Oho - Tiesittekö että Niinistö hylkäsi lapsensa
Oho - Aika hyvin ovat kokoomuslaiset saaneet pidettyä piilossa sen, että Niinistö hylkäsi lapsensa ja jätti hänet isovanhempiensa hoidettavaksi. Vastuutonta minun mielestäni. En haluaisi tuollaista vätystä presidentiksi.
Kommentit (40)
Ihan naurettava aloitus ap. Kyllähän tuon ikäisiä lapsia voi tukea menetyksessä, vaikka itse kävisi töissä! Hienoa, että on isovanhemmatkin olleet pitämässä pojista huolta.
(Aion äänestää Haavistoa...)
mutta osa ainakin. En kyllä haluaisi kuulua kannattajiin, jotka leimataan yhtä hölmöiksi kun nämä panettelijat ja juorujen levittäjät.
Ap:han on selvästi Haaviston äänestäjä ja tällä palstalla hänen edustajansa. Kerro ihmeessä, se paljastaisi minulle paljon Haaviston sielunmaailmasta.
mutta ärsyttää lukea täältä tällaista kärjistettyä pa****kaa.
Yleensä on ristiinnaulittu esim. perhevapaita käyttävät poliitikot. Jos naispoliitikko saa lapsen, se on äänestäjien pettämistä, kun ei voi työtään suorittaa. Kumpikaan ei siis näytä olevan hyvä asia, se että tekee työtää, tai se, että siitä ottaa (lakisääteistä) vapaata.
Vittu mä häpeän teitä vihreät, olette Suomen pohjasakkaa, paskinta ala-kvartaalia.
"Ilmoitettu ylläpidolle"
Naurettavaa.
Ja vielä naurettavampi on tämä palsta, jos ylläpito tämän ketjun todella poistaa. Näkökantoja asioihin on monia ja niistä pitää saada keskustella.
jos heitetään rankka syytös omien lastensa hylkäämisestä, eikä esitetä mitään todisteita väitteensä tueksi.
Niinistö koki aikoinaan sen kaiken rankimman. Vaimo kuoli tapaturmaisesti ja jäi kaksi lasta hoidettavaksi. Hienoa, että hänellä oli vanhemmat, jotka pystyivät auttamaan lasten kasvattamisessa.
Toivon edelleen, että tämä ketju poistetaan. Teen ilmoituksia, kunnes tämä ketju on poistettu.
Poikien äiti kuoli tammikuussa 1995, jolloin pojat olivat 19- ja 14-vuotiaita. Täyttivät sitten samana vuonna 20 ja 15 vuotta, en tiedä ovatko pojat alkuvuodesta vai loppuvuodesta syntyneitä.
Höh, kun minun isäni teki itsemurhan hirttäytymällä kylällä olevaan hylättyyn kaivoon minun ollessami 11-vuotias jamuut sisarukset 16-4-vuotiaita, ei äiti todellakaan voinut ottaa päivääkään virkavapaata, vaan meni heti seuraavana normaalisti töihin siihen vähäpätöiseen kesätyöpaikkaan, mikä hänellä onneksi oli. Minkäänlaista terapiaa tai lastenhoitoapua ei saatu mistään. Isovanhempiakaan ei ollut.
En minä ainakaan tämän perusteella häntä tuomitse! Molemmat melkein aikuisia ihmisiä. Minulla on ollut tuossa iässä (19) jo lapsikin. Naurettavaa tälläinen mollaaminen.
Niin ja Haavistolle menee täältäkin ääni.Ja mm siksi että ei puhuu pahaa kilpakummpaneistaan.
mutta Niinistöllä oli, siinä on suuri ero. Anu Vehviläinenkin jäi miehensä itsemurhan jälkeen 5 viikoksi pois kansanedustajan työstään.
Höh, kun minun isäni teki itsemurhan hirttäytymällä kylällä olevaan hylättyyn kaivoon minun ollessami 11-vuotias jamuut sisarukset 16-4-vuotiaita, ei äiti todellakaan voinut ottaa päivääkään virkavapaata, vaan meni heti seuraavana normaalisti töihin siihen vähäpätöiseen kesätyöpaikkaan, mikä hänellä onneksi oli. Minkäänlaista terapiaa tai lastenhoitoapua ei saatu mistään. Isovanhempiakaan ei ollut.
ja on lastensa ikäisen vaimon kanssa.
että Niinistö mtkustaa poikansa kanssa lentokentällä joten varmaan ihan hyvät välit nykyään. Vastuutonta ei ole se, että isovanhemmat hoitaa teini-ikäsitä, vaan Saulin kohdalla se, mitä hän valtiovarainministerinä oli leikkaamasa ja säästämässä ennaltaehkäisevästä lastensuojelu- ja nuorisotyöstä.
Siellä ne kokoomuslaiset arvot vielä paremmin tulee siin ja näkyy muidenkin ihmisten arjessa ja elämässä. Lamavuosien lapset on nyt teinejä.
Vai voitko muka kuvitella äijän lasten kanssa isällisenä? Ei peruskokkarimiehestä ole sellaiseen. Kuin yrittäisi opettaa lehmää lentämään.
lapsia kohtaan. Jättää nyt isovanhemmille!! Päiväkotiin ne olisi pitänyt laittaa, niinkuin muutkin tekevät.
Eiköhän se työ auttanut häntä itseään kestämää surua ja uutta elämäntilannetta. Mitä se sinne olis kotiin jäänyt pyörimään kun lapsetkin oli koulussa ja opiskelemassa.
lapsia kohtaan. Jättää nyt isovanhemmille!! Päiväkotiin ne olisi pitänyt laittaa, niinkuin muutkin tekevät.
Eiköhän se työ auttanut häntä itseään kestämää surua ja uutta elämäntilannetta. Mitä se sinne olis kotiin jäänyt pyörimään kun lapsetkin oli koulussa ja opiskelemassa.
Hoiti hyvin vaikean tilanteen. Otti tueksi turvalliset ja tutut isovanhemmat kun ei itse kyennyt repeen ihan kaikkeen.
Ja äänestin muuten Haavistoa, mutta jotain rajaa silti näillä tyhmillä jutuilla...
Poikien äiti kuoli tammikuussa 1995, jolloin pojat olivat 19- ja 14-vuotiaita. Täyttivät sitten samana vuonna 20 ja 15 vuotta, en tiedä ovatko pojat alkuvuodesta vai loppuvuodesta syntyneitä.
vaikka koulussa päivisin ja harrastuksissaan iltaisin? Vai meinaatko, että olisi koko perheen pitänyt olla kaksi kuukautta sohvalla istumassa ja pidellä toisiaan kädestä? Mitä sinä oikeastaan meinaat??
Mun kanta on, että mikään ei ole niin tyhmä kuin nainen! Mutta viisaampia naisia on kuitenkin enemmistö -onneksi!
aika jona suru äidin tai puolison kuolemasta on ohi? Eiköhän koko perhe elänyt arkea joka on monessa tapauksessa parasta, työ, koulu ja opiskelu vievät ajatukset hetkesi pois menetyksestä.
Ja kuten jo aikaisemmin kirjoitin Niinistö valitsi valtionvarainministerin salkun jotta voi pysyä enemmän kotimaassa.
Ääneni annan kuitenkin Haavistolle, mutta en suostu parjaamaan vastustajaakaan, asioista voi olla eri mieltä parjaamatta vastustajaansa.