Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Videotykki vai litteä näyttö?

Vierailija
13.11.2005 |

Plussia ja miinuksia kaipaan!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska videotykin lamput maksavat enemmän kuin tykki itse

Vierailija
2/13 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

telkkareidenkaan käyttöikä ole kun 5-10v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan kyllä tykätty tosi paljon ja saa elokuvissakin vähän paremman ttunnun ihan nii ku olis elokuvis ;) tosin kaipaa myös kotiteatterin siihen hupiin, mutta kuitenkin. Ja meillä olkkarista suora näkymä keittiöön niin on mukava laittaa ruokaakin, kun samalla voi kattoa " telkkua" . EHDOTTOMASTI TYKKI!

Vierailija
4/13 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

koska videotykin lamput maksavat enemmän kuin tykki itse

Niin kuin nelonen jo sanoi maksaa noin 300-400¿.

Vierailija
5/13 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInäkin olisin projektorin kannalla http://proficient.fi/tuotelistaus/projektorit-valkokankaat-ja-kalvot tuolta tuli hommattua.

Vierailija
6/13 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykki on kyllä hyvä kun töissä on tullut katseltua kuvaa siitä. Tilasin täältä http://eco-toimistotarvikkeet.fi/tuotelistaus/videotykit-ja-projektoritelineet

Vierailija
7/13 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tykki. Itse katon 130 tuumasesta minikotiteatterissa himassa. Jos katot 40 tuntia kuukaudessa niin tarvii vaihtaa 300 egen lamppu 6vuoden päästä.

Tvt+sarjat katon tykistä. Roskaohjelmat telkusta

Vierailija
8/13 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kun valotit asiaa vastaamalla lähes yhdeksän vuoden takaiseen viestiin.

Törppö!

Vierailija
9/13 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykki riippuu millaisen valo ja väritehon haluat ja koko. 300-800 egeä. Itse ostin 1080p koon 700 egellä vuos sit.

Valokuvakangas makso 120egee 130tuumainen rullattava kangas.

Lamppu sisältyy projektorin hintaan.

Pitää katsoa pimeällä mutta se valo valaisee koko huoneen riippuen valoteho asetuksista.

Ja katon myös jääkiekkomatsit hyvien sarjojen  ohella.

Projektorin voi kytkee joko tietsikkaan tai digiboxiin.

Vierailija
10/13 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Television kannalla olen. Meillä oli kuusi vuotta tykki telkkarina. Kesällä aurinkoisena päivänä pitää pimentää huone, että kuva näkyisi. Muutenkin tuon pimentämisen vuoksi ei näppärä, jos ei ole omaa huonetta vain television katseluun. Tykki pitää myös kovempaa ääntä kuin televisio. Polttimot hävyttömän hintaisia (250€).

Positiivisena on tietenkin kuvan koko. Toisaalta nyt meidän 50" taulutelevisossa tuntuu olevan todella hyvä kuvanlaatu verrattuna kolme kertaa suurempaan tykin kuvaan.

Vierailija
11/13 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 4:

Itse en tätä threadia nostanut, mutta vaikka onkin vanha threadi niin yllättävän ajankohtainen sillä harvat tykkiä omistavat

Vierailija
12/13 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2014 klo 09:49"]

Television kannalla olen. Meillä oli kuusi vuotta tykki telkkarina. Kesällä aurinkoisena päivänä pitää pimentää huone, että kuva näkyisi. Muutenkin tuon pimentämisen vuoksi ei näppärä, jos ei ole omaa huonetta vain television katseluun. Tykki pitää myös kovempaa ääntä kuin televisio. Polttimot hävyttömän hintaisia (250€).

Positiivisena on tietenkin kuvan koko. Toisaalta nyt meidän 50" taulutelevisossa tuntuu olevan todella hyvä kuvanlaatu verrattuna kolme kertaa suurempaan tykin kuvaan. 300egeä 5vuodessa on vähän. Jos tosin ei ole muuta elämää kuin tv ja katot sitä 200tuntia kuukaudessa niin tietenkin telkkari.

Valaistus ei ole ongelma. Kuva valaisee koko huoneen ja aurinkoisessa huoneessa telkunkin katsominen on perseestä

[/quote]

Uusimmassa tykeissä yhtä hyvä kuvanlaatu ja toimii myös 3dnä. Kuvan leveys mittasuhde on kuin leffateattereissa toisin kuin väärä koko telkussa. Tykkeihin saa kotiteatterit tai kannettavat kuulokkeet. 

Vierailija
13/13 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

300egeä 5vuodessa on vähän. Jos tosin ei ole muuta elämää kuin tv ja katot sitä 200tuntia kuukaudessa niin tietenkin telkkari.

Valaistus ei ole ongelma. Kuva valaisee koko huoneen ja aurinkoisessa huoneessa telkunkin katsominen on perseestä

Uusimmassa tykeissä yhtä hyvä kuvanlaatu ja toimii myös 3dnä. Kuvan leveys mittasuhde on kuin leffateattereissa toisin kuin väärä koko telkussa. Tykkeihin saa kotiteatterit tai kannettavat kuulokkeet. 

Edit uusiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi