta aidosti huolissani. Seurasin hänen elämäänsä vuosia ja tiedän hänestä bloginsa kautta enemmän kuin tiedän omista naapureistani. Olisi päässä vikaa, ellei monta kertaa viikossa lukemansa blogin kirjoittajan katoaminen liikuttaisi yhtään.
edellinen viesti!
Vuosikausia blogia seuranneena (n. alusta asti), jopa päivittäin hänen tekstejään lukeneena ei minusta ole yhtään outoa että katoaminen huolestuttaa, varsinkin kun näitä vihjailevia kommentteja on nyt alkanut viimeisen postauksen yhteyteen ilmestyä. Ymmärrän erittäin hyvin jos aikaa blogille ei ole ja siitä syystä kirjoittelu jää (minusta ei ikinä olisi kirjoittamaan jollekin blogistille haukkuviestejä syystä että ei "viitsi" blogata tarpeeksi usein - haloo!) mutta nyt ihan ihmisenä olen aidosti huolissani Beasta. Toivottavasti jotakin kautta saisimme jonkin tiedon miten asiain laita todellisuudessa on.
Toivon niin että kaikki on hyvin!
aikaisemmat tauot ovat olleet paljon lyhyempiä, vauvasta johtuneet tauot kestivät kuukauden kerrallaan. Nyt puhutaan siis sekä jo kahdeksan kuukauden tauosta että huhusta, jonka mukaan Bea on kuollut. En vain tajua miten voi olla mahdollista, ettei kukaan muka ole tuntenut Beaa oikeassa elämässä ja osunut tänne tai blogiin kertomaan, mitä on tapahtunut.
Sitten Bea vain palasi takaisin blogistaniaan. Toivottavasti tekee niin nytkin!
Bean blogi on hieno kokonaisuus. Kuvat kauniita. Tekstit persoonallisia ja aikaa kestäviä.
Oli blogin päivitysten loppumisen syy sitten mikä tahansa - ja sehän ei oikeastaan meille kuulu - niin minusta olisi hyvä, jos blogi saisi jäädä. Eihän kirjailijan kirjojakaan polteta, jos hän vaikka päättää vaihtaa ammattia tai ei vain enää jaksa/pysty kirjoittamaan.
Ja jos oikeasti nuo teidän kamalat spekulaationne pitävät paikkansa - eikö silloin olisi hienoa, että iloiselta ja aurinkoiselta vaikuttaneen ihmisen elämästä jäisi tällainen digitaalinen muistomerkki, hänen pitämänsä blogi? Miksi se pitäisi poistaa?
olevan n. samanikäinen kuin itse eli nyt 34-35. Itse aloin aikoinaan lukea hänen blogiansa juuri koska oli mukava lukea suunnilleen samanikäisen ja vähän samassa elämäntilanteessakin olevan ihmisen ajatuksia. Bea vaikutti bloginsa perusteella todella sydämelliseltä ihmiseltä, nautin hänen bloginsa lukemisesta todella ja olen harmitellut blogin vaikenemista useasti.
... pelkästään omaksi iloksi blogi EI voinut olla esim. juurikin arvontojen takia. Ja ei kai kukaan kerro itselleen mm, että meidät on jo vihitty, mutta ajateltiin järjestää läheisille hääjuhlat loppukesästä..." :D sehän vasta huolestuttavaa olisi!
Itse jäin juuurikin kaipaamaan hääjuhlien järjestelyjä :( Niitä on aina niin mukava seurata...