Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loppuraskaus ja uiminen!!!!

Vierailija
23.01.2012 |

Tahtoisin mennä uimaan, ongelmana on karseaakin karseammat venymisjäljet. Varsinkin vatsalla ne kulkee erivärisinä ja osa leveinä navan päälläkin.

Ongelma on valtava koska minulla on uikkareina bikinit!

Pitäisikö tästä mennä muiden ihmisten silmien takia hakemaan yksiosaista uikkaria vai tepsutella rohkeasti altaaseen bikineissä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elätkö muille, vai elätkö ittelles?

jos kuitenkin eläisit ittelles, ja teet niinkun SINÄ haluat ja parhaaksi näet, etkä mieti että mitä muut ajattelee..

Mutta toiseks, en tiedä onko uiminen loppuraskaudessa kovin suositeltavaa?

Ite olin viimeisilläni kesälläl, helteillä, ja kovasti olisi järveen halunnut, mutta sitä ei ainakaan suositella tulehdus riskin vuoksi.

Kohdunsuu kun saattaa siis olla jo auki yms..

Vierailija
2/6 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotakin häiritsee, niin jätä omaan arvoonsa. Itse kävin myös bikineissä, kun en kehdannut sitä varten ostaa omaa uimapukua. Tosin luonnonvedessä uin. Et varmasti ole siinäkään hallissa ainut arvellinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä venymistä välitä! Tee niin kun itsestäs hyvältä tuntuu. Minä ainakin uin ihan raskauden loppuun asti. Lääkäri sanoi että kyllä he ilmottaisivat jos siinä olisi jokin riski :)

Vierailija
4/6 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elätkö muille, vai elätkö ittelles?

jos kuitenkin eläisit ittelles, ja teet niinkun SINÄ haluat ja parhaaksi näet, etkä mieti että mitä muut ajattelee..

Mutta toiseks, en tiedä onko uiminen loppuraskaudessa kovin suositeltavaa?

Ite olin viimeisilläni kesälläl, helteillä, ja kovasti olisi järveen halunnut, mutta sitä ei ainakaan suositella tulehdus riskin vuoksi.

Kohdunsuu kun saattaa siis olla jo auki yms..

itse kyselin tuosta tulehdusriskistä lääkäriltä loppuraskaudessa ja hän sanoi, että suurin riski lienee kuitenkin se, että lapsivesi menee ja sitä ei huomaa altaassa. Sanoi kuitenkin, että voi ihan huoletta mennä uimaan ihan niin viimeisillään kuin ite vaan jaksaa. Mutta siitäkin lienee erilaisia käsityksiä. Ja siis nimenomaan kysyin tuota tulehdusriskiä, kun olin siitä kuullut useammalta taholta. Ja olin uudelleen synnyttäjä ja kätilöiden jä lääkäreiden mukaan silloin on mahdollista, että kohdunsuu on osin auki useita viikkoja ennen synnytystä.

Mä en ite niin hirveästi huolehtis tuosta ulkonäöstä. Saa kai se näkyä, että odottaa ja tottahan se voi aiheuttaa muutoksia myös ihoon..

Vierailija
5/6 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ulkoa on mutta se nyt normaalia uudelleensynnyttäjälle. Sisältä kiinni, lapsi korkealla.

Olin kertaalleen kielloissa mutta ne purettiin jo aikoja sitten.

Lähinnä teidän silmiä ajattelin! ;)

ap

Vierailija
6/6 |
23.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka häiriintyy sun raskausarvista :)