Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkamessuille vai ei?

Vierailija
21.01.2012 |

Mietin, lähteäkö Messukeskuksen ryysikseen vain yhden ainoan kiinnostavan osaston takia.

Taisinpa jo vastata omaan kysymykseeni. :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuako sitten täällä kyselet? Idiootti...

Vierailija
2/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nirso matkailija, jos isoista messuista vain yksi osasto kiinnostaa..

Mikä se on ?

Kokkola, tai Viro?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, lähteäkö Messukeskuksen ryysikseen vain yhden ainoan kiinnostavan osaston takia.

Taisinpa jo vastata omaan kysymykseeni. :)

Ei kannata. Ihan turhaa lippulappusta jaossa ja samat tarjoukset saa tietty ostettua netistäkin. Me käytiin viime vuonna eikä mennä enää...

Vierailija
4/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, lähteäkö Messukeskuksen ryysikseen vain yhden ainoan kiinnostavan osaston takia. Taisinpa jo vastata omaan kysymykseeni. :)

Ei kannata. Ihan turhaa lippulappusta jaossa ja samat tarjoukset saa tietty ostettua netistäkin. Me käytiin viime vuonna eikä mennä enää...

Harkittiin sinne menoa meidän perheen kanssa, mutta tuumattiin ettei kannata. Messutarjouksia on neti pullollaan. Saa sen lippurahankin laitettua matkaan.

Vierailija
5/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen etsinyt niitä ainakin viikon ajan.

Valmismatkavalikoimissa ei ole halpoja tarjouksia kun perheessä on kolme lasta. Vai onko joku löytänyt?

Lentotarjoukset ovat sen hintaisia, että halvempia löytää kun vähän jaksaa nähdä vaivaa.

Olen pettynyt :(

Vierailija
6/9 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, lähteäkö Messukeskuksen ryysikseen vain yhden ainoan kiinnostavan osaston takia. Taisinpa jo vastata omaan kysymykseeni. :)

Harkittiin sinne menoa meidän perheen kanssa, mutta tuumattiin ettei kannata. Messutarjouksia on neti pullollaan. Saa sen lippurahankin laitettua matkaan.

Minkä matkan hinnasta se on niin suuri osa, että kannattaa messulipun hinta säästää matkaan? =D

15 e on "pala kakkua" matkan hinnasta.

Vierailija
7/9 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDDDDDDDD ..... Ei tänne ole mitään järkeä mennä jos ei ole matkalle lähdössä! Ja jos olet matkalle lähdössä, niin samat tiedot ja paljon enemmän löydät netistä! Myös samat matkatarjoukset löytyvät netistä, ja etsimällä lennot esim blue1:sta ja katsomasta hotellin/muun majoituksen itse netistä säästät enemmän rahaa kuin Matkamessujen "tarjouksissa"! Älkää menkö, menkää sillä 15€:llä vaikka kebabille ja kuvitelkaa olevanne Turkissa, hahaha...

Vierailija
8/9 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen etsinyt niitä ainakin viikon ajan.

Valmismatkavalikoimissa ei ole halpoja tarjouksia kun perheessä on kolme lasta. Vai onko joku löytänyt?

Lentotarjoukset ovat sen hintaisia, että halvempia löytää kun vähän jaksaa nähdä vaivaa.

Olen pettynyt :(

Itse varasin Finnmatkoilta kesälomamatkan. Lasten matka maksoi 50 € / lapsi. Mielestäni aika hyvä messutarjous :)

Vierailija
9/9 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

netissä isommallekkin porukalle. Siellä Jymytarjous-osiossa, hinnat alkaen 195 €.

En itsekkään suostunut sinne Matkamessujen ryysikseen, vaan käytiin matkamyymälässä. Tämä siitä syystä, että oltiin hieman "hankalia asiakkaita" eli iso porukka. Siinä sitten Finnmatkojen täti teki työtä, jotta löytyi sopiva matka :)