KOKENEET, kertokaa millaista on "pelkkä seksi" jonkun miehen kanssa?
Siis esim. ns. fuckbuddyn tai yhdenillan suhteen kanssa. Kuinka eroaa teidän mielestänne seksistä jossa on tunteita mukana?
Kommentit (10)
Se oli niin tylsää ja muutenkin huonoa, että jäi se kokeilu sitten siihen yhteen kertaan. En tiedä, että olisiko kokemus ollut parempi jos kumppani olisi ollut parempi sängyssä. Vai ajattelinko mä, että se ei ole hyvä sängyssä sen takia, että en ollut ihastunut siihen.
on aina parempaa, ellei nyt ihan p..estä lähtökohtaisesti. Just ne tunteet merkkaa paljon, ja se että on yhteistä kokemusta. Yhdenillanjutuissa tms. tietysti oma jännitys, mutta kyllä parisuhdeseksi on tyydyttävämpää.
T: Eronnut.
Mulla oli aiemmin avoinsuhde , ja siinä sivussa muita suhteita. Opin, että jotkut ihmiset on kivoja jotkut täyttä paskaa. Joidenkin jälkeen jäi inho olo. Mulla oli suhteita sekä miesten että naisten kanssa.
En ole pettänyt miestäni, vaan sinkkuna olen harrastanut vapaasti seksiä tuntemattomienkin kanssa, yleensä hyvää seksiä, ei tietenkään aina. Se on ainakin minulle ollut todella vapauttavaa, siitä on voinut nauttia eri tavalla kuin parisuhteessa ollessa. Toki olen suuresti nauttinut myös vakituisen kumppanin kanssa seksistä, mutta se on erilaista. En osaa sanoa kumpi on parempaa. Tottakai parisuhde itsessään on aina parempaa kuin irtosuhteet, mutta jos pelkästään seksistä nyt puhutaan.
Pari vuotta sitten yksi "yhdenillanjuttu" jäi pyörimään pidemmäksi aikaa, kai sitä voisi fuckbuddyksi kutsua. Seksi oli jo aluksi loistavaa mutta kyllä se parani ennestään kun molemmat oppi tuntemaan toisen tavat ja mistä tykkää ja mistä syttyy.
Miten se eroaa parisuhdeseksistä? Hm. Tuohon on aika vaikea vastata muuta kuin että siinä ei ole tunteita. Ei se mitenkään konkreettisesti näy. Se on vain seksiä, siinä keskittyy vain ja ainoastaan siihen seksiin. Ehkä voi olla vähän itsekkäämpi ja minulle ainakin oli jotenkin helpompi kokeilla kaikkea uutta tuon "vakipanon" kanssa kuin parisuhteessa ollessa. Seksiin vain suhtautuu jotenkin eri tavalla, kun mukana ei ole syviä tunteita.
mulla on ns. vakipano ja mietin nyt, että mikäs juttu tämä on, kun miehen kanssa jutellaan pitkään, uskoudutaan huolistamme, on valtavasti läheisyyttä ja seksi on valtavan intiimiä ja ihanaa. Mulla ei ole koskaan ollut seksisuhteita ilman tunteita ja nyt mietin, onko tämä jotain muuta kuin "pelkkää seksiä". Mies sanoi viimeksi vakavalla äänellä, että lähelläni on niin hyvä olla ja minusta tuntui aivan samalta. Luontevaa halailua, suukottelua, sylissä olemista, juttelua samalla kun sivellään toisiamme, paljon hymyilyä ym. Sanokaa nyt herran isä, onko tämä vain pelkkää seksiä vai voiko olla toiveita muustakin, sillä taidan olla ihastunut mieheen. Ollaan kyllä sovittu, että koska olemme molemmat vasta eronneet tahoillamme, ei ole viisasta alkaa suhteeseen. Itse kuitenkin nautin tuosta hyvänolon tunteesta jo lähes liikaa. Auttakaa!
mulla on ns. vakipano ja mietin nyt, että mikäs juttu tämä on, kun miehen kanssa jutellaan pitkään, uskoudutaan huolistamme, on valtavasti läheisyyttä ja seksi on valtavan intiimiä ja ihanaa. Mulla ei ole koskaan ollut seksisuhteita ilman tunteita ja nyt mietin, onko tämä jotain muuta kuin "pelkkää seksiä". Mies sanoi viimeksi vakavalla äänellä, että lähelläni on niin hyvä olla ja minusta tuntui aivan samalta. Luontevaa halailua, suukottelua, sylissä olemista, juttelua samalla kun sivellään toisiamme, paljon hymyilyä ym. Sanokaa nyt herran isä, onko tämä vain pelkkää seksiä vai voiko olla toiveita muustakin, sillä taidan olla ihastunut mieheen. Ollaan kyllä sovittu, että koska olemme molemmat vasta eronneet tahoillamme, ei ole viisasta alkaa suhteeseen. Itse kuitenkin nautin tuosta hyvänolon tunteesta jo lähes liikaa. Auttakaa!
Mulla ei ole ollut fuckbuddya, yhden yön juttuja kyllä. Mutta ei tuo mun mielestä kuulosta pelkältä panemiselta. Se on tietysti sitten eri asia että onko mies/sinä kykenevä oikeasti mihinkään suhteeseen jos tilanne on mikä on. Varmaan jotain suhteen kaipuuta molemmilla.
Yhden illan jutuissa seksi on yleensä huonoa, tosin poikkeuksiakin on. Se on vaan panemista joka on joskus ok mutta yleensä tuntee olleensa vain pantavana. Fuckbuddyjen kanssa (jos mies on esim. naimisissa) seksi on kyllä hyvää.
Parasta seksi on kyllä oman miehen kanssa. Silloin se muuttuu rakasteluksi ja on kaikkein antoisinta. Eikä ole pelkoa taudeista kun on luotettava kumppani eikä tarvitse pelailla kumin kanssa.
T. N35, seksiä yli kolmenkymmenen miehen kanssa
lyhyet seurustelusuhteet oli seksuaalisesti aika ankeita, olin niin nuori ja epävarma enkä hallinnut tilanteita ollenkaan.
Ensimmäisessä pitkässä seurustelusuhteessa aloin sitten nauttimaan seksistä, mies oli taitava. Sain ekat orgasmini. Suhde oli täynnä rakkautta ja seksiä, valitettavasti kaatui myöhemmin muihin syihin.
Sitten avioliitossani seksi oli välillä hyvää, mutta useimmiten tylsää ja kaavamaista. Mies oli seksuaalisesti mielikuvitukseton ja estynyt ja useimmiten tuntui siltä, ettei seksi edes kovin paljon kiinnostanut häntä.
Nyt eronneena sinkkuna olen nauttinut yhden yön jutuista todella paljon!! Niitä ei ole ollut paljon ja kumppani on ollut aina huolella valittu. Seksi ihan vain seksinä on tuntunut todella hyvältä.
Mutta vielä toivon, että tapaisin jonkun, jossa sekä hyvä seksi että tunteet kohtaisivat.
Kukaan ei osaa kertoa...