Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haavistosta saattaa tulla presidentti... eikä ole naisten etu

Vierailija
21.01.2012 |

Minä olen mies, aloitan tällä. Jatkan myös sillä, ettei minua suuresti haittaa, vaikka Haavistosta tulisi presidentti. Saatan jopa äänestää häntä, jos ja kun hän on Saulia vastassa. Vihreitä kuitenkin yleisesti ottaen en juurikaan diggaa, mutta Haavisto on kieltämättä poikkeava vihreä, eikä edusta sitä vihreyttä, joka saa karvani pystyyn. Toisaalta harmittaa sekin, että nämä "ärsyttävät" vihreät saavat aiheetta huomiota Haaviston siivellä, jopa siinä määrin, että Haaviston äänestäminen toisella kierroksella on hyvin vastenmielinen ajatus, mutta niin on Saulia siipeilevien koksuöykkärienkin suhteen.

No tämä kirjoitukseni ei sinäänsä vastusta Haavistoa, eikä edes pyri vaikuttamaan keneenkään, mutta totean seuraavaa:

En kertakaikkiaan usko, että yksikään homo voisi millään tasolla ajaa naisten etua. Aivan samoin uskon, ettei lesboja voisi vähempää kiinnostaa miesten ongelmat.

Homon ei edes tarvitse, kuten miehien yleensä, ottaa huomioon sitä, että saattaa mielipiteillään loukata naisia. Tässä suhteessa itse totaalisesti feminismiin kyllästyneenä, pidän Haavistoa erinomaisena valintana.

Voisin vakuuttaa, että Halosen teemoista tullaan tekemään 180 asteen käännös sukupuoliteeman suhteen.

Siksi minua suorastaan naurattaa.... jo näin etukäteen, että nimenomaan naiset ovat se ryhmä, joka tekee Haavistosta presidentin.... jos tekee.

Siinä sitä on ironiaa seuraavaksi kuudeksi vuodeksi. Parhaassa tapauksessa me MIEHET, saamme presidentin, josta emme voineet edes uneksia.

Ei enää uudenvuoden puheita, jossa valehdellaan naisten euroista, tai siitä, kuinka naiset ovat sotien suurempia kärsijöitä.

voisin jopa radikaalisti todeta illan elokuvasta innostuneena:

Homot -> Miehet jotka vihaavat naisia.....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkäpä homo???

Vai kuinka muten voi olla noin lennokas mielikuvitus, että jos toisella kierroksella on Niinistö ja Haavisto, että Haavisto voittaisi.

Miten suuren suosion Niinistö voisi hävitä homolle ja vihreälle?

Ei oikein tunnu ihmisen kirjoitukselta jolla olisi järkeä.

Se on päivänselvää, että kun Niinistö on toisella kierroksella niin kukaan muu ei voi antaa vastusta kuin Soini tai Väyrynen.

Vierailija
2/2 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se ollut mitään ihmeelläistä.

Paksua huttua muutenkin koko avauksesi. Seksuaalisuus ei määritä ihmistä noin.

Huono yritys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi