satuhäät pariskunnan suuvärkit ja hampaat, herranjumala sentään.
On siinä vakka löytänyt kantensa kun noita katsoo.
Mahtaa tulla kauniita lapsia, heh
Kommentit (31)
etteivät ole oiotuttaneet hampaitaan. Kyllä molemmat saisivat hoidon aivan varmasti julkiselta puolelta. Luulisi kyllä tuollaisten leukojen aiheuttavan kaikenlaisia ongelmia. Ja ihme, ettei täällä oikomishoidon luvatussa maassa ole jo lapsuudessa puututtu eriparia oleviin leukoihin.
Omalle lapselleni asennettiin jo 4-vuotiaana yläleukaa levittävä koje. Ja todennäköisesti joskus myöhemminkin joudutaan purentaa jollain tavalla ohjaamaan.
Hampaat saadaan kyllä oiottua lapsilla. Ja kyllä näille aikuisillekin oikomishoito voidaan vielä tehdä. Noin ulkonevat ylähampaat varmasti aiheuttavat kaikenlaista. Mistä he olivat muuten kotoisin?
Välillä olisi tarvittu tekstitys, puhuivat niin vahvaa turkua.
että täällä sanotaan ääneen se, mitä ihmiset joka tapauksessa toisistaan ajattelevat, ja millä perusteella toisista ihmisistä tehdään päätöksiä.
leuan puute!:O
toivottavasti eivät lisäänny ja rankaise lasta moisella lärvi yhdistelmällä!
Hampaat saadaan kyllä oiottua lapsilla. Ja kyllä näille aikuisillekin oikomishoito voidaan vielä tehdä. Noin ulkonevat ylähampaat varmasti aiheuttavat kaikenlaista. Mistä he olivat muuten kotoisin?
Välillä olisi tarvittu tekstitys, puhuivat niin vahvaa turkua.
Pelkkä ulkonäkö seikka ei riitä. Minulla on ulkonevat etuhampaat ja purentavika. Saisin oikomishoidon kunnallispuolella, leukojen kipeytymisen ja migreenin takia ja melkein jo olin oikomishoitoihin menossa. Se vaatii kuitenkin leikkauksen johon en ole valmis. Riski on, että osa kasvojen hermoista vaurioituu. Olen onnellinen näinkin. Virhe kauneudessa löytyy, mutta elämässä on enemmän tärkeitä asioita kuin se kuka esim. jauhaa hampaistani vauvapalstalla nimimerkillä. Onnellinen pari tuntui ohjelmassa olevan.....ehkä tasapainoisempia ihmisiä kuin tällä palstalla.
Kasvojen muoto sopisi lievään TCS:ään.
sattumoisin tietoa asiasta
Eräässäkin perheessä asia selvisi vasta kun tytär sai lapsen, jolla oli vakavampi TCS.
Asiaa alettiin selvittää (TCS:hän on perinnöllinen) ja selvisi että vauvan äidillä, äidinäidillä ja äidinäidinisällä oli kaikilla TCS. Heillä kaikilla se oli vain niin lievänä, että asiaa pidettiin vain persoonallisina kasvonpiirteinä.
sattumoisin tietoa asiasta
Todella kypsää, sivistynyttä ja järkevää.
Toivottavasti samat ihmiset eivät itse lisäänny, ulkonäön voi vielä korjatakin, mutta kusipäisyys ei lähde edes leikkaamalla.
Ihanan moukkamaista arvostella muita.
minkä näköisiä nuo ihmiset ovat. Taitaa taas se kuuluisa kateus nostaa päätään, kun joku onkin onnellinen.