Psst. Kai te nyt sen tajuatte, että Niinistö voittaa kuitenkin lopulta?
Että sinänsä hellyttävää tämä Haavisto hypetys :)
Kommentit (39)
Miten jaksaisi presidenttinä?
Sauli rulettaa.
Itse en todellakaan halua Niinistöä presidentiksi, ja toivonkin että tästä saataisiin vielä kunnon skaba käyntiin.
Jos tuohon ns. varmaan tulokseen luotettaisiin, niin koko vaalithan voisi jättää käymättä.
ennen kuin toinen kierros on käyty. Sydänkohtaus ainakin on tulossa. Mies on kireä kuin viulunkieli.
mun puolesta saa voittaa, vaikken samoja arvoja kannatakaan.
Suon muille ehdokkaille lokoisampia aikoja ja yksityiselämää... Niinistö käyttäköön vähiin käyvät viriilit vuotensa pressana. Kauden loputtua on jo vanha pappa... JA hän kun ei nosta vielä eläkettään, koska ei kehtaa...öö, mitä kehtaamista on pistää rahaa kiertoon, talouden rattaisiin? 7000€:lla/kk olisi voinut laittaa hyviin hankkeisiin, tuhlata turuilla ja toreilla, palkata (=työllistää) vaikka kodinhoitajan tms ...
Ei kehtaa? Miten kehtaa sitten nostaa kovaa pressan palkkaa tuosta näennäisvirasta, jossa ei juurikaan valtaa käytetä?
joo, Sale luultavasti valitaan, mutta haluaako mies todella edes itse ko. virkaan? Onnittelut vaan...
Joskus nämä kaksi asiaa sulkevat toisensa pois.
Ei mun ex-pomokaan nostanut 67 vuotiaana eläkettä koska sai palkkaa yritykseltään.
Että sinänsä hellyttävää tämä Haavisto hypetys :)
..että "varman" voittajan kannattajat näkevät vaivaa näiden aloitusten tehtailemiseksi.
Että näin varma se Salen voitto on!
Se ettei nosta eläkettä tarkoittaa, että on muita tulonlähteitä. Joskus nämä kaksi asiaa sulkevat toisensa pois.
Ei mun ex-pomokaan nostanut 67 vuotiaana eläkettä koska sai palkkaa yritykseltään.
Hänellä on myös täysi oikeus nostaa eduskunnan eläke, mutta hän ei tee sitä.
on käytännössä valittu jo ennen vaaleja. Nyt en ole ollenkaan niin varma. Demareille Haavisto on arvopohjaltaan lähempänä kuin Niinistö, joten mielenkiintoista nähdä miten siellä suunnalla toimitaan.
Kyllä mä sijoitan yhä rahani Haavistoon - samoin mun kokoomuslainen mieheni.
Kyllä mä sijoitan yhä rahani Haavistoon - samoin mun kokoomuslainen mieheni.
Ja itse äänestän Haavistoa myös; olen puoluekannaltani vaihteleva.
Ehkä Haavisto pääsisi hengestään jossain ulkomailla, kun homoja nyt kaikki maat ei hyväksy.
Mikä olisi herra presidentin puoliso?
Herra presidentin puolisi oli herra x.
Kannatan Lipposta, mutta mahkuja hänellä ei ole.
Haluaisn nyt ainakin pressaksi ihmisen joka osaa käyttäytyä, asiallisen ja jolla on puoliso rouva x.
Vihreät on Kokoomuksen puisto-osasto, kaikkihan sen tietää.
mutta olisihan se hienoa jos Haavisto pääsisi toiselle kierrokselle.
Ehkä nyt on liikellä protestihenkeä Soinia ja perussuomalaisia kohtaan, eli asetelma päinvastainen kuin eduskuntavaaleissa ja siksi Haavisto on niin suosittu.
ikävää tuo ravanheitto, mitä toiseksi paras kolmikko harrastaa...
Sauli on kuitenkin ykkönen.
En mä ainakaan mitään hypetä vaikka Haavistoa äänestinkin.
Enkä tosiaan äänestä mitään "varmaa voittajaa" vaan ihan ketä haluan.
Suomalaiset eivät sittenkään halua kokoomusvetoista valtionjohtoa. Pääministerissä on kylliksi kestämistä.
ja rapa roiskuu...
Vähän huolestuttaa, että eiväthän vaan Niinistön kannattajat putoa samaan kuoppaan että alkavat jo ykkösvaiheessa taktikoida kakkoseksi tulevasta ja esim. Väyrysen inhosta äänestää jotain muuta kuin omaa ehdokastaan. No, ei näin varmaan ole kuin palstalla, missä tietenkin vasurit, vihreät ja muut rahanjakajat juhlivat. Ne, jotka yrittävät pitää huolta siitä, että jaettavaa riittäisi, sen sijaan saavat kuulla olevansa verenimijöitä... Mutta, tähän on totuttu.