Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homojen rakkaus kielletty Raamatussa??

Vierailija
24.01.2012 |

Tässä ei ole tarkoitus keskustella vaaleista tai Haavistosta vaan homoudesta ja Raamatun käsityksestä siihen.

Olen nähnyt ne jakeet joissa tuomitaan seksi samaa sukupuolta olevien kanssa. Mutta onko kyse siinä rakkaudesta? Vai raiskauksista? Tai jostain muusta?

Miten Jumalamme joka loi ihmisen omaksi kuvakseen voi olla rakkautta vastaan? Missä tarkalleen Raamatussa kielletään homojen välinen RAKKAUS?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheksi ja naiseksi Hän meidät loi. Kuka on nähnyt Jumalan? Voin väittää että ei kukaan. Jumala on sukupuoleton, Hänelle mikään ei ole mahdotonta. Hän voi operoida miehenä tai naisena tai olla jotain siltä väliltä. Jumala rakastaa jokaista luotua mutta Hän ei rakasta haavoittamista. Jos Hän olisi luonut pelkästään miehen niin eipä meitä olisi.

Vierailija
42/47 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheksi ja naiseksi Hän meidät loi.

hemafrodiitiksi eli sekä mieheksi että naiseksi yhtä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirjoitusta.

Minun Jumalani ei ole pelko tai viha. Hän on rakkaus , anteeksiantava, suvaitsevaisuus ja rauha.

Muut ominaisuudet liitän vastapuoleen.

Ja kukaan meistä ihmisistä ei voi tuomita toista ihmistä Jumalan nimissä!

44/47 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei missään jokainen saa rakastaa ketä haluaa.itse en uskojumalaan enkä varsinkaan raamattuun,hölmöjä ne ketkä uskoo,mutta se on tosi että ilman uskoa johonkin on vaikea elää tätä elämää.homous ja lesbous on luonnollinen asia monet eivät uskalla tulla ulos kaapista ja se ei todellakaan ole hyvä asia.kamala pelko mitä muut sanovat,ehkä paras ratkaisu muuttaa paikka kuntaa ja olla siellä se mikä oikeastaan on

45/47 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole ennen ottanut kantaa mihinkään,mutta haloo olisiko kaikkea tätä tapahtunut jos jumala oikeasti olisi olemassa.kyllähän tämä on ennemmin helvetti missä ollaan ja aina syvemmälle mennään.tämä voisi olla paratiisi jos ihmiset ei olisi niin katkeria toisilleen ja nimenomaan niin ahneita.katsokaapa 20-30v päästä

Vierailija
46/47 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aslan yhdistyksen sivuilla löytynyt ainakin lainauksia, yhdistys järjestää eheytymisleirejä seksuaalisesti rikkinäisille.

Vierailija
47/47 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset eivät tajua, että vanha testamentti on elämissen ohje sen aikaisille ihmisille.

jumalan tahdon mukaan ihmisten oli lisäännyttävä, että maailaan saataisi ihmisiä. Jumala ei ,kiellä rakkautta, mutta mkiten ihmeessä ne homot lisääntyvät. Jos kaikki tuolloin olisivat olleet homoja, niin kovin olisi jäänyt lyhyeksi ihmiskunnan historia.

t. raamattua lukeva ja Jumalaan uskova

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi