Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suutelee suuseksin jälkeen

Vierailija
23.07.2014 |

Onko miehillä samanlainen tunne kuin minulla kun mies suutelee suuseksin jälkeen annettuaan siis suuseksiä minulle ja tunnen oman maun hänen huulillaan, tulee hyvin läheinen tunne kuin jakaisimme jotain yhteistä ja jalostuneempaa kuin pelkkä seksi. Tulee hyvin, hyvin läheinen olo. Miten miehet tuon kokevat?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:32"]

Onko miehillä samanlainen tunne kuin minulla kun mies suutelee suuseksin jälkeen annettuaan siis suuseksiä minulle ja tunnen oman maun hänen huulillaan, tulee hyvin läheinen tunne kuin jakaisimme jotain yhteistä ja jalostuneempaa kuin pelkkä seksi. Tulee hyvin, hyvin läheinen olo. Miten miehet tuon kokevat?

Ihanaa! Aina jos mahdollista, kunnon kielareita...

[/quote]

Vierailija
2/3 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2014 klo 23:32"]

[/quote]

Kuvailit asian hyvin. Rakastan suudella suuseksin jälkeen, ja myös kiihotun, kun vaimoni maistaa itsensä huuliltani.

Tykkään suudella myös, kun vaimoni on antanut minulle suuseksiä. Olla lähellä, suudella kiihkeästi, kun molemmilla on spermaani suussa. 69:n jälkeen tuo on parasta, kun molemmat saavat maistella toisiaan. :)

M27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäisellä kerralla kysyin asiasta, eikä tyttöystävälläni ollut mitään sitä vastaan, tuntui, että päinvastoin. Sanoi, että kyllä jokainen nainen on nuollut omia sormiaan, kun on laittanut niihin sylkeä ainä "omin käsin onneen"-hetkien yhteydessä, joten oma maku ei häiritse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan