Yhdenillan juttujen kirjoittamattomat säännöt? Apua...
Viimeviikonloppuna sain tosi hyvää seksiä ja haluisin sitä uudestaan. Mies ei pyytänyt mun numeroa tms (tosin olin itse tosi tyly aamulla johtuen krapulasta ja kamalasta vessahädästä).
Onko liian tyrkkyä mennä samaan baariin, jossa tietää miehen varmasti olevan ja jossa ei itse käy muuten kuin satunnaisesti? Nyt siis olisin käynyt ko. paikassa kahtena viikonloppuna peräkkäin ja musta se tuntuu kauheen läpinäkyvältä.
Kommentit (16)
Monilla ihmisillä on omat vakipaikkansa, missä käyvät säännöllisesti. Mullakin oli vain 2-3 baaria missä aikanani kävin, enkä muualla. En näe mitään estettä miksi et voisi mennä.
Tällaisia äitejä täällä sitten pyörii. Korvennutte vielä helvetin tulessa.
Kaikki täällä ei ole äitejä tai parisuhteessa.
Sinkuilla on täysi oikeus nauttia elämästä, olit sinä siitä mitä mieltä tahansa.
Monilla ihmisillä on omat vakipaikkansa, missä käyvät säännöllisesti. Mullakin oli vain 2-3 baaria missä aikanani kävin, enkä muualla. En näe mitään estettä miksi et voisi mennä.
se jo viimeks ihmetteli, että miten se ei oo ennen nähny mua ikinä enkä tosiaan käy juuri ikinä siellä sen miehen kantapaikassa. Ihan varmasti älyäis että oon ettimässä sitä... On tää elämä vaikeeta! :D :D
Pitää kattoo mihin ilta vie :)
ap
vinkkaat esimerkiksi miehelle, että uusinta kiinnostaisi. Voi olla myös hyvä tuoda esiin, että haluaa vain seksiä, eikä muuta.
että kaverisi vaikkapa halusi tulla ko. paikkaan, koska olit kertonut kaverille käyneesi ko. paikassa. Tai sitten olet vaan suora tuosta asiasta että olisi mukava ottaa uusinta, turha epämääräisyys voi olla huono juttu mutta asioiden myöntäminen voi olla hyväkin veto. Mies sitten tekee omat päätelmänsä.
Ja olisihan se miehelle aika imartelevaa, jos suoraan sanot, että oli niin hyvää seksiä että tulit katsomaan jos uusinta kiinostaa.
Annat vaikka numerosi ja sanot, että soittele.
Mies voi sitten halutessaan ottaa uusinnan vaikka heti, mutta ei ole liian selkä seinää vasten suoruuden kanssa.
suoraan jos mun ei tarttis enää ikinä nähä sitä jos se antais pakit.
Mut me vietettiin tuo viime kerta mun kaverin luona ja tää mies näkee tätä mun kaveria säännöllisesti. Olis jotenkin kauheen noloo jos se ei halua (tai jos siitä oli viime kerta jopa vastenmielinen).
Teiniääääää :D
Ehkä en juokse sen perässä, ne on miehet jotka mun perässä juoksee!! Niin se on.
ap
se jo viimeks ihmetteli, että miten se ei oo ennen nähny mua ikinä enkä tosiaan käy juuri ikinä siellä sen miehen kantapaikassa. Ihan varmasti älyäis että oon ettimässä sitä... On tää elämä vaikeeta! :D :D
Pitää kattoo mihin ilta vie :)ap
Jos et kerta mitään suhdetta tuosta halua kumminkaan viritellä vaan pelkästään seksipuolen uusimisen?
Ihan varmasti älyäis että oon ettimässä sitä... On tää elämä vaikeeta! :D :D
Pitää kattoo mihin ilta vie :)ap
Jos et kerta mitään suhdetta tuosta halua kumminkaan viritellä vaan pelkästään seksipuolen uusimisen?
yhteyttä ei oteta eikä pidetä. Jos se tapahtuu, ei enää ole kyse yhdenillanjutusta, vaan jostain muusta. Itsekin noita harrastaneena voin sanoa, että mua ainakin ois suurimmaksi osaksi ahdistanu, jos yhdenillanjutut ois alkaneet ottamaan yhteyttä tai edes ilmaantumaan samoihin paikkoihin mun kanssa epäilyttävän usein.
Yhdenillanjuttu on nimenomaan vain sen yhden illan kestävää, ei sen enempää.
Voihan siinä niin käydä, että mies ei ole sua tuntevinaankaan enää tai korkeintaan moikkaa vaivautuneesti. Jos se mies tahtoisi sua vielä tapailla, niin saishan se sun numeron tms sun kaverilta.
Mä antaisin olla.
Saat sinäkin jotain haluta tässä maailmassa.:) Eikä tarvi aina odottaa, että kaikki lipuu luoksesi. Katselet tilanteen: hakeudut sinne, missä mies on, kerrot hänelle ajatuksesi, sitten kun olet ne kakistanut niin olet tehnyt sen mitä voit. Sitten on pallo miehellä. Nythän pallo ei ole kellään.
Ajatelepa asia niin, että puolen vuoden kuluttua saatat mietiskellä "miksi en silloin ja silloin tehnyt mitään". Ainakin jos nyt teet itse jotain, saat asian pois päiväjärjestyksestä. Jos miestä ei kiinnosta niin silloin tiedät, ettei kannata jäädä miettimään, mitäköhän olisi voinut olla.
yhteyttä ei oteta eikä pidetä. Jos se tapahtuu, ei enää ole kyse yhdenillanjutusta, vaan jostain muusta. Itsekin noita harrastaneena voin sanoa, että mua ainakin ois suurimmaksi osaksi ahdistanu, jos yhdenillanjutut ois alkaneet ottamaan yhteyttä tai edes ilmaantumaan samoihin paikkoihin mun kanssa epäilyttävän usein.
Yhdenillanjuttu on nimenomaan vain sen yhden illan kestävää, ei sen enempää.Voihan siinä niin käydä, että mies ei ole sua tuntevinaankaan enää tai korkeintaan moikkaa vaivautuneesti. Jos se mies tahtoisi sua vielä tapailla, niin saishan se sun numeron tms sun kaverilta.
Mä antaisin olla.
Jos kyse on vain seksistä niin silloin silloin minusta voisi ottaa yhteyttä. Jos taas ap toivoo suhdetta niin silloin hänen asiansa ovat huonommin. En siis ottaisi mieheen yhteyttä suhteen toivossa.
halua, ei ole sitä tyyppiä. Seksi vaan sujui niin kivasti, että mielellään ottaisi sitä uusinnan ja mieluiten pimeässä ettei näkisi sen miehen naamaa. Ei siis ollut naamaltaan(kaan) mitenkään mun tyyppiä. Iso vehe sillä oli...
ap
mentiin sit eilen sinne paikkaan missä oletin miehen olevan ja siellähän se oli. Oltiin neljän akan porukalla ja tää mies oli kuskina kahelle kaverilleen.
No, me päästiin niitten kyydissä kotiin (oltiin samalta suunnalta) ja kun kysyin et miten korvataan kyyti, niin se pyyti salamannopeesti mun numeroo.
:)))) Hyvää seksiä siis luvassa lisää, luultavasti!
Tällaisia äitejä täällä sitten pyörii. Korvennutte vielä helvetin tulessa.