Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia reiki-hoidosta! Oletko ollut, miltä tuntui?

Vierailija
21.01.2012 |

Olen menossa ensi viikolla ja haluaisin tietää, mitä odottaa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä avaa sielun portin pahan voimille. Ensin voi tuntua hyvälle, mutta kun pahalle antaa pikkusormen, se vie koko käden.

Etsi Jeesusta ja rukoile häneltä apua vaivoihisi ja ongelmiisi. Koululääketiede on turvallista.

Vierailija
22/39 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä avaa sielun portin pahan voimille. Ensin voi tuntua hyvälle, mutta kun pahalle antaa pikkusormen, se vie koko käden. Etsi Jeesusta ja rukoile häneltä apua vaivoihisi ja ongelmiisi. Koululääketiede on turvallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sain kerran reikihoidon työn puitteissa. Aika kummallisella tavalla siinä tuntuu energiaa virtaavan. Olin hyvin rentoutunut istunnon jälkeen.

Vierailija
24/39 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan universaaliin hyvään.

Oikein miellyttävä kokemus. Olen alkanut itsekin opiskelemaan reikihoitajaksi.

Vierailija
25/39 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sellainen kuva uskovaisten hommista että ne ei aina ole edistänyt monia asioita. Aikoinaan erosin kirkosta joka oli skandaali perheelle (joka ei ollut mitenkään uskovainen). Ajan myötä kirkon imago muuttui. Kirkosta tuli suvaistevainen ja moderni. Jopa yhdessä vaiheessa ajattelin liittyä takaisin. Mutta, nyt nää  viimeiset vuodet ovat näyttäneet aivan toisen puolen kirkosta. Räsänen joka edustaa kirkkoa niin on niin näyttävästi tuonut uuden puolen esille kirkon näkemyksistä ja se näyttäisi olevan äärettömän jyrkkä joka asiassa. Jotenkin on aika ristiriitainen olo. Jeesus oli suvaitsevainen mutta kirkko on äärettömän jyrkkä. Miten se on mahdollista? Lama sanoo että jumala on se yks ja sama jokapuolella joka uskonnossa. Luultavasti  minulle sopiva uskonto on buddhalaisuus. Minulle sopisi se että jumala ei aseta rajoja eikä tunnu pelottavalta. 

Vierailija
26/39 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 23:51"]

Minulla oli sellainen kuva uskovaisten hommista että ne ei aina ole edistänyt monia asioita. Aikoinaan erosin kirkosta joka oli skandaali perheelle (joka ei ollut mitenkään uskovainen). Ajan myötä kirkon imago muuttui. Kirkosta tuli suvaistevainen ja moderni. Jopa yhdessä vaiheessa ajattelin liittyä takaisin. Mutta, nyt nää  viimeiset vuodet ovat näyttäneet aivan toisen puolen kirkosta. Räsänen joka edustaa kirkkoa niin on niin näyttävästi tuonut uuden puolen esille kirkon näkemyksistä ja se näyttäisi olevan äärettömän jyrkkä joka asiassa. Jotenkin on aika ristiriitainen olo. Jeesus oli suvaitsevainen mutta kirkko on äärettömän jyrkkä. Miten se on mahdollista? Lama sanoo että jumala on se yks ja sama jokapuolella joka uskonnossa. Luultavasti  minulle sopiva uskonto on buddhalaisuus. Minulle sopisi se että jumala ei aseta rajoja eikä tunnu pelottavalta. 

[/quote] 

Sekä sitä en pysty ymmärtämään että miksi uskovaiset eivät saa parantua sairauksistaan? Eteenkään jos paranevat vaihtoehtohoidoissa? Mikä sen kieltää? 

Vierailija
27/39 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut reikihoidossa kaksi kertaa, joista toinen oli kaukohoitoa. Ei se nyt mitenkään ''ihmeelliseltä'' tuntunut, mutta kyllä tunsin jonkin ''energian'' siitä kohdin mistä hoidettiin.

Vierailija
28/39 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

28, huom! Räsänen ei edusta kirkkoa, eikä ole kirkon ääni.  Räsäsen ajatukset ovat vain ja ainoastaan Räsäsen omia melipiteitä. Räsänen kuuluu KD - puolueeseen, mutta se ei ole muuta kuin puolue muiden joukossa. Krkko on joutunut useamman kerran sanoutumaan irti Räsäsen puheista ja tämä vain siksi, että monet ihmiset sotkevat nämä asiat keskenään.

Vierailija
29/39 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.paivirasanen.fi/

Sisäasiainministeri

Sisäasiainministeri Päivi Räsänen johtaa sisäasiainministeriötä. Hän käsittelee poliisi-, pelastus-, rajavartio- ja maahanmuutto-osastoille kuuluvat asiat lukuun ottamatta kotouttamisyksikön asioita. Ministeri Räsänen käsittelee myös ministeriön erillisille yksiköille kuuluvat asiat sekä opetus- ja kulttuuriministeriöön kuuluvat kirkollisasiat.

Räsänen on istuu isolla pallilla. Päättää monista asioista joten muutkin kansanedustajat menevät varmasti harhaan siinä asiassa mikä on kirkkon kanta ja mikä hänen oma. Räsänen sooloilee jos ei yhtään edusta kirkkoa joten ihmettelen vaan kuinka hänen annetaan viikoittain tuoda julki yhtä sun toista uskontoon epäsopivaa asiaa. Mikä minulle tulee mieleen on se että kirkon suunta on muuttumassa jyrkempään suuntaan. Ja tämä daami uhrataan siihen tarkoitukseen.  

Vierailija
30/39 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsänen ei tee kirkolle muuta kuin hallaa mielipiteineen. On kyllä itsekin monta kertaa sanonut, että kaikki mielipiteensä on omiaan pelkästään. Eihän kirkkoa voikaan yksittäinen ministeri edustaa, ei se ole ministerin asia.

Päiviä ei uhrata mihinkään, vaan hänen puheensa ja mielipiteensä eroavat kirkon sanomasta paljonkin  kovuudellaan ja tinkimättömyydellään.

Persuissa ja oikeastaan kaikissa puolueissa on näitä ääri-ihmisiä ja he ikävä kyllä saavat paljon palstatilaa ärhäkkyydellään. Suomessa on rikkomaton mielipiteen- ja uskonnonvapaus, joten kenenkään suuta ei pidä, eikä ole aihettakaan sulkea.

Järkevä ihminen osaa kyllä ajatella itse ja erotella asiat toisistaan.

Vierailija
31/39 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vedotaan lukijoitten järkevyyteen ja järjenjuoksuun? Missä on räsäsen järkevyys? Sisäasiainministeri noin jyrkillä ajatuksilla joka päättämässä asioista. Tottakai häntä kuunnellaan työnsä puolesta jo. Mihin lahkoon räsänen kuuluu jos tämä ei ole normiuskovaisten ajatuksia?

Vierailija
32/39 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa samalla tavalla kuin enkelihoito, menninkäishoito, keijuhoito, valohoito fikkarilla....

plasebo-vaikutus ja oma usko. halvemmalla pääset kun hoidat itse itseäsi, sinun täytyy vain uskoa.

huomasitko, heitin netin yli reikihoitoa kaikille, ilmaisnäyte. loput hoidosta tulee sitten maksua vastaan:)

Vierailija
33/39 |
18.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ei eroa mistään muistakaan hoidoista. Lääkkeissä vasta pitääkin olla uskon voimaa jotta parantavat.

Vierailija
34/39 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä keskustelupalstalla pörisevät erilaiset henkivallat niin että korvissa suhisee. Jotta mieli suoristuisi, lue kirja Simon Flint, Villit vaihtoehdot. Uskomushoitokritiikkiä viisaille, Nordbooks 2014. Muuten, kova vaatimus tuo että viisaille...

Vierailija
35/39 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan mene reikihoitoon. Ikinä.

Vierailija
36/39 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiki on ollut aina hieno kokemus.

Vierailija
37/39 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
38/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
39/39 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen antanut energiahoitoja ilman tuhansien eurojen kursseja läheisilleni.

Migreenit, ja kurkkukivut ym helpottuu.

Edesmennyt äitini oli eräänlainen kansanparantaja, ei koskaan hoidellut perheen ulkopuolisia, mutta kotikonstein hoiteli kivut ja säryt omassa porukassa.

Häneltä olen asioita oppinut ja ne kyllä auttavat.

Moniin juttuihin on lötynyt ihan tieteellinen selitys, mutta osaan ei.

T.tutkija