Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja! Lähdin ajamaan vaikka auto vielä kiinni tolpassa...

Vierailija
19.01.2012 |

ja niinhän siinä sit kävi, että tuo autossa oleva pistoke roikkuu ulkona keulasta. :( Mistä tiedän, kuinka isot vahingot aiheutin? Onko tuossa oikosulun vaaraa? Toimii kyllä....onko pakko viedä tällaisen vian vuoksi ihan korjattavaksi vai voisinko vaan tukkia tuota johtoa takaisin sisälle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset.................

Vierailija
2/8 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle käy noin ihan yhtenään. :) Ei autot mee pienestä rikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle käynyt muutaman kerran:) Ja tiedoksi vain, että on käynyt kerran myös miehelleni!! Sitä ne vähäiset yöunet lapsiperheessä teettää!

Miehet joille ei ole ikinä käynyt näin, eivät ole joutuneet valvoman lastensa takia -mammanpojat!

Vierailija
4/8 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaamoreissu tuli :(. Makso viime vuonna se korjaus about 300 e. Tietty ei olis tarvinnu välttämättä korjata mutta ei olis lämppärikään sit toiminu. MÄ kun vielä ajoin johdon yli sillee että repäs kunnon repaleet keulaan ja auton puolesta sen pistokkeen irti. Jep, näin kävi.

Erittäin epätodennäköstä että mitään oikosulkua voi aiheuttaa.

Korjaamolla totesivat että on ihan jokaviikkoista kauraa....

Vierailija
5/8 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole lommissa kiinni ja sinne ei tule virtaa että vastukset ei lämpiä. Simppeli juttu itse vaihtaa, ei tietenkään kukkahattu miehille.

Vierailija
6/8 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niinhän siinä sit kävi, että tuo autossa oleva pistoke roikkuu ulkona keulasta. :( Mistä tiedän, kuinka isot vahingot aiheutin? Onko tuossa oikosulun vaaraa? Toimii kyllä....onko pakko viedä tällaisen vian vuoksi ihan korjattavaksi vai voisinko vaan tukkia tuota johtoa takaisin sisälle?

laaita se johto sinne sisälle muta katso että ei kosketa kuumia osia, se on yleensä nippisiteillä kiinni hyvin siellä moottorin puolella. laita se siis paikoilleen ja kiinnitä sitten niin hyvin kuin pystyt, jos johto siis edeleen toimii. ja johdon vaihto ei kyllä ole 300, en tiedä mistä tuo yksi on maksanut. Säleikön korjauksen minä hoitaisin ainakin itse.

Vierailija
7/8 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset.................

kun miespomo teki saman tempun. Naurattaa näky vieläkin.

Vierailija
8/8 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole vielä moista tehnyt. Nähtävästi meillä lapset nukkuvat paremmin kuin muilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi