Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä ei seiso kun pitäisi

Vierailija
21.01.2012 |

Olemme halunneet toisiamme pitkään. Kohdatesamme olen aivan märkä ja halukas, samoin mies. Silti miehellä ei seiso, pistää jännittämisen piikkiin, silti vaikka jatketaan pitkään niin erektio on puolinainen. Puhelinseksiäkin ollaan harrastettu ja silloin seisoo kunnolla, tiedän koska kuvia on. Mistä johtuu että lörpähtää ? Enkö olekaan tarpeeksi haluttava?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti olet haluttava. Edetkää hitaammin, sillä miehellä voi tosiaankin olla jännitystä. Fyysistä vikaa siis ei ole, hyvä niin. Unohtakaa joksikin aikaa seksi kokonaan ja nauttikaa toistenne seurasta muuten. Ja voihan mies hoidella sinut, vaikkei itse saisikaan. Hänen vuoronsa tulee myöhemmin.

Vierailija
2/3 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti olet haluttava. Edetkää hitaammin, sillä miehellä voi tosiaankin olla jännitystä. Fyysistä vikaa siis ei ole, hyvä niin. Unohtakaa joksikin aikaa seksi kokonaan ja nauttikaa toistenne seurasta muuten. Ja voihan mies hoidella sinut, vaikkei itse saisikaan. Hänen vuoronsa tulee myöhemmin.

Jos vaikka joskus aikaisemmin hänellä on yhdynnässä lerpahtanut, niin kyllä siinä tulee myös suorituspaineita. Tiedän yhden naisen joka oli nauranut miehelleen kun ei seissyt ja haukkunut vielä homoksi.Myös se että on haukuttu tuppimulkuksi tekee itsetunnolle kipeetä. Kyllähän semmoisen kokemuksen jälkeen suorituspaineita tulee, eikä se johdu sinusta. Anna miehellesi aikaa ja pidä häntä hyvänä uskoisin että se päälle kannattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa suomalaisista ei ole ympärileikattuja. Eri asia sitten jos haukuttaisiin tynkämulkuksi.