Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä katseen luon ylös taivaaseen...

Vierailija
28.12.2011 |

... ja sinua Jumala kiitä.... etten tule koskaan olemaan anoppi naiselle. Minulla on yksi tytär. Tällä palstalla pyörii kaunaisia, ivallisia, kateellisia, pikkumaisia narsistimammoja ylen määrin. Onneksi tyttärestäni ei tule kenellekään tällaista hirviöitä. Sen tiedän. Onhan hän kasvattamani ja ihmisiä kunnioittava - myös anoppeja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pyörivien mammojen vakiopuheenahe - ja pääsääntöisesti negatiivisessa mielessä.

En voi haukkua anoppia - häntä ei enää ole. En voi haukkua myösäkään äitiäni - häntäkään ei enää ole.

Vierailija
2/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ovat aikamme vitsaus. Sairauden kohteeksi kelpaa hyvin anopit.Miksi miehet eivät ole samanlaisia? Menhää naikkoset itseenne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maailman paras anoppi! Aivan ihana ihminen ja ystävä. Viikon päästä lähdetään yhteiselle matkalle Lissaboniin.

Ihan vaan katsastamaan kaupunkia ja sen kulttuuria. Ja tietysti nautiskelemaan hyvästä ruoasta ja juomasta ja toistemme seurasta.

Tässä siis yksi positiivinen kommentti anopista.

Vierailija
4/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maailman paras anoppi! Aivan ihana ihminen ja ystävä. Viikon päästä lähdetään yhteiselle matkalle Lissaboniin. Ihan vaan katsastamaan kaupunkia ja sen kulttuuria. Ja tietysti nautiskelemaan hyvästä ruoasta ja juomasta ja toistemme seurasta. Tässä siis yksi positiivinen kommentti anopista.

Vierailija
5/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lainaa juttuja jos et osaa, annat itsestäsi typerän ja muistihäiriöisen kuvan.

Vierailija
6/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, meidän vikahan se on, jos anopit ovat kusipäitä!

...sielläkin syytä.

Vierailija
7/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat vallanhaluisia ja kaikkitietäviä! Kiukuttelevat ja komentelevat miniöitään ja yrittävät mielistellä poikiaan saadakseen heidän kautta valtaa määräillä!

Näin se vaan on ja niin oli minullakin sellanen anoppi. Vielä itse sanoi vahingossa että haluaa määrätä. Siinä vaiheessa onneksi heräsin ja palautin anopin kohdalleen.

Häviäjä on aina anoppi, sillä hän menettää niin paljon miniässäänkin. Juuri miniän kanssa pitäisi olla väleissä, koska miniä on nainut sen tompelon jonka anoppi kasvatti.

On sanottava että itse pärjään hyvin lasteni puolisoiden kanssa. En kyllä koskaan nokertelekkaan ketään ja jos on sanottavaa sanon omista pennuistani pahat asiat!!

Vierailija
8/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat vallanhaluisia ja kaikkitietäviä! Kiukuttelevat ja komentelevat miniöitään ja yrittävät mielistellä poikiaan saadakseen heidän kautta valtaa määräillä!

Näin se vaan on ja niin oli minullakin sellanen anoppi. Vielä itse sanoi vahingossa että haluaa määrätä. Siinä vaiheessa onneksi heräsin ja palautin anopin kohdalleen.

Häviäjä on aina anoppi, sillä hän menettää niin paljon miniässäänkin. Juuri miniän kanssa pitäisi olla väleissä, koska miniä on nainut sen tompelon jonka anoppi kasvatti.

On sanottava että itse pärjään hyvin lasteni puolisoiden kanssa. En kyllä koskaan nokertelekkaan ketään ja jos on sanottavaa sanon omista pennuistani pahat asiat!!

Vierailija
9/9 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, meidän vikahan se on, jos anopit ovat kusipäitä!

...sielläkin syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi