Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kampaamojen hinnat on nyt aivan törkeitä

Vierailija
21.01.2012 |

Ensin tuli alv-ale, joka ei siirtynyt lainkaan hintoihin. Ja nyt sitten alv muutettiin normaalille tasolle, joka tuli heti hintoihin.

Leikkaus ja raidat mulla nyt 140 euroa.

Taidan

1) etsiä edullisemman kampaajan

2) lopettaa värjäämisen (onneksi raidat on tälläkin hetkellä suht' luonnollliset, joten ei näytä kasvatusvaiheessa aivan peikolta).

Mulla on reilusti olkapäiden alas yltävät hiukset. Kikka kolmonen on tietysti myös pidentää kampaajalla käyntien väliä entisestä 2 kuukaudesta vaikka 3-4:n.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia? Kuka on siellä hyvä kampaaja, tyyliltään klassinen mutta ei mummomainen. Ei siis liian moderni, en halua punaisia hiuksia, vinoa otsatukkaa jne.

Heidän hinnastonsa mukaan:

Väri- tai kiharakäsittelypaketti, sis. leikkaus + kampaus 107,21€ – 162,50€

Kalliiksi tulee kauneudenhoito! Jos haluaa vielä käydä kasvohoidossa ja silloin tällöin jalkahoidossakin. :S

Vierailija
42/58 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit olla varma ettei kampaaja maksa alveja ja veroja. 20 eurosta alviton summa on 16 ja siitä vielä tuloverot pois ja vuokrat ja ainekulut ym..tekisitkö itse tuolla palkalla töitä?

On varmaan kiva tukea harmaata taloutta.

Sakset ja kampa kestää useamman asiakkaan ajan.

Sakset maksavat itseasiassa monta sataa euroa. Hiusten pesuun kuluu shampoota ja hoitoainetta ja kuivaukseen ja viimeistelyyn muotoilutuotteita. Mutta tuolla hinnalla niitä hiuksia tuskin pestään:-) eli lopputulos ihanan paskanen ja sähköinen ja huonosti leikattu tukka:-).

Jos haluaa hyvin leikatun tukan, hiusten pitää tasaisen kosteat ja puhtaat, kun ne leikataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit olla varma ettei kampaaja maksa alveja ja veroja. 20 eurosta alviton summa on 16 ja siitä vielä tuloverot pois ja vuokrat ja ainekulut ym..tekisitkö itse tuolla palkalla töitä?

Sakset maksavat itseasiassa monta sataa euroa. Hiusten pesuun kuluu shampoota ja hoitoainetta ja kuivaukseen ja viimeistelyyn muotoilutuotteita. Mutta tuolla hinnalla niitä hiuksia tuskin pestään:-) eli lopputulos ihanan paskanen ja sähköinen ja huonosti leikattu tukka:-).

Jos haluaa hyvin leikatun tukan, hiusten pitää tasaisen kosteat ja puhtaat, kun ne leikataan.

Kannattaisiko kampaajan käydä kurssilla, että oppisi leikkaamaan myös edellisenä iltana kotona pestyä tai likaista tukkaa?

Vierailija
44/58 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

140 Euroa leikkaus ja raidat.... HALOO! Kysymys on ostoskeskuksen yhteydessä olevasta kampaamosta kaupungin laidalla. Ja kyllä, lopetin. Luovuin raidoista ja aloin laittamaan purkkivärin itse. Ihan hyvät on. Rehellisesti sanottuna kaveripiirissä ei juurikaan huomaa, ketkä värjää kampaamossa ja ketkä ei. Tottakai varmaan ammattilainen huomaa, mutta näin äkkiä katsottuna ihan yhtä hyvän saa itse! Leikkaukset teen edelleen kampaajalla.

Vierailija
45/58 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, kun tällä palstalla yleensä on jokainen vähintään ekonomi tai muutenvaan talouden asiantuntija, niin ei ymmärretä yksinkertaisia asioita..

Leikkauksen hintaan sisältyy ainekustannusten lisäksi markkinointikuluja, vuokraa, yrittäjän eläke- ja vakuutusmaksuja jne. Ei muutakun laskemaan millä hinnalla todella kannattaa leikata.

Ja miksi pitäisi osata leikata paskaisia hiuksia, jotka ovat yön aikana tai pipon alla liiskautuneet pitkin päätä?

Vierailija
46/58 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko kampaajan käydä kurssilla, että oppisi leikkaamaan myös edellisenä iltana kotona pestyä tai likaista tukkaa?

Haluaisitko itse käsitellä asiakkaan likaista/rasvaista tukkaa?

Jos hius on epätasaisesti kostea, jännite joka syntyy hiusta kammattaessa on epätasainen: seurauksena epätasainen/epätarkka leikkaus:-)

Olen siis käynyt kurssini:-)

Vierailija
47/58 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kannattaisiko kampaajan käydä kurssilla, että oppisi leikkaamaan myös edellisenä iltana kotona pestyä tai likaista tukkaa?"

Huhhu, en yleensä kirjoita tällaisiin viestiketjuihin, mutta nyt tuli kyllä niiin tyhmä kommentti tältä kirjoittajalta niin pakko oli tehdä poikkeus!

Ai meidän kampaajien pitäisi pilata meidän kalliit (monen sadan euron!) sakset jonkun pihin asiakkaan paskaisten hiusten takia? En itse todellakaan leikkaa paskaisia hiuksia, jos ei asiakas halua että pestään niin sitten mennään kampaajalle puhtailla hiuksilla! That's it! Jos paskaiset hiukset niin sitten pestään ja maksetaan siitä.

Meidän elanto on kiinni tuosta työstä, et ei nyt mitään hyväntekeväisyyttä kuitenkaan. Voin yrittäjänä sanoa että ei alv:ien, verojen, YEL:n, sähkön, veden, gramexin, teoston, kaikkien mahdollisten vakuutusmaksujen (laitteet, koneet, shampoot, hoitoaineet.......) ymsymsyms. jälkeen niin paljoa jää käteen! V*tuttaa tällaiset jotka valittaa että kallista tms. Ilmaiseksiko pitäisi tehdä?! Huhhu

Vierailija
48/58 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naamioitu ikäänkuin yrittäjän ahneudeksi.

Vaikka todellinen ahne on valtio koneistoineen. Siellä on se, jolle ei mikään riitä ja lisää tarvitaan.

Yrittäjä on se välikäsi. Ja poliitikolle on ihan ok, että suurin osa on niin tyhmiä, että luulevat yrittäjiä ahneiksi.

Vierailija
49/58 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leikkaan tai tasoitan tyttäreni hiukset. Lisäksi parturoin isäni, veljeni ja mieheni hiukset. Itse värjään omani kaupan väreillä ja leikkuutan muutaman kerran vuodessa huonot latvat pois, 20eur kampaajalla.

Ei paljon heilauta alv heittelyt =)

Vierailija
50/58 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinine Salong

Samalla voi ottaa ripsienpidennykset

Viru ilukeskus antaa -10% alennusta sokerilla.

Vierailija
51/58 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla maksaa puolipitkiin hiuksiin väri+leikkaus 75 e (Turku). Olen käynyt samalla kampaajalla yli 10 vuotta. Käyn kampaajalla 2-3 kuukauden välein. Kampaajalla käynti ei ole minulle pelkkää hiusten hoitamista, vaan samalla myös hemmotteluaa (lue: hermolepoa 3 alle kouluikäisestä) ja mukava juttelutuokio (tavataan kampaajan kanssa myös muulloin). Mun kampaaja on ainakin jokaisen euronsa ansainnut ihana ihminen :)

Vierailija
52/58 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse koko ajan käydä kampaajalla vert lyhyet hiukset. Kasvatin oman värin muutama vuosi takaperin takaisin, ei mene enää rahaa värjäämiseen. Käyn 3-4 kertaa vuodessa kampaajalla tasaamassa latvat, maksaa 20€/kerta joskus (kerran vuodessa) 25€ kun mallia vähän muutetaan, hiukset aina pitkät mutta vähän vaihtelua aina välillä kerrostuksiin ym. ettei aina ole ihan samannäköinen.

On ihanaa kun rahaa ei mene kampaamoon, ennen tuo mitä nyt menee vuodessa meni yhdellä kertaa.

Vierailija
53/58 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetämässä mustasta pitkästä tukasta lyhyen blondin. Muutama värinpoisto ja vaalennus, päälle kolmea väriä. Leikattiin uusi lyhyempi malli. Aikaa meni nelisen tuntia ja maksoi 55€ Eli en sanoisi kalliiksi :D

Vierailija
54/58 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
55/58 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tuli alv-ale, joka ei siirtynyt lainkaan hintoihin. Ja nyt sitten alv muutettiin normaalille tasolle, joka tuli heti hintoihin.

Leikkaus ja raidat mulla nyt 140 euroa.

Taidan

1) etsiä edullisemman kampaajan

2) lopettaa värjäämisen (onneksi raidat on tälläkin hetkellä suht' luonnollliset, joten ei näytä kasvatusvaiheessa aivan peikolta).

Mulla on reilusti olkapäiden alas yltävät hiukset. Kikka kolmonen on tietysti myös pidentää kampaajalla käyntien väliä entisestä 2 kuukaudesta vaikka 3-4:n.

mietin vain, mitä jää tuntihinnaksi tuosta. Uskoisin myös, että käyttämäsi liike sijaitsee jonkun suuren kaupungin ydinkeskustassa (hinnan perusteella), jossa vuokrat on kovat ja nousevat jatkuvasti. Myös sähkö- ja vesimaksut nousevat kokoajan. Mistäs muualta se yrittäjäiteselleen palkankorotuksen repii, kun nostamalla hintoja, kun siihen annetaan "laillinen" mahdollisuus. Tosin valtiolle tuo korotus menee kokonaan...

Vierailija
56/58 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaamossa hinnat nousseet minulla pysynyt tuo hinta. Maksan yleensä kortilla koska en käteistä kanna mukana, eli veronkierto aika vaikeaa? Käyn myös ns. hiljaiseen aikaan kampaamossa, uskon että sekin vaikuttaa, voi käydä kesken työpäivän enkä siihen ruuhka-aikaan kuten useimmat. Lisäksi hiuksieni leikkaamiseen ei mene pitkää aikaa, käyn tasaisin väliajoin niin ei ole iso urakka latvoja tasailla koska hiukset hyvässä kunnossa koko ajan.

Vierailija
57/58 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaamossa hinnat nousseet minulla pysynyt tuo hinta. Maksan yleensä kortilla koska en käteistä kanna mukana, eli veronkierto aika vaikeaa? Käyn myös ns. hiljaiseen aikaan kampaamossa, uskon että sekin vaikuttaa, voi käydä kesken työpäivän enkä siihen ruuhka-aikaan kuten useimmat. Lisäksi hiuksieni leikkaamiseen ei mene pitkää aikaa, käyn tasaisin väliajoin niin ei ole iso urakka latvoja tasailla koska hiukset hyvässä kunnossa koko ajan.

Jos tasauksen tekee kunnolla ja huolellisesti, siihen menee aikaa ihan yhtä paljon kuin muihinkin leikkauksiin! Meidän kampaamossa ei edes tunneta termiä "tasaus" vaan kaikki ovat leikkauksia ja niihin varataan sama aika ja myös hinta on sama.

Myöskään vuorokaudenaika ei vaikuta hintoihin, aina samat hinnat. Tosin meillä on asiakkaita aamu kahdeksasta ilta kahdeksaan eikä tarvii alennuksella tehdä. Me ollaan niin hyviä ja haluttuja ammattilaisia!

Vierailija
58/58 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko saako tällaisesta leukaan ylettyvästä polkasta mitenkään kaunista nutturaa?