Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

clomifen

Vierailija
20.01.2012 |

nyt, pitkän (melkein vuoden) tauon jälkeen, uskallan taas palata palstalle lukemaan ihmisten juttuja ja mikä parasta, alkaa uskomaan siihen että kyllä meille se vauva vielä tulee.

Haluaisin kuulla ihmisten kokemuksia clomifen lääkkeistä. Sain niitä lapsettomuusklinikalta tänään, ja tarkoitus olisi lähiaikoina aloittaa ne.

Lääkäri sanoi, että 3 kk kokeillaan niitä ja sitten tutkitaan munatorvet mikäli läkkeet eivät auta.

Voinko siis nyt olettaa, että lääkkeen pitäisi olla niin hyvää, että sen odotetaan tehoavan 3 kk aikana, kunhan vain osaa ajoittaa seksin oikealle päivälle? Olen ihan innoissani!

Kokemuksia clomeista siis kaivataan!

Yritystä takana melkein kaksi vuotta!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

clomeja kans 15 v. sitten.ja mulla sama et syö 3 kk,sit tutkimuksiin..ne siis "kypsyttävät" ja ärsyttävät munasoluja oikein "riehaantumaan.Ja sua "tehostais" vielä kun tilaisit jostain netistä ne ovistikut!

En halua sua masentaa enempää,mut samana päivänä,kun mulle tuli ovistikut postissa,tein plussan:)

Tsemppiä lapsentekoon ja muista romantiikka silti;)!!

Vierailija
2/10 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin 15 v. sit miehessä oli vikaa,joten clomit oli turhaa douppausta!

Ainoa lapseni tuli luomusti ikälopulle 44 v. ämmälle!

Mut sä olet varmaan vielä nuori,joten säilytä luottamuksesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että romantiikka säilyy tälläkertaa..

Ennen pitkää taukoa, se alkoi jo olla pelkkää suoritusta kun tilanne tuntui olevan toivoton, mutta silti ei halunnut missata yhtään kiertoa! :D

Vierailija
4/10 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 44v. vielä ämmä ole :)

Ihanaa että sait lapsen!

Meillä miehen sperma ok.. Enpä oikein tiedä mitä muutakaan vikaa voisi sitten olla?

Vierailija
5/10 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän poika on saanut alkunsa clomifeneilla. 2,5vuoden yrittämisen jälkeen tärppäsi toisesta clomifen kierrosta ;)

Huisin paljon tsemppiä yritykseen ja pidä lippu korkealla vaikka ei heti ensimmäisestä kierrosta tärppäiskään.

Vierailija
6/10 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheisia ketjuja, joissa ihmisillä oikeasti tietoa ja kokemusta.

Vierailija
7/10 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2008 syksyllä sain itse clomifenit kans tehostamaan ovista kun luonnostaan sitä ei ilmeisesti tullut minulle. Yhden kierron kerkesin syödä ja siitä ainakin tärppäsi meillä. Joten toivon että toimii myös teillä :)

Vierailija
8/10 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clomifen ilman reseptiä - https://ibright.lv/clomifenfi.htm Kokemusta yhdestä clomifen kuurista. Siitä yhdestä raskauduin, sain kaksoset :)

Vierailija
9/10 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin clomifeniä ja raskaus onnistui. Oli muistaakseni 3 kuukauden kuuri. Lapsettomuuden syytä oli molemmissa (miehellä laiskat siittiöt ja minulla vain toinen munasarja toimi).Toivottavasti teitäkin onnistaa.

Vierailija
10/10 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan positiivisia ihmisiä, kiva että tsempataan. Harmittaa kun tällä palstalla on välillä suorastaan ilkeitä kommentteja ihan asiallisiin aiheisiin.