Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

12v tyttö ja sotkuinen huone, huoh !

Vierailija
20.01.2012 |

Nyt kaikki neuvot minulle, kiitos!!

Meillä on 12v tyttö, jonka huone on jotain aivan järkyttävää.

Vaatteet enemmän maassa kuin kaapissa. Roskat, tavarat kaikki sekaisin.

En enää jaksaisi tytön huonetta :(

Tavaraa ei ole liikaa ja kaikille olisi paikka jos sinne laittaisi.

Olen kokeillut jäähyt sun muita mutta tuoksetta.

Tänään on menossa viikonlopuksi mummilaan mutta eipäs todellakaan mene ennenkuin huone on siisti.

Jättää vaikka mielummin menemättä kuin siivoaa.

Kavereita ei saa tulla jos huone on sotkuinen mutta sekään ei auta.

Mitä teen???

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tässä naureskellu kauheille huolille ku pikku pirkko ei siivoa huonettaan. En miekää ton ikäsenä siivonnu. Vasta tässä pari kuukautta sitten aloin kunnolla. Ja oon 16 vuotias. Antakaa asian olla kyllä ne teidän muksut alkaa siivota jossai vaiheessa ku tulee tarvitsen omaa tilaa enemmän sit huomaa ettei sitä saa ku oma huone on kaatopaikka ja alkaa tekee asialle jotain.

Ehkäpä keskenkasvuinen typykkä ei ole pätevin neuvomaan aikuisia lastenkasvatuksessa.

Vierailija
42/48 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lapsen oma tila (=oma huone) tarkoita sitä, ettei mitään velvollisuuksia saisi sen suhteen olla. 

Oma huone, itse pidettävä kunnossa. Se ei tarkoita sitä, että kaiken pitää olla aina tiptop, putipuhdasta ja pölytöntä, vaan sitä että se säännöllisesti siivotaan ja että sen pystyy tekemään niin, ettei tavararöykkiöt estä imuroimasta lattiaa ja että huonekalut on näkyvissä ja löydettävissä eikä roinan ja vaatteiden peitossa. Roskat roskikseen, likaiset astiat tiskiin ja likaiset vaatteet ja lakanat pyykkiin, puhtaat tilalle ja paikoilleen. Imurointi, välillä myös moppaus, tarvittaessa pölyjen pyyhintä/swiffaus, tavarat ja vaatteet paikoilleen. 

Jos ei onnistu, niin sitten menettää asioita, ehkä myös oman tilan, kunbei kerran siitä pidä huolta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä aina sotkuinen huone kerran kaikki vaatteeni lattialta laitettiin jätesäkkiin ja puhelin pois se tepsi. kyllä se siitä jossain vaiheessa tuli toi pakko olla siisti huone vaihe itselle se tuli viime syksynä (11v) kun tajusin että on kiva kun on siistiä kaverikaan ei pidä jos on sotkuista.

t: 12v tyttö 

Vierailija
44/48 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otat puhelimen ja modeemin pois. Sanot että saa ne takaisin kun siivoaa.  Västäväitteistä uhkaat lähettää kasvatuslaitokseen. Tehosi minulle 90-luvun alussa kun olin välillä "hankala" pikkupoika. Uhkailu pistää lapsen miettimään, vaikkei mitään oikeasti tapahdu.

Vierailija
45/48 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon tässä naureskellu kauheille huolille ku pikku pirkko ei siivoa huonettaan. En miekää ton ikäsenä siivonnu. Vasta tässä pari kuukautta sitten aloin kunnolla. Ja oon 16 vuotias. Antakaa asian olla kyllä ne teidän muksut alkaa siivota jossai vaiheessa ku tulee tarvitsen omaa tilaa enemmän sit huomaa ettei sitä saa ku oma huone on kaatopaikka ja alkaa tekee asialle jotain.

Pilluun kaipaisit kunnolla kalua?

M55

Vierailija
46/48 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilluun kaipaisit kunnolla kalua?

M55

Oi kyllä. Persettä myös annan. Spermat saa ruiskutella naamalle.

N16

Vierailija
47/48 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tutkimusta, joko tytölläsi on alkaneet menkat, ja mitä suojaa hän käyttää ? Tamppoonia, kuukuppia?

Vierailija
48/48 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju. Tuollaiselle nuorelle likapyykkikori huoneeseen, pesukoneen käytön opastus ja huonepalvelu jäihin kuin myös taskurahat.