Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Mitä teillä tehty eilen/tänään?

Vierailija
15.01.2012 |

Ollessani kävelyllä hiljaisilla kaduilla juolahti mieleen, että miten te muut vietätte vapaapäiviä?Tarkoituksenani ei ole arvostella vaan täysin huvikseni kyselen :)

Meillä 3 lasta, joista osa flunssassa/kuumeessa. Eilen olimme siis kotona, katsoimme televisiota, siivosimme, taittelin pyykkiä ja kävin ruokakaupassa.Illalla katsoimme miehen kanssa leffan ja saunoimme. Tänään olen pessyt pyykkiä, leiponut pullaa ja katsonut lasten kanssa elokuvan. Pihalla teille lumityöt ja laskimme nuorimmaisen kanssa pulkkamäkeä. Mies lähti juuri salille.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ei tehty mitään. Katseltiin telkkaria, käytiin kaupassa ja istuskeltiin kumpikin tietokoneilla. Luin kirjaa. Mies joi alkoholia ja minä suutuin. Pesin pyykkiä.

Tästä päivästä en tiedä, mies ei ole vielä herännyt.

Vierailija
2/7 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriin ja saatiin molemmat antibioottikuurit. Lapsella korvatulehdus ja mulla poskiontelotulehdus. Katteltiin elokuvia ja illalla hain mulle ja miehelle kiinalaista ja lapselle mäkkäriruokaa ja katotiin taas leffaa :)

Tänään mies meni töihin ja heitin lapsen mummolaan kun oli jo pirteellä päällä ja nyt lepäilen ite kun olo on heikko. Kohta haen lapsen kotiin ja varmaan kattellaan taas leffaa. Tänään oon pyykännyt ja järjestellyt pyykkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja leikittiin olohuoneessa. syötiin aamupuuro, käytiin pulkalla kaupassa ja leikittiin pihalla naapurin lasten kanssa. syötiin lounas ja leikittiin sisällä. makoiltiin sängyssä lukemassa satuja, pienempi nukkui päiväunet mun kanssa ja isompi leikki sillä aikaa vaarin kanssa. päikkäreitten jälkeen leikittiin sisällä, mä luin vähän tenttiin ja illalla tuli veli tyttöystävänsä kanssa käymään. lapset 1v ja 3v, asutaan mun vanhemmilla.

Vierailija
4/7 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pelireissulla oltiin tänäänkin.

Ei ole seuraavinakaan viikonloppuina muuta tiedossa.

Vierailija
5/7 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvikengät, illalla siivoilin ja vaidoin lakanat ja pesin pyykkiä, teini oli kaverilla. Lauantaina pesin lisää pyykkiä, juttelin teinin kanssa pari tuntia, ompelin, siivosin jonkun verran ja sitten menin 6 tunniksi vapaaehtoishommiin. Tänään luin hesarin kunnolla, puhuin pari pitkää puhelua vanhojen ystävien kanssa, kaveri toi ommeltavaksi pari juttua; ompelin ne ja juttelin kaverin kanssa, nyt pesen lakanoita, nettailen ja juon kahvia. Lapset tulevat klo 17, sitten he menevät varmaankin ulos kavereiden kanssa, sitten käydään saunassa ja illalla katson FSTn leffan.

Vierailija
6/7 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan pelailtu wiillä, käyty pulkkamäessä, käyty kylässä ja saunottu. loikoiltu, surffailtu netissä,lapset leikkineet keskenään. tehty vähän kotitöitä (pyykkiä, tiskiä, kaupassakäyntiä..)

Vierailija
7/7 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin duunissa. Töistä tullessani kämppä oli hyrskyn myrskyn eli sitten olikin koko perheellä siivousta, lumitöitä, uunin lämmitystä ja ruoanlaittoa tiedossa. Illalla saunottiin ja kateltiin telkkaa.

Tänä aamuna aamupala, lastenohjelmia, ulkohommia, hiihtoa ja päikkärit. Isäntä teki ruoan sillä aikaa kun olin tytön kanssa hiihtämässä. Pikkasen pyykkihommia. Laitoin tarhalaisen repun valmiiksi alkavaa viikkoa varten valmiiksi, niin ei tarvii ukkelin aamulla ettiä itsestäänselvyyksiä ja soitella mulle töihin että missä on pipot...;)

Ilta menee netin äärellä, saunoessa, iltapalaa tehden. Ysiltä nukkumaan niin jaksaa aamulla pirteenä herätä taas työviikkoon:)

Perussettiä siis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi