Mielipiteitä, onko mun naimisissa oleva työkaverini(mies) ihastunut minuun??
Töissä osoittaa jatkuvaa huomiota minuun; keittää kahvit(juuri mulle), käy ostamassa suklaata, kun vähän vihjasen, että tekis mieli, hymyilee ja nauttii selvästi seurastani.
Työpaikan iltajuhlissa oltiin koko ilta yhdessä, juteltiin, hän tarjosi minulle(muillekin kyllä), loppuillasta/yöstä käveltiin käsi kädessä( ajattelin, että meillä oli vaan niin kivaa ja että tykätään toisistamme).
Nyt hän oli kavereiden kanssa lomamatkalla ja laittoi mulle joka päivä viestejä ainakin yhden. Kertoi, että olen kiva ja muuta tommosta. Toi kuulemma tuliaisia(en tiedä vielä mitä).
Mutta tämmöstä siis. Hän on naimisissa ja heillä on kaksi lasta(alle 10-v). Minä tykkään hänestä ja haluaisin, että tämmöinen jatkuisi. Mutta enempää en toivo. Mitä miestä olette?? Haluaako hän muutakin?
Kommentit (22)
Voi olla ihastunut muttei tarkoita että halua harrastaa seksiä ja/tai jättää vaimonsa.
Mulla on vähän sama homma...Sori kun vastaan tähän ikivanhaan ketjuun.
Mä siis vaan olen siis mies, joka on jo tahollaan pitkähkössä suhteessa. Duuniin tuli ihana ja mua reilusti nuorempi hehkeä nainen, Aluksi olin, että joo onhan se ihan kiva, nätti ja silleen...Et eipä täs kummempia.
No suunnilleen kaikki kundit hehkutti tätä neitoa jatkuvasti, että kun se on niin nätti, söpö ja sitä että tätä... Mä olin vaan, että joo niin niin. En tiedä senkö takia vai mistä syystä sitten kuitenkin kävi niin, että mä kuitenkin lopulta ihastuin häneen. En voi tunteilleni mitään...Yritän tukahduttaa ne ja olla ajattelematta koko ihmistä, mutta se on hemmetin vaikeeta. Neito on mua kohtaan todella mukava ja ystävällinen ja on toki on myös monia muitakin kohtaan, mutta tuntuu että mua kohtaan erityisesti. Hän luo mua kohtaan usein pitkiä katseita, nättejä pitkiä hymyjä ja on toisinaan mun seurassa sellainen, että voisin olettaa hänen pitävän minusta edes jollain tasolla, eli on hermostunut, pälyilee jännästi tai tuijottaa jne. Kehon kielestä tulkitsen hänen pitävän minusta. Hän on vapaa ja minä taas en. Sitäpaitsi olen niin paljon vanhempi kuin hän, joten olen päättänyt antaa asian olla. mutta kun toisaalta en kuitenkaan haluaisi antaa asian olla. Aattelen ettei mulla olisi kuitenkaan saumoja vaikka olisin vapaakin, koska olen niin paljon häntä vanhempi. Siksi olen osittain jarrutellut ja siksikin kun meillä on sama duunipaikka.