Haavistosta saattaa tulla presidentti... eikä ole naisten etu
Minä olen mies, aloitan tällä. Jatkan myös sillä, ettei minua suuresti haittaa, vaikka Haavistosta tulisi presidentti. Saatan jopa äänestää häntä, jos ja kun hän on Saulia vastassa. Vihreitä kuitenkin yleisesti ottaen en juurikaan diggaa, mutta Haavisto on kieltämättä poikkeava vihreä, eikä edusta sitä vihreyttä, joka saa karvani pystyyn. Toisaalta harmittaa sekin, että nämä "ärsyttävät" vihreät saavat aiheetta huomiota Haaviston siivellä, jopa siinä määrin, että Haaviston äänestäminen toisella kierroksella on hyvin vastenmielinen ajatus, mutta niin on Saulia siipeilevien koksuöykkärienkin suhteen.
No tämä kirjoitukseni ei sinäänsä vastusta Haavistoa, eikä edes pyri vaikuttamaan keneenkään, mutta totean seuraavaa:
En kertakaikkiaan usko, että yksikään homo voisi millään tasolla ajaa naisten etua. Aivan samoin uskon, ettei lesboja voisi vähempää kiinnostaa miesten ongelmat.
Homon ei edes tarvitse, kuten miehien yleensä, ottaa huomioon sitä, että saattaa mielipiteillään loukata naisia. Tässä suhteessa itse totaalisesti feminismiin kyllästyneenä, pidän Haavistoa erinomaisena valintana.
Voisin vakuuttaa, että Halosen teemoista tullaan tekemään 180 asteen käännös sukupuoliteeman suhteen.
Siksi minua suorastaan naurattaa.... jo näin etukäteen, että nimenomaan naiset ovat se ryhmä, joka tekee Haavistosta presidentin.... jos tekee.
Siinä sitä on ironiaa seuraavaksi kuudeksi vuodeksi. Parhaassa tapauksessa me MIEHET, saamme presidentin, josta emme voineet edes uneksia.
Ei enää uudenvuoden puheita, jossa valehdellaan naisten euroista, tai siitä, kuinka naiset ovat sotien suurempia kärsijöitä.
voisin jopa radikaalisti todeta illan elokuvasta innostuneena:
Homot -> Miehet jotka vihaavat naisia.....
Kommentit (72)
Tämä on kiero yritys saada naiset äänestämään Haavistoa. Miettikää, todella tyhmänoloinen mies haukkuu Haavistoa, ei suosittele äänestämään... No, älä huoli, AP, täältä on jo ainakin lähtenyt Pekalle ääni.
tähänkö se sun hieno älysi ny sit loppu?Muista, että kakkonen on ykkönen ;)
Ei, mutta mitäs tähän lisäämään.
Menkää naiset uurnille ja äänestäkää kuten parhaaksi näette....
Turha minua on syyttää jos äänestätte väärin
Tämä on kiero yritys saada naiset äänestämään Haavistoa. Miettikää, todella tyhmänoloinen mies haukkuu Haavistoa, ei suosittele äänestämään... No, älä huoli, AP, täältä on jo ainakin lähtenyt Pekalle ääni.
Minua ei lainkaan haittaa, että olet tehnyt tälläisen tulkinnnan ;)
Minä kyllä ehdottomasti kiistän, että olisin missään vaiheessa kehoittanut naisia olemaan äänestämättä Haavistoa. Jos joku onnistuu tälläisen väitteen todistamaan, niin sellaisesta pitää varmaan antaa palkkio.
Väitänkin, että tämän kirjoituksen kirjoittaja on itse erityisen tyhmä, eikä osaa edes lukea, saati ymmärtää lukemaansa.
TOISTAN... ÄÄNESTÄ HAAVISTOA
PROVOT EI TOIMI ENÄÄ
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1546684/nyt_on_jo_su…
Väykkä, tuo 70-luvun dinosaurus, priorisoisi heti naisten oikeudet Väykän oikeuksien edelle. Eikun vitsi vitsi! Eikaisenhaittaa.
LOPETA PROVOT
Tämä ei ole mikään provo, tai pieninkään yritys vaikuttaa..
Aivan vapaasti voitte äänestää ketä tahdotte.
Ainoat joista en halua pressaa on Lipponen ja Bidee... Eli PÖÖ, EI MITÄÄN PELÄTTÄVÄÄ ;)
Etkö ymmärrä että sunnuntaina ei enää kampanjoida?
Etkö ymmärrä että sunnuntaina ei enää kampanjoida?
Etkö ymmärrä, etten kampanjoi?
Minä nauran teille..... jo valmiiksi....
Näissä vaaleissa voittaa miehet..... Kävi miten kävi.
Mutta jos Salesta tulee pressa, voittaa vain rikkaat miehet....
Mutta mähän olen sellainen ;) JEE JEE
Halusit tai et
No itseasiassa taidan hieman haluta sitä..
Toivottavasti ennusteesi käy toteen ;)
Biaudet
Essayah
Haavisto
Arhinmäki
Niinistö
Väyrynen
Soini
Se on jotain Salen kanssa samaa luokkaa. Toisin sanoen aika +-0
En oikein ymmärrä, miten sukupuolinen suuntautuminen vaikuttaisi poliittisiin näkemyksiin. Ap esimerkiksi oletti, että lesboja ei kiinnostaisi miesten asiat. No, minä olen lesbo ja minusta miehiä kohdellaan joissakin asioissa epätasa-arvoisesti naisiin nähden, selvimpänä esimerkkinä asevelvollisuus. Minusta tämä on vakava asia ja kaipaisi korjausta.
raiskauksen puolustaminen on naiselle hyvä asia? Sekainen aloitus ja anna jokaisen äänestää ketä haluaa.
Mielestäni aloituksessani totesin, etten edes yritä vaikuttaa kenenkään äänestämiseen.
Kunhan nyt etukäteen nauroin teille naisille... jotka tulette Haavistosta pressan tekemään.
Itse äänestin Soinia, mutta äänestän toisella Haavistoa.... ihan piruuttani
että olet Soinin kannattaja :D :D Ikinä en ole lukenut yhtä vähä-älyistä ja defensiivistä kannanottoa, joka vielä kaiken kukkuraksi sisältää älyttömän määrän arvoja sekoittavia asiavirheitä :D
Kun agitoi, kannattaa agitoida uskottavasti. Haavisto on nimenomaan humanisti ja naisena kuvittelen kuuluvani ihmiskuntaan.
Haavistolla on paljon kulttuuriväen porukkaa kannattajinaan, mikä kovasti miellyttää. He kaikki korostavat Haaviston humaania elämänasennetta.
tai katsellut television naisia pukevia homoja tai kuullut homopareista jotka ovat adoptoineet tyttölapsen tai siitäkään, että homoillakin on äitejä ja siskoja ja naisystäviä? Viihdemaailmakin on täynnmä naisia joiden yleisö koostuu pääasiallisesti homoista kuten Cher.
En oikein ymmärrä, miten sukupuolinen suuntautuminen vaikuttaisi poliittisiin näkemyksiin. Ap esimerkiksi oletti, että lesboja ei kiinnostaisi miesten asiat. No, minä olen lesbo ja minusta miehiä kohdellaan joissakin asioissa epätasa-arvoisesti naisiin nähden, selvimpänä esimerkkinä asevelvollisuus. Minusta tämä on vakava asia ja kaipaisi korjausta.
En väitä, ettei lesbo tai homo pystyisi olemaan näkemättä ongelmia.
Kyse on siitä mikä motivaatio on niihin puuttua.
Koska naisilla ei oikeasti ole uskottavaa ongelmaa, vaan feminismin kehittämiä uhriasemaa vahvistavia myyttejä, kuten nyt esim. naisen euro, ei Haavistolla ole mitään syytä puuttua sellaiseen ongelmaan, jota ei oikeasti ole.
Sensijaa miesten huoltajuusasema, varusmiespalvelus, työttömyys, syrjäytyminen, elinikä, maksajan osa ja ennenkaikkea miesten kokema yleinen väheksyntä tulevat olemaan teemoja, joita homo taatusti on motivoitunut ajamaan. Etenkin kun hänellä on naisten mandaatti asialleen.
Tässä on se ironia, mikä minua naurattaa, kun naiset Haavistosta tekevät presidentin.
Kuten olen kuitenkin todennut, ei tämä "rehellisyyden" aikakausi, jota Haavisto oletettavasti tulee vetämän, välttämättä ole naisten kannalta huono asia, mutta feminismiä se raastaa taatusti.