Kyökkipsykologit kysymys: miksi naimisissa oleva miesystäväni
haluaa olla kanssani, vaikka olen laittanut esim. pariksi vuodeksi välit poikki (juuri tuon takia että on varattu). Miksi kestää poikkilaittamiset, kiukutteluni? Sanoo vain että rakastaa, ja haluaa edetä niin kuin minä haluan..on valmis pitämään pelkästään jutteluseurana(käytännössä koettu vuoden verran) jos en kelpuuta fyysiseen..
Miksi on niin sinnikäs?
Kommentit (9)
haluaa olla kanssani, vaikka olen laittanut esim. pariksi vuodeksi välit poikki (juuri tuon takia että on varattu). Miksi kestää poikkilaittamiset, kiukutteluni? Sanoo vain että rakastaa, ja haluaa edetä niin kuin minä haluan..on valmis pitämään pelkästään jutteluseurana(käytännössä koettu vuoden verran) jos en kelpuuta fyysiseen.. Miksi on niin sinnikäs?
että olet hänelle tärkeä ihmisenä, ystävänä. Sen sijaan ilmeisesti tilanne siinä avioliitossa ei ole niin paha eikä hinku olla kanssasi nimenomaan seksi- tai parisuhteessa ei ole riittävän suuri että käytännössä haluaisi erota. Ystävänä voit pitää jos hänestä on sinulle iloa, miksei seksiseuranakin jos moraalisesti sen hyväksyt, mutta turha lienee unelmoida että mies jättää vaimonsa ja alkaa olla kokonaan kanssasi.
haluaa olla kanssani, vaikka olen laittanut esim. pariksi vuodeksi välit poikki (juuri tuon takia että on varattu). Miksi kestää poikkilaittamiset, kiukutteluni? Sanoo vain että rakastaa, ja haluaa edetä niin kuin minä haluan..on valmis pitämään pelkästään jutteluseurana(käytännössä koettu vuoden verran) jos en kelpuuta fyysiseen..
Miksi on niin sinnikäs?
Ymmärrän toki, että miehellä on tässä kaikki edut. Jokin pieni kiukuttelu ei varmasti tunnu miltään, kun kotonakin sitä seksiä saa.
Miksi sinä tyydyt kiukutteluun ja kiristämiseen ja oikutteluun? Mitä ihanaa näet varatussa miehessä, joka ei jätä vaimoaan, joka silti kykenee pettämään kylmäverisesti tätä elämänsä naista ja joka pystyy vuosikausia huijaamaan ja valehtelemaan ilmeisesti vailla tunnontuskia?
Vaikutat vähän epätoivoiselta. Pelkonasi on, että et kelpaa kenellekään muullekaan. Toisaalta et varmasti kelpaakaan, jos tuhlaat energiaasi varattuun luuseriin. En käsitä, miten tervejärkinen ja normaali nainen viitsisi tuhlata vuosia tuollaiseen petturimieheen, jolla ei ole selkärankaa, moraalia eikä edes munaa toimia rehdisti. Sinulla täytyy olla siis ongelmia itsetuntosi kanssa. Suosittelen terapiaa.
Yksin hän ei jää missään vaiheessa, vaikka hänet välillä jätätkin. Mutta onhan se kiva olla lisäpillu jossain, ja jos se välillä suuttuu, niin sitä lepytellessä voi panna vaimoa vähän enempi.
Miksi tuhlaat aikaa häneen?
Haluaa kaksi naista, hinnalla millä hyvänsä.
se rakastaisi niin eroaisi vaimostaan, joten siitä ei ainakaan ole kysymys.
Alat uskoa että se todella rakastaa sua ja vain sua..
Alat uskoa että se todella rakastaa sua ja vain sua..
Ettei se ainakaan sua rakasta,muuten ois jättänyt vaimonsa jo vuosi sitten.Mutta paska mies anyway.Jos olisit moraalin omaava ihminen,niin jättäisit tuollaisen pois elämästäsi.Et hänestä ainakaan elämänkumppia saa, kakkossijan naisena olon korkeintaan
Älä tuhlaa elämääsi, hän ei jätä vaimoaan sun takia. Välit poikki ja etsi joku muu.