Mitä sitten kun oma mies kiusaa...??
Näin tuolla alempana keskustelun kiusaamisesta. Heti tunnistin itseni joistain kohdista (ala-aste aikainen kiusaaminen ym) ja saman tien tuli mieleen miten te jotka katselette miehenne kiusaamista, miten jaksatte sitä???
Jos jotain ihmetyttää mitä se sellainen on kun oma mies kiusaa, niin voin kertoa muutaman esimerkin omasta miehestä:
-Näytä sun hampaat... Noihan on ihan hirveet talttahampaat! (omistan erittäin suorat hampaat joita ei ole koskaan suoristettu, suku"vika" suorat hampaat... Ylä etuhampaat on suht kookkaat mutta eivät mitenkään erityisen isot. Olen tähän asti ollut itsessäni kaikkein eniten tyytyväinen hampaisiini, kunnes tämä valopää tuli sanomaan että omistan talttahampaat..)
-Oot vissii meikannu ku meikkivoide haisee tänne asti (meikkaan todella harvoin ja olin juuri laittanut ripsiväriä ja meikkivoidetta)
-Mikä helvetin kortonki sulla oikein on sormessa?! (olin hakenut Meporea (=sama kun laastari mutta kaikki reunat ovat kiinni eikä haavaan pääse likaa) sormeni haavoihin kun laastari ei pysynyt..
ERITTÄIN pikkujuttuja mut tuntuu niin pirun pahalta... Toivon et joku ees ymmärtää mistä puhun.
Kommentit (43)
Mitenköhän se mahtaa liittyä asiaan? Kovasti kaipailin kaikkien muitten paitsi itseään täynnä olevien kommentteja... AV
Jos on niin kannattaa tarkkaan pohtia eroa ja miten jaksaa niiden kanssa. Jos ei lapsia niin eroaisin ennemmin kuin jäisin.
rakkaudella.
Ja milläköhän kohtaa?
Ap
Jaa et kukaa ei ole koskaa kokenu vastaavaa..??? noh.. mitäpä tähän enää sanomaa.....
Monesti ja jatkuvasti otetaan yhteen. Tosin miehen kommentit ei enää vie multa itsetuntoa ja olen aivan sellainen kuin haluan.
Eksäni harrasti tuota koko ajan. Se on todellakin alistamista ja itsetunnon nakertamista. Lienee omia ongelmia sillä saralla kun tarvitsee toista lytätä tunteakseen itsensä paremmaksi. Olin "rubensmainen" (laiha, mutta itse oli vielä laihempi), jenkkiaksenttini oli ällöttävä (hän oli ollut kielikurssilla englannissa vuonna nakkisodat), puhuin väärin jos käytin vaikka jotain sanontaa josta ei pitänyt, näitähän riittäisi. Tämä sankari teki sitä usein "vitsin varjolla" ja heeheeh, onpa sulla huono huumorintajukin kun et vitsiä tajua... Huoh. Juu, on eksä, mm. tästäkin syystä.
on itsetunnoton ja ilkeä juntti. Miksi sellaista pitäisi sietää? Vain senkö takia että on joku mies, millainen tahansa?
Ymmärrän että lasten takia sitä ollaan yhdessä vaikka mies olisikin täysin sivistymätön tampio.
Lapset oppii isää kuunnellessaan kivoja kommunikaatiotaitoja ja kodin kireä ilmapiiri on heiille ihan paras kasvuympäristö ...
Ymmärrän että lasten takia sitä ollaan yhdessä vaikka mies olisikin täysin sivistymätön tampio.
Mitenköhän se mahtaa liittyä asiaan? Kovasti kaipailin kaikkien muitten paitsi itseään täynnä olevien kommentteja... AV
Miten pitäisi muotoilla se viesti, joka menisi sinulle perille, ja jonka sisältö on se, että tuollainen ei todellakaan ole parisuhteessa normaalia puhetta ja että kenenkään ei tarvitse sietää jatkuvaa piruilua ja vähättelyä?
Itse kuuntelin muutaman vuoden ajan narsistisen miehen vähättelyä ja jatkuvaa vittuilua taustastani, lapsuudenperheestäni ja tekemisistäni. Mies koetti jatkuvasti saada minut tuntemaan itseni alempiarvoiseksi kuin hän, mutta en taipunut. Piikittelin takaisin, suutuin ja osoitin ovea. Lopulta viesti meni perille, että minulle ei puhuta niin. No hetken päästä liitto kariutui muihin ongelmiin. Mutta tiedän kuitenkin mistä puhun ja siksi sanon sinulle; jos et halua kuunnella tuollaista kielenkäyttöä jatkossa, teet miehelle selväksi että se saa loppua - ja jos ei lopu, niin lähdet.
ilkeästi sanottu oli toi talttahampaat. Muut ihan normaaleja kommentteja arjessa.
Kasvata paksumpi nahka tai jätä äijäs.
Mun mies kiusaa mua joka päivä. :(
Mikähän mahtaa olla meininki ap elämässä näin kahdeksan vuoden jälkeen?
Koulukiusaajan kanssa naimisissa 👍
Se on kyllä tunnevammainen eikä voi sille mitään.
Sano se on moro ja näkemiin.Loppuu kiusaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Ottaako aikuinen ihminen miehensä pienen kettuilun jostain perkeleen hampaista tai meikkivoiteesta oikein KIUSAAMISENA?! Oot kyllä todella tosikko, jotenkin ihan rupesi säälittämään noin heikko ja huumorintajuton ihminen.
Joskus ihan ihmettelen, että millaisia herkkähipiäisiä ihmisiä täällä palstalla oikein on, kun ei mitään, siis oikeasti MITÄÄN, kestetä tai saa sanoa.
Toihan on ihan normaalia elämää, joskus miehet vähän kettuilee tai vittuilee piruuttaan. Mitä sä esim. jostain meikkivoiteen haisemisesta loukkaannut, eihän se edes liity suhun mitenkään?! Se haisee jos on haistakseen ja sillä sipuli. Ja jos sulla kerran on talttamaiset hampaat, niin sitten olkoon niin. Ole onnellinen, että ovat omat hampaat kuitenkin.
Ihme vouhottajia koko porukka. JA TOTTAKAI SE ERO ON NYT OTETTAVA SAMAN TIEN! Enpä ole yhtä brutaaliin kiusaamiseen törmännytkään ennen, heh.
Tiesitkö että parisuhtessa olo on täysin vapaaehtoista? Jos ei tunnu hyvältä niin siitä saa lähteä. Ihan sama loukkaantuuko joku sinun mielestäsi turhasta.
Eihän sun ole pakko roikkua idiootissa kiinni. Laita vielä idiootin kuva internetiin niin muutkin voi kiertää kaukaa