Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä, onko mun naimisissa oleva työkaverini(mies) ihastunut minuun??

Vierailija
22.01.2012 |

Töissä osoittaa jatkuvaa huomiota minuun; keittää kahvit(juuri mulle), käy ostamassa suklaata, kun vähän vihjasen, että tekis mieli, hymyilee ja nauttii selvästi seurastani.

Työpaikan iltajuhlissa oltiin koko ilta yhdessä, juteltiin, hän tarjosi minulle(muillekin kyllä), loppuillasta/yöstä käveltiin käsi kädessä( ajattelin, että meillä oli vaan niin kivaa ja että tykätään toisistamme).

Nyt hän oli kavereiden kanssa lomamatkalla ja laittoi mulle joka päivä viestejä ainakin yhden. Kertoi, että olen kiva ja muuta tommosta. Toi kuulemma tuliaisia(en tiedä vielä mitä).

Mutta tämmöstä siis. Hän on naimisissa ja heillä on kaksi lasta(alle 10-v). Minä tykkään hänestä ja haluaisin, että tämmöinen jatkuisi. Mutta enempää en toivo. Mitä miestä olette?? Haluaako hän muutakin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan aihetta, kun tuli vastaan ketju googlehaulla. Tarviin todellakin apua.

Työpaikallani aivan mielettömän ihanan miehen kanssa flirttailtu vuoden verran. Tässä kesän aikana, jokin muuttu ja flirtti muuttui syvemmäksi ja intiimimmäksi. Nyt tullut suoranaista vihjailua mukaan, kaipaavia katseita, mies etsii minut aina katseellaan tullessaan huoneeseen, keskustellessa tuijottaa todella kauan silmiin, joskus tuijotetaan toisiamme kuin teini-ikäiset kauan ilman edes että puhumme mitään toisillemme.

Saamme toisemme joskus todella hämilleen ja ainakin mies on monesti sanonut, että saan hänen pasmat sekaisin.

Minulla ollut tässä vaikea on-off suhde, joka päättyi kesällä. Miehellä on sormus, mutta en tiedä miten hyvin heillä menee. Ainakin mies puhuu aina minä muodossa kaikesta tekemisistään, vapaa-ajastaan jne. Puhuimme joskus lapsista ja hän sanoi että äkkiä pitäisi laittaa piuhat poikki, ettei tule vaan enempää. Muistaakseni heillä on yksi teini-ikäinen lapsi. En halua sotkeentua naimisissa olevaan mieheen, mutta tätä kidutusta on jatkunut jo vuosi. Nyt huomaan itse ihastuneen mieheen pahemman kerran... Miltä kuulostaa? En kirjoittaisi tänne muuten, mutta en jaksa enää :D

Vierailija
2/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se kuulostaa ihastuneelta, mutta mieti miltä vaimosta tuntuu jos/kun saa tietää teidän touhut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi selkeämmin asiaa ilmaista.

Vierailija
4/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajesta!

Vierailija
5/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voi silti olla kykenevä pitämään housut jalassaan. Mulla on ollut vähän samantyyppinen tilanne yhden miespuolisen työkaverin kanssa. Olen jotenkin itselleni selitellyt että se ei ole varsinaisesti väärin, koska mulla ei ole mitään aikomusta koskaan mennä hänen kanssaan yhtään pitemmälle. Hänkään ei ole tehnyt mitään sen dramaattisempaa, on kertonut pitävänsä minusta "vähän liikaakin", mutta asia ei tunnu vaivaavan meitä kumpaakaan, eikä se ole ties kuinka monen vuoden aikana muuttunut mihinkään.

Ihastukset voivat olla suht aisoissakin.

Vierailija
6/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voi silti olla kykenevä pitämään housut jalassaan. Mulla on ollut vähän samantyyppinen tilanne yhden miespuolisen työkaverin kanssa. Olen jotenkin itselleni selitellyt että se ei ole varsinaisesti väärin, koska mulla ei ole mitään aikomusta koskaan mennä hänen kanssaan yhtään pitemmälle. Hänkään ei ole tehnyt mitään sen dramaattisempaa, on kertonut pitävänsä minusta "vähän liikaakin", mutta asia ei tunnu vaivaavan meitä kumpaakaan, eikä se ole ties kuinka monen vuoden aikana muuttunut mihinkään.

Ihastukset voivat olla suht aisoissakin.

kertoa tuosta miehellesi? Jos et, niin mikset ja eikö se silloin ole kuitenkin väärin?

Vierailija
7/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pöksyihisi. Mitään vuosisadan rakkaustarinaa on ihan turha kuvitella tuosta.

Vierailija
8/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovastikin että pääsee puikkamaan sisälle kalunsa. On vain hetken kysymys että annat sille.

Vierailija
9/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään hyvää tuosta ei seuraa, sen voin luvata sulle käsi sydämellä.

Vierailija
10/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en anna itsestäni signaaleja, mutta mukava tietty olen. Olen onnellisesti naimisissa ja mieskin on, mutta ikäeroa meillä on JÄRISYTTÄVÄT 15 vuotta ja minä olen se vanhempi. Juu ja en kävele hänen kanssaan käsikädessä työpaikan pikkujouluissa.

Vierailija
11/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä muutenkin semmosta toisesta välittämismeinikiä. Olisin ihan hyvin voinut kävellä jonkun muunkin kanssa käsikädessä. Mutta siis en ole ollenkaan varma, että hän haluisi mitään sen enempää. Tai voi tietenkin olla? Mutta itse toivoisin, että näin jatkuisi. Hän on aivan ihana tyyppi, kiva, hauska, ystävällinen, kaikki tykkää hänestä- niin minäkin. Pelkään, että meidän ystävyys loppuu, jos hän haluaakin enemmän. En halusisi loukata häntä mitenkään.

Vierailija
12/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en anna itsestäni signaaleja, mutta mukava tietty olen. Olen onnellisesti naimisissa ja mieskin on, mutta ikäeroa meillä on JÄRISYTTÄVÄT 15 vuotta ja minä olen se vanhempi. Juu ja en kävele hänen kanssaan käsikädessä työpaikan pikkujouluissa.

Monesti vanhemmille naisille on vain helpompi puhua koska eivät kuvittele mitään sen kummempaa, tai ainkin nuoret miehet niin kuvittelee

Vierailija
13/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastuin.. mies tunnusti tunteensa ja mä samoin. Ja mä päätin repiä itseni väkisin irti koko jutusta, vaikka sattuu. Jos tulee se päivä, jolloin mies tulee luokseni ja ilmoittaa että mä olen hänen elämänsä rakkaus ja hän on jättänyt vaimonsa, niin silloin pyörrän päätökseni. Mutta niin kauan kuin hän on vaimonsa kanssa, mä en voi tehdä tätä itselleni.

Mulla on niin tyhjä olo, en pysty ajattelemaan koko asiaa, sattuu liikaa. Mutta mä selviän tästä jonain päivänä.

Vierailija
14/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmiä te oikein olette kun sekaannutte varattuihin miehiin!!?? Niin kun joku tossa sanoikin, niin käy kysymässä sen miehen vaimolta onko ok kävellä käsi kädessä... Ap sinuna laittaisin lopun tolle...jos luulet että toi on sun elämäs rakkaus, niin luuletko että se elämäs rakkaus ei vois sua pettää ihan samalla tavalla?

Vierailija
15/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmiä te oikein olette kun sekaannutte varattuihin miehiin!!?? Niin kun joku tossa sanoikin, niin käy kysymässä sen miehen vaimolta onko ok kävellä käsi kädessä... Ap sinuna laittaisin lopun tolle...jos luulet että toi on sun elämäs rakkaus, niin luuletko että se elämäs rakkaus ei vois sua pettää ihan samalla tavalla?

Vierailija
16/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan haluaisi rakastua naimisissa olevaan mieheen. Siinä voi käydä huonosti, monellakin:(

Haluaisin pitää suhteemme ystävyytenä, joka ei loukkaa ketään. Mulla ei ole ollut keneenkään miespuoliseen näin ihanalta tuntuvaa ystävyyssuhdetta ja pelkään kauheasti, että jos hän haluaa enemmän, hajoaa meidän ystävyyskin. Kumpa tämä mies ymmärtäisi, kuinka arvokasta on olla hyvä ystävä.

Vierailija
17/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä voit olla vaan _niin hyvä ystävä_ koska mies on varattu..eli et voi olla muuta kun kaveri, muuten menee yli koska nyt jo miehellä on ilmiselvästi jotai tunteita sua kohtaan.. ajattele edes niitä sen miehen lapsia, niille on parasta olla avioliitossa. Haluaisitko itse että sun oma mies käyttäytyis tolleen sua kohtaan, eli pettäis sua??

Vierailija
18/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis mikä tossa on pettämistä? Missä menee se raja?

Vierailija
19/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä miess ei kerro vaimolle on pettämistä

Vierailija
20/22 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä miess ei kerro vaimolle on pettämistä

nyt ihan sentään noinkaan!!!

Turhaan sitä joka käännöstään sana tarkasti toiselle selittää, jos ei oikeasti ole mitään mikä toista hetkauttaisi. Ts. toinen voisi ymmärtää asian helposti väärin ja samalla tulisi loukattua tärkeää ihmistä, vaikkei mitään ole tapahtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme