Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saulin ja Jennin haukkuminen täällä on tosi törkeetä.

Vierailija
23.01.2012 |

Haaviston joukkojen tyyli on alhainen. Äänestän ilman muuta Niinistöä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi hirveää ajatella että mieheni on kymmenen vuoden kuluttua 77-vuotias.

Ei muuta 'haukuttavaa'.

Vierailija
22/26 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistöstä tulee presidentti. Olisi ihan hirveää jos niin kävisi. Siksi moni on valmis alkamaan haukkumisenkin, vaikka normaalisti ei viitsisi.

Minkälainen ihminen haluaa maansa johtoon raiskausten puolustelijan ja suurpääoman hännystelijän, joka tekee juuri niin kuin pääoma määrää? Minua ärsyttää porvareitten valehtelu: ensin sanotaan miten tärkeitä ihmiset ovat, mutta seuraavassa lauseessa sitten jo ollaan lopettamassa kirjastoja ja puolustelemassa orjatyötä Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuota ala-arvoista haukkumista harrastaa ihan yhtä paljon Niinistön kannattajatkin Haavistoa vastaan.

Vierailija
24/26 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan yhtä törkeetä on Haavistonkin haukkuminen.

Mun ei varmaan pitäis lukea tätä av:ta, kun alan oikeasti voida pahoin noiden ala-arvoisten viestien äärellä.

Tosin noita homottelujuttuja ei pääse pakoon ollenkaan jos ylipäänsä haluaa nettiä käyttää. Way to go Suomi.

Vierailija
25/26 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistöstä tulee presidentti. Olisi ihan hirveää jos niin kävisi. Siksi moni on valmis alkamaan haukkumisenkin, vaikka normaalisti ei viitsisi. Minkälainen ihminen haluaa maansa johtoon raiskausten puolustelijan ja suurpääoman hännystelijän, joka tekee juuri niin kuin pääoma määrää? Minua ärsyttää porvareitten valehtelu: ensin sanotaan miten tärkeitä ihmiset ovat, mutta seuraavassa lauseessa sitten jo ollaan lopettamassa kirjastoja ja puolustelemassa orjatyötä Suomessa.

Vierailija
26/26 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saulin ja Jennin haukkuminen täällä on tosi törkeetä. Haaviston joukkojen tyyli on alhainen. Äänestän ilman muuta Niinistöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi