Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saulin ja Jennin haukkuminen täällä on tosi törkeetä.

Vierailija
23.01.2012 |

Haaviston joukkojen tyyli on alhainen. Äänestän ilman muuta Niinistöä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se Jenni tosiaan seukannut Salen pojan kanssa. Aikas törkeetä isältä viedä pojan tyttöystävä!

Vierailija
2/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta huomattavasti suurempi määrä törkyä on tullut Pekan ja Antonion päälle kuin Saulin ja Jennin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten turhaa hommaa se on! Ja kyllä, paljon ääneekkäämpiä paskanjauhajia ovat Haaviston kannattajat. Sen sijaan Haavisto ja Niinistö kohtelevat toisiaan kunnioittavasti ja hienosti ja toivovat sitä kyllä kaikilta muiltakin. Mutta ei. Facessa on kiertänyt todella typeriä juttuja ja olen jopa miettinyt että katkaisisin kaveruuden noihin pahimpiin. Mutta en kuitenkaan, kohtahan tämä loppuu.

Todella hienoja miehiä molemmat. Onnea kummallekin ja pahoittelut kannattajista joita joudutte häpeämään :(

Vierailija
4/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä Niinistön ja Haaviston haukkumisen. Henkilövaaleista kuitenkin on kysymys. Tätä Jennin haukkumista mitä tällä palstalla paljon on en kyllä ymmärrä tai hyväksy ollenkaan. Se on täysin ala-arvoista. Jotenkin oikein kunnon koulukiusausmeininki kun haukutaan ulkonäöstä jne.

Nämä haukkujat eivät kuitenkaan yleensä ole Haaviston kannattajia vaan Niinistön vastustajia. Haaviston kannattajan ei tarvitse alentua tuollaiseen kiusaamiseen vaan voi valintansa perustella ihan vain painavilla asiasyillä. Samoin uskon että Haavistoa ja puolisoansa täysin asiattomasti mollaavat eivät varsinaisesti Niinistöä kannata vaan ensisijaisesti vastustavat Haavistoa.

Itse en voisi ikinä äänestää Niinistöä, mutta sillä miten Jennin hiukset olivat vaalivalvojaisissa ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
5/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun AV-mammojen loanheiton.

Olen lukenut lehtiä ja katsonut tv-tenttejä. Mm. Talouselämässä oli hieno artikkeli.

Täällä keskustelun taso on homostelija vastaan kehdonryöstäjävaari, Jennin pukeutuminen ja Antonion kapakkatappelu. En mä niitä panemaan palkkaa, vaan hoitamaan ukopolitiikkaa!

Vierailija
6/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos presidenttiä tarvitaan nin se on Niinistö, tietenkin ;)

Vierailija
7/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun voi netissä nimettömänä sanoa mitä todella ajattelee kansakunnan kukkoilijoista. Pidän Haavistosta enemmän persoonana, mutta olen kyllä häntäkin haukkunut teinipojan hyväksikäytöstä. Niinistö taas suorastaan kutsuu kaikkia loanheittäjiä, koska on niin ylimielinen ja ärsyttävä pahanilmanlintu, ja vaimonsa on samaa maata.

Suomi ei tarvitsisi presidenttiä lainkaan, sen todistaa sekin, että tämän kampanja-ajan aikana kukaan ei ole vielä maininnut yhtään tarpeellista asiaa, jota presidentti tekisi.

Vierailija
8/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilöstösäästöjä ihan kaikkialta, joten en tajua miksi meillä vielä on tuollainen turha rahanreikä kuin presidentti.

Vierailija
9/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaviston joukkojen tyyli on alhainen. Äänestän ilman muuta Niinistöä.

Haavistoa haukkuvien tyylihän se vasta ala-arvoista on tällä palstalla vasta ollutkin! Eli heti kun joku uskaltaa kritisoida Salea, joku alkaa itkemään... Voi, voi, yritä nyt kestää, mutta toivottavasti äänestät oikeaa henkilöä, oikeista syistä, etkä Salea vain koska häntä ja Jenniä nyt on niin haukuttu...

Vierailija
10/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään epäselvää, eli kummanhan kannattajat niitä haukkujia ovatkaan? Itse en hauku, mutta minua vaan kummastuttaa Niinistön puolisovalinta, kun kyseessä on oma 30v nuorempi kummityttö, jonka on tuntenut lapsesta saakka. Ei muuta. Sitä paitsi en minä puolison perusteella ääntäni anna, vaikka se tuntuukin joillekkin olevan henki ja elämä.

Annan silti ääneni Haavistolle, kokoomuslaisen kannat ei ihan nappaa omalle kohdalleni.

Puolet tontista vietiin juuri, nyt meillä on enään pieni kaistale jäljellä. Kaamea talo nousee ihan viereen, kustannukset kylläkin pysyy samana. Ja se on kokoomuslaisten vika. Lisäksi Niinistö leikkasi opintotukeni pois kriittisellä hetkellä. Ja siihen päälle vielä kodinhoitotukea. Minulla ei ole kohta enään varaa asua täällä. Jännä miten Niinistökin kampanjassaan on mukamas niin köyhienkin puolella..juu haista *****. En ikinä voisi äänestää kokoomuslaista.

Vierailija
11/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta huomattavasti suurempi määrä törkyä on tullut Pekan ja Antonion päälle kuin Saulin ja Jennin.

Vierailija
12/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat jotain ihan muuta kuin mitä näyttelevät. On aivan sama kumpi noista Uuden maailmajärjestyksen kannattajista valitaan, yhtä pahoja vaihtoehtoja molemmat.

Kyllä puolisollakin on merkitystä, yhdessähän he paljon edustavat. Ikävä kyllä myös molempien puolisot ovat tuohon tehtävään täysin sopimattomia.

Loanheitto puolin ja toisin on tyhmää ja turhaa. Sensijaan pitäisi tuoda esille ehdokkainen todellinen tausta ja taustavoimat sekä mitä he oikasti ovat urallaan tehneet. Karmaisevaa edes ajatella.

Vierailija
13/26 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun AV-mammojen loanheiton.

Olen lukenut lehtiä ja katsonut tv-tenttejä. Mm. Talouselämässä oli hieno artikkeli.

Täällä keskustelun taso on homostelija vastaan kehdonryöstäjävaari, Jennin pukeutuminen ja Antonion kapakkatappelu. En mä niitä panemaan palkkaa, vaan hoitamaan ulkopolitiikkaa!

Vierailija
14/26 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on wt-nimi

Vierailija
15/26 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kun pitää sortua toisten mollaamiseen oman ehdokkaan kehumisen sijasta. Tiedän monia ekä kierroksella muita äänestäneitä, jotka antavat nyt äänensä Niinistölle. Hyvä Sauli ja Jenni!

Vierailija
16/26 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kokoomuslainen voit vedota ihan muihin asioihin. tottakai vaalikampanjaa käyvää saa haukkua, se kuuluu siihen presidenttipeliin, ymmärrätkö? henkilövaalit

Vierailija
17/26 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai saahan sitä, onhan sitä haukuttu puumaksi. niinistöä sen sijaan jossain pedofiiliksi ja jammuksi.

todella ala-arvoista

Vierailija
18/26 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tiedä useita, osa arvovaltaisessa asemassa ja pikkujulkkiksea, jotka äänestävät Pekkaa!

Vierailija
19/26 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen silti tätä henkilöhaukuntaa. Tekemisiähän se pitäisi arvuutella!

Vierailija
20/26 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko housut märät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä