Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskettu aika on tänään...

Vierailija
23.01.2012 |

Mutta eipä tuolla tytöllä näytä olevan kiire vieltä tähän maailmaan. Ei siis minkään näköisiä supistuksen tapaisiakaan ollut vielä kertaakaan. No kaipa se sieltä ulos pullahtaa kun on valmis. Viimeistään sitten kahden viikon päästä käynnistyksellä :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että noin isoilla viikoilla saa enää aboortin? Unohtuiko ehkäisy?

Vierailija
2/8 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että noin isoilla viikoilla saa enää aboortin? Unohtuiko ehkäisy?

Miten sä nyt abortin tosta sait? Siis mulla on 40 raskausviikkoa täynnä ja odottelen koska synnytys alkaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen pointti meni ohi, jos yritti olla vitsi tai jotain...?

Mutta asiaan: ei mullakaan ollut kummassakaan synnytyksessä ennakoivia oireita, eikä viimeisellä lääkärikäynnillä mitään pehmenemisen merkkejä. Molemmat synnytykset alkoivat yöllä melko säännöllisillä ja napakoilla supistuksilla. Ensimmäinen lapsi syntyi 24 h tuntia supistusten alkamisesta (virallinen synnytyksen kesto 12 tuntia kun ekat 12 tuntia supistukset olivat kuitenkin harvahkoja n. 12-15 min välein) ja toinen lapsi syntyi 24 h supistusten alusta, mutta synnytyksen kesto virallisesti 7 h. Eli hyvin voit sinäkin jo huomenna olla sairaalassa :) tai sitten käynnistykseen, eihän sitä koskaan voi tietää. Mutta ei siis välttämättä mitään ennakoivia merkkejä ole.

Mukavaa synnytystä!

Vierailija
4/8 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laskettuun vielä monta viikkoa ettei auta vielä haaveilla laitokselle lähdöstä mutta muistan kyllä tunteen jossa olet!

Ja melko hyvällä asenteella olet. Tarttee kehua!

Itse kun kärvistelen jo 37+0 että josko kohta! :D

Odottaessa voi supistuksia koittaa saada aikaseksi vaikka kolmella S.llä mutta älä itseäsi liikaa rasita kuitenkaan.

Monesko lapsi tulossa?

Vierailija
5/8 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laskettuun vielä monta viikkoa ettei auta vielä haaveilla laitokselle lähdöstä mutta muistan kyllä tunteen jossa olet! Ja melko hyvällä asenteella olet. Tarttee kehua! Itse kun kärvistelen jo 37+0 että josko kohta! :D Odottaessa voi supistuksia koittaa saada aikaseksi vaikka kolmella S.llä mutta älä itseäsi liikaa rasita kuitenkaan. Monesko lapsi tulossa?

Raskaus mennyt tosi hyvin. Ainut mikä on ollut, niin tässä loppuraskauden aikoina aina kun näen vauvan, niin mua alkaa ihan hillittömästi itkettää ja tulee kauhea ikävän tunne omaa vauvaani kohtaan. Kerran lähdin kaupan kassajonosta menemään autolle, kun edellä olevan asiakkaan vastasyntynyt alkoi parkumaan, niin mäkin aloin parkumaan :DD

Jotkut ottaa niin hauskasti tämän päivän, kun kävin tossa aikaisemmin kavrein työpaikalla kahvilla, niin yksi nainen kysyi että koska sulla on laskettu aika ja vastasin että tänään, niin hän suorastaan kauhistuneena oli että mitä sä sitten täällä teet :D

Vierailija
6/8 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin odotellaan edelleen, tänään 40+5.

Ei supista tai muutenkaan sellanen olo, että kohta pääsis lähtemään. Iso limaklimppi kyllä valahti aamulla ja vessassa kakkoshädällä juostu eilisestä illasta asti vähän väliä.. Toivotaan että on lopun alkua :)

Vierailija
7/8 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tänään laskettu aika. Mut mulla tuhisee tässä vieressä kohta 2vko vanha poju =)

Vierailija
8/8 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus mennyt tosi hyvin. Ainut mikä on ollut, niin tässä loppuraskauden aikoina aina kun näen vauvan, niin mua alkaa ihan hillittömästi itkettää ja tulee kauhea ikävän tunne omaa vauvaani kohtaan. Kerran lähdin kaupan kassajonosta menemään autolle, kun edellä olevan asiakkaan vastasyntynyt alkoi parkumaan, niin mäkin aloin parkumaan :DD

Jotkut ottaa niin hauskasti tämän päivän, kun kävin tossa aikaisemmin kavrein työpaikalla kahvilla, niin yksi nainen kysyi että koska sulla on laskettu aika ja vastasin että tänään, niin hän suorastaan kauhistuneena oli että mitä sä sitten täällä teet :D

Mun parhaat avut synnytyksissä on olleet: Bebesinfo-sivut synnytykseen liittyen netissä, Oma lempimehu kassissa, mies antoi supistelujen välissä, paransi myös mielialaa ja antoi voimiakin, Psyykkaus "ei satu liikaa" ja "mä kestän tän hyvin" hokemilla alusta loppuun asti aina supistusten tullessa. Tässä tarkeimmät :)

Voimia synnytykseen ja iloa vauva-aikaan!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä