Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulle ei voi käydä näin =(

Vierailija
20.01.2012 |

Selvisi, että miehelläni ollut useamman kuukauden mittainen suhde erääseen naiseen. Olivat ensin useamman kuukauden kirjoitelleet sähköpostitse, siinä kirjoitellessa jo kuulemma tykästyneet toisiinsa ja jossain vaiheessa alkaneet suunnitella tapaamista. No, olivat tavanneet ja harrastaneet seksiä. SEksiä siis yksi ainoa kerta, mutta minua suunnattomasti surettaa se, että suhdetta on jo noin kauan kestänyt sähköpostin välityksellä. Ehkä se jopa surettaa enemmän, että ollaan muodostettu jonkinlainen tunneside tai tykästyminen ennen seksiä. Kertapano olisi jotenkin ollut helpompi hyväksyä.

Ja näin ei pitänyt meille käydä. Mieheni on AINA töissä, tiedän hänen jokaisen liikkeensä, vapaa-aikaa ei ole, ja sekin menee perheen kanssa. Mutta eipä sitä sitten näköjään hirveästi aikaa tarvitse varastaa, kun näpyttelee sähköposteja ja tämä yksi tapaaminen sitten oli saatu sovittua. Joten naiset, jotka pidätte mahdottomana että miehenne pettäisi, niin PIDIN MINÄKIN. en kertakaikkiaan keksinyt, missä välissä millään ehtisi pettämään tai edes haluaisi, koska aina ollut minusta arvoiltaan herrasmies ja muutenkin vakavamielinen=(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile illemmalla parempaa trollia..

Vierailija
22/30 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä, olenko elänyt jonkinlaiset laput silmillä vai mitä, mutta en ole törmännyt uskottomuuteen lähipiirissämmekään, enkä olisi ikinä voinut uskoa mieheni pettävän. Nyt jälkeenpäin tuntuu hölmöltä, että miksi olin niin luottavainen. Tuntu, että toisaalta voisin jopa anteeksti antaa, mutta jaksaisinko kuitenkaan jatkuvaa epäilyä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näissä petturimiehissä yleensä on just se, etteivät he IKINÄ KOSKAAN MILLOINKAAN olisi valmiita hyväksymään, jos se pikkuvaimo tekisi saman.. eli lähtisi vieraisiin.

Mun ex:ssä oli sen verran miestä, että ihan rehellisesti sanoi, ettei olisi minulta hyväksynyt sellaista käytöstä hetkeäkään, mitä minä jouduin hänen puoleltaan sietämään (takana siis USEITA pettämisiä, kerrasta ei meidän liitto katkennut).

Ei sitä avioliittoa kukaan yksipuolisesti voi tuumaustauolle laittaa ja käydä makaamassa muiden kanssa, JOS EI anna toiselle sitä samaa oikeutta.

Avioliitto (tai avoliitto tai mikä tahansa vakaa parisuhde) perustuu ennenkaikkea kunnioitukseen ja rehellisyyteen. Jos pettää, ei kunnioita, eikä ole rehellinen.

Mä tosin, olen niin vanhanaikainen, että mun mielestä myös uskollisuus on parisuhteen kulmakivi.

Huoh! Päivä päivältä enemmän ja enemmän tuntuu siltä, etten mä enää ikinä ala mihinkään vakavaan suhteeseen kenenkään kanssa... pettäminen on nykyään niin arkipäivää.

Vierailija
24/30 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pälkähdä ajatusta siitä,että joskus se oma avioliitto on tavallaan tuumaustauolla..?

Sellainen voi joskus tehdä hyvää sille parisuhteelle ja taas oppii arvostamaan sitä "omaa" puolisoaan.Ei ihminen ole yksiavioinen!Tämän kun muistaa,niin ymmärtäisi näitä "surkuja" täällä,jotka valittavat täällä näistä parisuhdeongelmistaan..

Yleensä nää "hairahdukset" hiipuvat itsekseen ja elämä voi jatkua jälleen kuten ennenkin;)

Te täällä kirjoittelevat olette tasan niin nuoria,että te "uskotte" vielä siihen yhteen ja ainoaan ihmissuhteeseen..Mutta tulette tekin vielä huomaamaan,ettei se voi päteä hamaan hautaan asti!!

Minä en suostu tuumaustaukoihin, se olisi alentavaa. Se on sitten ero.

Vierailija
25/30 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en pysty pääsemään yli tuosta faktasta, että tuttavuutta on tehty ensin pitkän aikaa sähköpostitse... miten suhtautuisitte siihen, jos olisi vaan kirjoiteltu monta kuukautta, suunniteltu tapaamista, mutta ei kuitenkaan tavattu. Olisiko se mielestänne jotenkin lievempää, vai pettämistä kuitenkin? Yritän vaan jotenkin vieläkin käsittää ja ymmärtää =/

Vierailija
26/30 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ajatus mulla, ei voi sattua kohdalleni. Nyt kuitenkin olen alkanut epäillä miestäni. Ja varsinkin tämä aloituksesi vahvistaa epäilyjäni.

Vierailija
27/30 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.."kertapano olisi ollut helpompi hyväksyä.."

WTF!

Kunnollisessa parisuhteessa elävä itseään kunnioittava nainen ei hyväksy MINKÄÄNLAISTA pettämistä.

Mies grilliin ja suhde kuntoon TAI JSSAP!

Vierailija
28/30 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sympatiat puolellasi ap, mutta miten joku ylipäätään voi olla satavarma, ettei oma mies petä. Tämä maailma on niin muuttunut, etteivät esim. uskonnolliset arvotkaan enää takaa mitään miesten(tai naisten) suhteen. Näin se valitettavasti menee.

Vierailija
29/30 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan samat fiilikset. Ukko laitettu pihalle eilen. Saa nähdä mihin elämä meitä kuljettaa...

Vierailija
30/30 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken huippuna mies aina halveksi kovaan ääneen pettureitaja suoraan silmiin katsoen vakuutti, ettei ikinä voisi edes kuvitella pettävänsä. Ja vieläkään en pysty käsittämään, missä välissä hoitonsa aina tapasi, koska oli joko AINA töissä, hoiti työasioita kotoa käsin tai oli perheensä kanssa. Ei ole käynyt viimeiseen kolmeen vuoteen baareissa yms, niin en vaan tajua, mistä tällaiset häntäheikit sen ajan löytää ja pystyy hämäämään kaikkia=(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi