Hauskimmat Aihe vapaan ketjut kautta aikojen?
Luin vasta juuri äsken "minkä ikäisenä olette kääntäneet lapsenne kasvot menosuuntaan" -ketjun ja sain vatsalihakset kipeiksi nauramisesta :)
Mitkä muut ketjut ovat jääneet mieleen älyttömän hauskoina, huvittomina tai vain ... älyttöminä?
Oma vanha suosikkini on vauvaperunoista käyty keskustelu, vieläköhän se löytyisi...
Kommentit (35)
ja mikä se synnytyshattu-ketju oli, vai synnytyspipo
Nosto, kun tämä grillivalvojaketju nauratti tänään: http://www.vauva.fi/keskustelu/2617881/kaytetaanko_teilla_grillivahtia_…?
V-mäistä vain, että linkit eivät enää toimi näiden "uudistusten" jälkeen. Saisivat nykyiset av:lla käyvät mallia miten syntyy hauska ketju. Palsta oli joskus ihan hulvaton, on todella harmi että tämä piti pilata.
Naapurin takapihalla naiminen!
Oliveja ja joku muu eksoottinen jutska oli aloittajalle tuntematon
Muistaako joku sen Markku "uusi päävalmentaja" Niemi, ketjun!? Se mut on alunperin tälle palstalle johdattanut!!
Jauhenliha ehdottomasti. Oon aina ihmetelly miksi mun dippailut ei onnistu, Av huvipuisto nauratti ihan sikana. Ja sit on ne, "historialliset" mm. av vuonna 1560. :)
Mä tykkäsin ketjusta jossa luotiin taustoja ja elämäntarinoita joululauluun "Kello löi jo viisi"
Millainen olisi AV huvipuisto...-ketju
Naimme naapurin takapihalla-ketju(joku sen jo mainitsikin)
Kahvila Kampela-ketju
Vapaa kassa-ketju
Aloitus, joka käsitteli "obduktioliettä" ja sitten se "mitättömin syy, miksi olet jättänyt miehen" ... sai nauraa kyyneleet silmissä.
AV-teemainen huvipuisto, Munsalan kansallispuku ja korut tamponin narussa ovat suoranaisia klassikoita. Lisäksi se jo ajat sitten poistettu ketju, jossa parodioitiin muuan "aspergerin" Mies maalta -nimimerkkiä, kutitti nauruhermoja aika mahtavasti :D
Se Reino Nordin-ketju oli hauska, nauroin ihan hulluna, samoin AV-mammojen Ruotsin risteily. Jos joku keräisi ja julkaisisi nää kaikki kirjana, ostaisin sen varmasti. Näyttäisi olevan monta ketjua, joita en ole nähnyt, kun en täällä AV:lla ole kovin kauan vielä käynytkään.
Se, missä joku nainen kertoi, että hänen liikehdintänsä oli siroa tms.
Se oli aivan hulvatonta :D
muista yhtään ketjun otsikkoa; mutta monta sivua pitkä ketju asioista, joita ihmiset ovat ymmärtäneet väärin mm. "genuiinin" nahkainen kellon ranneke. Nauroin vedet silmissä ja lisäsin omankin blondiuteni ketjun jatkoksi.