Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sitten kun oma mies kiusaa...??

Vierailija
07.08.2012 |

Näin tuolla alempana keskustelun kiusaamisesta. Heti tunnistin itseni joistain kohdista (ala-aste aikainen kiusaaminen ym) ja saman tien tuli mieleen miten te jotka katselette miehenne kiusaamista, miten jaksatte sitä???

Jos jotain ihmetyttää mitä se sellainen on kun oma mies kiusaa, niin voin kertoa muutaman esimerkin omasta miehestä:

-Näytä sun hampaat... Noihan on ihan hirveet talttahampaat! (omistan erittäin suorat hampaat joita ei ole koskaan suoristettu, suku"vika" suorat hampaat... Ylä etuhampaat on suht kookkaat mutta eivät mitenkään erityisen isot. Olen tähän asti ollut itsessäni kaikkein eniten tyytyväinen hampaisiini, kunnes tämä valopää tuli sanomaan että omistan talttahampaat..)

-Oot vissii meikannu ku meikkivoide haisee tänne asti (meikkaan todella harvoin ja olin juuri laittanut ripsiväriä ja meikkivoidetta)

-Mikä helvetin kortonki sulla oikein on sormessa?! (olin hakenut Meporea (=sama kun laastari mutta kaikki reunat ovat kiinni eikä haavaan pääse likaa) sormeni haavoihin kun laastari ei pysynyt..

ERITTÄIN pikkujuttuja mut tuntuu niin pirun pahalta... Toivon et joku ees ymmärtää mistä puhun.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllähän sitä miettii miten muut miehet mahtavat käyttäytyä eikä uskalla alkaa parisuhteeseen kenenkään kanssa. 

Vierailija
42/43 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllähän sitä miettii miten muut miehet mahtavat käyttäytyä eikä uskalla alkaa parisuhteeseen kenenkään kanssa. 

Enkä halua enää ilkeää anoppia, mieluummin ilman parisuhdetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää epätoivoinen olla jos roikkuu ääliössä joka kiusaa.

Mutta kukin tyylillään.....