Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

beyond contemporary blogin bea

Vierailija
24.01.2012 |

Tietääkö joku, minne on kadonnut tuon blogin pitäjä? Kommenttiboksissa joku vihjailee, että "pahin mahdollinen" on tapahtunut? Onko oikeasti niin?

Mua niin surettaa, kun blogi ei oo päivittinyt, mutta silti jatkaa tavallaan elämäänsä "kummitellen". Oli yksi mun suosikkiblogeja.

http://beyondcontemporary.blogspot.com/

Kyllä kai joku nyt oikeasti Bean tuntee ja voisi ilmoittaa bloggeriin, että tuo blogi poistettaisiin jos jotain on oikeasti sattunut.

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jo tuttuja?

Vierailija
122/131 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen minäkin! Seuraan säännöllisesti useaa blogia ja kuvittelisin, että kukaan muu ei voisi kadota noin pitkälle tauolle sanomatta edes JOTAIN lukijoilleen. Tietysti olen onnellinen siitä, että nämä villit huhut olivat vain huhuja, mutta täytyy myöntää että olen pettynyt Bean välinpitämättömyyteen. Käytöstavat kehiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, että läheiset eivät ole poistaneet blogia, jos jotain on sattunut. Onhan se tosiaan kaunis muisto ja varmasti iso osa bloggaajan elämää ollut. Mutta se kommenttiboksi on kyllä mennyt sellaiseksi spekulaatioksi, että ihan vain sen loppumisen vuoksi luulisi jonkun asiasta tietävän sinne jotain kirjoittavan. Sitä Lilja.us -nimimerkkiä en ihan laskisi asiasta tietäväksi, hän oli kuullut asiasta ikään kuin sattumalta eikä ollut sen kummemmin ilmeisesti kysynyt, joten tosiaan on melko iso väärinkäsityksen mahdollisuus olemassa! Tai jos Lilja.us haluaa vain päteä, vaikka sairastahan tuommoisen keksiminen olisi... Sairaita ihmisiä maailmasta ja netistä tietty löytyy, joten ei kai se niin ihmeellistä olisi!

Vierailija
124/131 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuli tästä ketjusta mieleen että te blogistaniaa tuntevat varmaan tiedätte mitä tapahtui Haarakiilakonttorin Minhille? Hänhän oli huumeäiti joka yritti lopettaa, katkaisussakin oli useampaan otteeseen jne?

Hänenkin bloginsa hiljeni niin yhtäkkiä pari vuotta sitten, että tuli väkisinkin mieleen yliannostuskuolema tai jotain muuta ikävää. :(

Vierailija
125/131 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen minäkin! Seuraan säännöllisesti useaa blogia ja kuvittelisin, että kukaan muu ei voisi kadota noin pitkälle tauolle sanomatta edes JOTAIN lukijoilleen. Tietysti olen onnellinen siitä, että nämä villit huhut olivat vain huhuja, mutta täytyy myöntää että olen pettynyt Bean välinpitämättömyyteen. Käytöstavat kehiin!

Oon kanssas täysin samaa mieltä! Minä en kyllä aio murehtia Bean kohtaloa enää milloinkaan, olisipa tulevaisuudessa vaikka miten montaa pitkää blogitaukoa. Oon tosi pettynyt häneen. En yleensä toivo kellekään pahaa, enkä suoraan tietty Bealekaan, mutta mun puolesta voi vaikka.. noh. Loppu empatiat hänelle vaikka mitä tulis eteen. Tosi ilkee ihminen.

Vierailija
126/131 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulee taas väkisinkin miettineeksi, ketä varten blogit oikein on? Jos lukijoilla ei ole oikeutta huhuilla bloggaajan perään eikä oikeutta olla aidosti huolissaan niin mitä häh? Beakin kuitenkin järjesti lukijoilleen arvontoja ja kyseli blogitoiveita eli hän selvästikin bloggasi muitakin kuin vain itseään varten ;) Uusimmassa postauksessaan kertoo, ettei aio puida henkilökohtaisia eikä syvällisiä... Njaa, noh mielestäni lapsensa ja kotinsa esitteleminen on kyllä aika henkilökohtaista... Mutta onneksi Bea on elossa! :)

Vierailija
127/131 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tapahtuuhan kaikkea vähemmänkin vakavaa miksi ei oman elämän ja tekemisten esittely enää kiinnosta,

En nyt oikeastikaan tarkoita tätä blogia just,mutta kaverini lopetti omansa kun heille tuli yllättäen ero miehen kanssa. Ja onhan niitä muitakin mitkä saattaa jollain tapaa hävettää. Kuten työpaikan menetys,rahatilanteen muuttuminen muuten tms. Eihän sitä tiedä. Ei aina tarvitse olla kuollut tai lataamossa

Vierailija
128/131 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi, vieläkin kaipaan tuota blogia - siinä vaan oli sitä jotain :)

Vierailija
129/131 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nostaa. Missä on Bea nyt?

Vierailija
130/131 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakin päätynyt tänne sen blogikeskustelun myötä :D Minäkin kaipaan Beaa vaikka siitä lopettamisdraamasta jäi paha maku. Parhaalla mahdollisella tavalla 'tavallinen' blogi, arkielämää hauskasti kirjoitettuna.

Vierailija
131/131 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä 134! Olen myös kaipaillut takaisin tätä blogia. Ihan innostuin, kun näin tämän otsikon. Mutta turhaan..