Miksi ujoa, mutta kaunista ihmistä luullaan usein leuhkaksi?
Olen sellainen, mutta äärimmäisen arka. En uskalla olla kovin sosiaalinen, koska minua on joskus satutettu pahasti. Monet ovat sanoneet luulleensa, että olen ylimielisen oloinen, vaikka itsestä tuntuu, että muut näkevät minut säälittävänä surkimuksena...
Mitähän tälle voisi tehdä, koska olen oikeasti tosi sydämellinen, mutta tavallaan pelkään loukkauksia.
Kommentit (31)
Ihan mukiinmenevän näköinen kuitenkin. Pukeudun huolellisesti ja työyhteyksissä ehkä hieman konservatiivisestikin. Olen aika ujo vieraassa seurassa, ja epävarma omasta vakuuttavuudestani. Puhun huolitellulla kirjakielellä vieraiden ihmisten kanssa, hymyilen kauniisti ja olen todella korrekti. Kavereiden kesken olen puhelias, hassutteleva ja nauravainen. Minua pidetään varmaan koppavana mutta oikeasti en edes ole, epävarma ja ujo vain:/
pelokasta ihmistä luullaan kovaksi ja tunteettomaksi. Tänä päivän arvostetaan suvereenia suoritusta, eikä kukaan kestä nähdä heikkoutta, epävarmuutta, ujoutta pelkoa, koska ne nostavat pintaan omat heikkoudet. On turvallisempaa luokitella ei-suvereenius joksikin huonoksi jolla ei ole mitään tekemistä itsen kanssa. vaikka oikeasti jokaisella näitä ominaisuuksia on- paisti psykopaatilla ymns- ne on vaan kielletty eitoivottuina ominaisuuksina. Samasta sýystä moni tuntee elmänsä raskaaksi, masentuu yms.- koska ihminen ei saa tuntea ja näyttää kuin tiettyjä tunteita, vaikka kaikilla ne kaikki tunteet on. Kun ihminen on vaikka epävarmassa tilanteessa, nämä ei-toivotut tunteet tulee esiin ja riippuu sitten ihmisestä kuinka paljon niistä näkyy ja miten. Pesunkestävä julkkis, poliitikko, narsisti tms joka pystyy kontrolloimaan kaiken, päästää läpi vain ne hyväksytyt tunteet, joita ihmiset haluaa nähdä, epävarmemmalta ihmiseltä näkyy läpi INHIMILLISYYS- se ettei kaikki ole vaan suvereenia ja miellyttävää suorittamista. On hyvin ymmärrettävää että jos ihmistä pelottaa, jokin hänessä vaikka lamaantuu. se on biologinen reaktio. Mutta näihin ihmiset sitten reagoivat vihalla, ärtymyksellä tms. surullista kertomaa tästä päivästä.
kuullut lauseen, "mut sähän ootki tosi kiva kun suhun tutustuu, et yhtään sellanen ylimielinen/leuhka minkä vaikutelman susta saa" tms.. Ja oon sellanen perusnätti nainen, mutta ujoa sorttia, tai ehkä hitaasti lämpeävä ois hyvä sana nykyään, eli kunhan tutustun/muhun tutustuu niin olekin oikein mukava.. Mutta isossa porukassa olen mieluummin vähän seinäkukkasena, saati että pitäis johonkin yleisön eteen mennä.. Huh..
Olen aika hiljainen isoissa porukoissa, enkä tutustu ihmisiin kovin helposti, mutta sitten kun tutustun niin tuo on juuri se minkä saan kuulla! Olen kaveriporukassa, siis niiden ihmisten kanssa jotka jo tunnen niin yleensä eniten äänessä, olen puhelias, mutta vieraiden seurassa täysin erilainen. Olen myös nätti, ja minua sanotaan usein koppavaksi ja ylpeäksi, vaikkei se sitä siis ole.
vähän arka. Omalla kohdallani muutto ulkomaille 17 vuotiaana aukaisi jotenkin silmäni. Minusta tuli avoimempi ja rohkeampi. Ehkä sikäläiset olivat luonteeltaan minua kannustavampia, en osaa tässä sitä tarkemmin analysoida. Ole vain oma ihana itsesi ja luota itseesi ja asioihisi. Puhkeat varmasti kukkaan.
kuullut lauseen, "mut sähän ootki tosi kiva kun suhun tutustuu, et yhtään sellanen ylimielinen/leuhka minkä vaikutelman susta saa" tms.. Ja oon sellanen perusnätti nainen, mutta ujoa sorttia, tai ehkä hitaasti lämpeävä ois hyvä sana nykyään, eli kunhan tutustun/muhun tutustuu niin olekin oikein mukava.. Mutta isossa porukassa olen mieluummin vähän seinäkukkasena, saati että pitäis johonkin yleisön eteen mennä.. Huh..
Olen aika hiljainen isoissa porukoissa, enkä tutustu ihmisiin kovin helposti, mutta sitten kun tutustun niin tuo on juuri se minkä saan kuulla! Olen kaveriporukassa, siis niiden ihmisten kanssa jotka jo tunnen niin yleensä eniten äänessä, olen puhelias, mutta vieraiden seurassa täysin erilainen. Olen myös nätti, ja minua sanotaan usein koppavaksi ja ylpeäksi, vaikkei se sitä siis ole.
Että olet ujo ja arka ja tykkäät pukeutua hameisiin:D Olet leuhka ja koppava lutka, joka yrittää vikitellä kaikkien miehet:D
Moni pelkää että se ulkukuori on ainut kiinnostus.Ettei sisältö ole se minkä vuoksi olisi kiinnostunut.Näin musta eronneena tuntuu että se olikin vain ulkonäkö alunperin joka kiinnosti..olen siis nainen.
nuori nainen. Varmaa on silloin, että sinut lytätään maanrakoon. Katelliset naiset ovat hyvin ovelia. Heidän taktiikkansa on masentaa sinut, jotta alat laiminlyömään itseäsi: syöt liikaa, et hymyile enää, et hoida kauneuttasi.
Sitten kun olet luovuttanut ja rupsahtanut, he ovat tyytyväisiä.
Eli lähde pois tästä sairaasta maasta nimeltä Suomi. Suomi, joka on kuin yksi iso mielisairaala, jossa hullut ovat lääkäreinä ja terveet potilaina.
nuori nainen. Varmaa on silloin, että sinut lytätään maanrakoon. Katelliset naiset ovat hyvin ovelia. Heidän taktiikkansa on masentaa sinut, jotta alat laiminlyömään itseäsi: syöt liikaa, et hymyile enää, et hoida kauneuttasi.
Sitten kun olet luovuttanut ja rupsahtanut, he ovat tyytyväisiä.
Eli lähde pois tästä sairaasta maasta nimeltä Suomi. Suomi, joka on kuin yksi iso mielisairaala, jossa hullut ovat lääkäreinä ja terveet potilaina.
niin kylla aikuinen ihminen tietää, että hymyilemällä toiselle ja antamalla edes sen toisen sanoa pari sanaa ei ketään voi luokitella koppavaksi. Kyllä se on se yrmynaamaisuus mikä sen aiheuttaa.
Jos on raajat soreat, kuin kirsikkapuun oksat ja ylväs kaula kuin kultahanhella ja hiukset kuin kirnuttu voi. Ne jään siniset silmät saavat kokea paljon kovaa.
Kauniit ihmiset ovat Suomessa vähemmistönä.
Lapsena olin arka ja ujo ja siksi monen aikuisenKIN mielestä minua piti kouluttaa alistamalla pois "turhamaisuudesta", eli siitä. etten uskaltanut puhua seurassa. Kauneuttani ihasteltiin jo lapsena,mutta opin häpeämään sitä, kuten kaikkea muutakin itsessäni. Nuorena aikuisena naiset vihasivat minua ko ominaisuuksien vuoksi eikä miestenkään palaute ollut hyvää. Tapasin aviomieheni sitten,joka osasi nähdätuon kaiken taakse. Nyt olen lihonut vuosien myötä ja ongelma poistunut. Ujo toki olen vieläkin, mutta nyt saan olla sitä ilman kommentointia.