Persut, äänestättekö pääomaa vai homoutta vastaan?
Näkyy perussuomalaisten äänestysinto menevän senmukaan onko ko. perussuomalainen vihreitä ja homoja vastaan ja oikeistolainen (äänestää Niinistöä) tai onko pienen kansan ja vähätuloisten puolella (äänestää Haavistoa).
Yllättävää tukea tosiaan Hirvisaarelta ja Soinilta Haavistolle.
Kommentit (6)
Yllättävää tukea tosiaan Hirvisaarelta ja Soinilta Haavistolle.
Missä?
Vaan vihreitä vastaan, liian tyhmiä mun makuun.
ikinä voisi äänestää vihreitä.
Mitä vikaa muuten pääomissa on? Ilman niitä ei olisi hyvinvointiakaan.
Haavistolle menee minun ääneni, tietysti. En onneksi ole mikään änkyrä, vaan uskallan ajatella itse.
Soinia. Mielestäni ansaitsi ääneni. En missään tapauksessa pidä itseäni persuna, ja ystäväni tappaisivat joko minut tai itsensä, jos saisivat tietää tällaista kyytä povellaan elättävän.
Tokalla kierroksella tulen äänestämään Haavistoa. Olisin saattanut äänestää häntä jo ekalla kierroksella, ilman sitä oksettavaa "uuh aah, ollaanpa tosi suvaitsevaisia ja äänestetään HAavistoa"-kampanjointia. Mua ällötti ne facebookin lässyn lässyn kampanjoinnit, joissa ihkutettiin Haavistoa oikein viimeistä päivää.
Nyt täytyy vaan olla seuraamatta noita vouhkaajia. Voi kyllä olla, että ehdin vielä tässä hermostua niihin, ja näin ollen äänestän Niinistöä. Tosin se Jenni on sellainen mielensäpahoittaja nillittäjä, että toisaalta ääni Pekalle on ääni Jenniä vastaan.
Kuten huomaatte, mulla ei ole ollut vahvaa ehdokasta, jota ehdottomasti haluaisin äänestää.
Niin ja ap. Jos mä äänestäisinkin Niinistöä, niin se ei missään nimessä olisi ääni homoutta vastaan. Mun mielestäni tämä nykypäivän " 82% äänesti Haavistoa vastaan"- lätinä on taas yhtä paskaa.
Mä ainakin annan ääneni jollekin, jonkin asian puolesta, enkä kaikkea muuta vastaan.
Vihreitä en voi äänestää, pidän nykyvihreiden toimintaa isänmaanpetoksena. Vihreä ehdokas ei siis tule saamaan ääntäni, oli tämän seksuaalinen suuntautuminen mikä tahansa.