G: Olen päättänyt mennä kauneusleikkaukseen, kysyttävää?
Aion siis mennä leikkauttamaan nenäni ja laittamaan vähän täytettä huuliini. Ja ei tule Porvoosta tämä aloitus.
Kysy jos kysyttävää!
Kommentit (26)
sitä ennen etsin parhaan mahd. kirurgin, ja saan rahat kasaan - varaan leikkaukseen 10 000 euroa, vaikkakin luultavasti kulut ovat siinä 5000 euron luokkaa. Ja aion ottaa palkatonta lomaa.
mutta sitten muutin mieltäni kun osasit perustella hyvin ja jos se nenä tosiaan on noin iso ongelma niin miksi ei sitä sitten muuta.
minkä ikäinen muuten olet?
onnea leikkaukseen! ja tuu sitten kertomaan miten meni leikkaus.
mutta sitten muutin mieltäni kun osasit perustella hyvin ja jos se nenä tosiaan on noin iso ongelma niin miksi ei sitä sitten muuta.
kone jättää kirjaimia pois..
Ja alta kolmekymppinen vielä olen.
Ehkä se johtuu siitä, että mulla oli ala-asteella tosi mukava ja hyvä opettaja, jolla oli iso nenä, jossa oli sellainen pallukka päässä. Ihminen tekee nenän, eikä nenä ihmistä. Ymmärrän, jos päätät leikata nenäsi, mutta älä tee sitä toisten ihmisten vuoksi, koska makuja on niin monia. Jokaisella ihmisellä on joku kohta itsestään, josta ei pidä.
Veit sanat suustani. Minulla ei ole suoranaisesti huono itsetunto, pidän itseäni jopa ihan hyvännäköisenä, kunhan laittaudun, enkä häpeile itseäni, nenääni vaan inhoan. Ja kun siitä on kuullut negatiivista kommenttia lapsesta lähtien, siitä vaan tulee ongelma, joka sitten kyllä laskee itsetuntoa. Ja haluan silti säilyttää naamani minun näköisenä, enkä halua liian pientä ja veistettyä lopputulosta, vaan siron ja NORMAALIN.