Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan tyttölapsia, vaikken haluaisi.

Vierailija
19.01.2012 |

Olen feministi, ehdottomasti tasa-arvon kannalla ja kun omia muksuja odotin ei ollut väliä tuleeko tyttöjä vai poikia. Poikia tuli 2. Nyt molemmat jo yli 10v.

Veljelläni on kaksi tyttöä, vähän omia lapsiani vanhempia. Enkä voi sietää heistä kumpaakaan. Ei heitä hirveästi hemmotella, vika ei ole vanhemmissa. En osaa sanoa missä vika, minussa tietenkin, mutta vuosien aikana olen inhonnut heitä aina vaan enemmän. Tämä on todella kamalaa.

Mikä heissä sitten ärsyttää? Kumpikaan ei katso koskaan silmiin, heihin ei saa oikein mitään kontaktia, he eivät välttämättä edes vastaa vaikka tajuaisivat selvästi että juttelen heille. Ovat tosi piittaamattomia ja itsekkäitä. Isompi on pienelle tosi ilkeä, eivätkä vanhemmat huomaa sitä mitenkään, päin vastoin pieni saa syyt niskoilleen siskonsa tuhotöistä.

Nykyään alkaa hermoja kiristää jo kun näen heidät. Puhuvat sellaisella kitinä-äänellä, normaalia puhetta en heiltä ikinä kuullut. Lopulta ero taitaa olla kasvatustavoissa, veljeni pitää kullannuppujaan niin ihanina ja söpösinä että ei henno vaatia.

Mutta nyt on alkanut ärsyttää KAIKKI tyttölapset, mikä on aika ahdistavaa. Yritän kaikin keinoin olla näyttämättä inhoani. :( Miten pääsisin eroon naurettavista tuntemuksistani? En yhtään tiedä mistä tämä on edes saanut alkunsa!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 01:59"]

Mulla kaksi poikaa ja en itsekkään siedä tyttöjä ja syynä on kyllä heidän tapa käyttäytyä ja toimia sosiaalisissa tilanteissa. Kantelua, supattelua, juonimista ja ym. Nyt kun mun pojat on jo isoja ja ei leiki tyttöjen kanssa niin kaikki menee hyvin. Meidän yhteispihalla paljon tyttöjä ja ne on tosi ärsyttäviä. Tytöt on niin ärsyttäviä kaverisuhteissaan. Tytöt pelkää myös kaikkea erilaista ja ihme tuijottelijoita. Puhun nyt meidän talon tytöistä.

[/quote]

Huonosti kasvatettuja tyttöjä siis! Mutta eivät mitään jokaisessa tytössä automaattisetsi ilmeneviä tekovikoja.

Ehkä nuo kuvailemasi piirteet (todella ärsyttäviä ovatkin!) ilmenevät herkästi tytöissä, jos heitä ei ole kasvatettu pois niistä. Poikalapsilla taas on muita, tyypillisiä ärsyttäviä piirteitä, joista heitä pitää ohjata pois.

Vierailija
22/52 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta täällä nainen, joka jostain syystä pitänyt itsestää selvyytenä, että esikoinen on poika. Olen jo 15vuotiaana ostanut muumi astioita "tulevalle pojalle".  Ei minulla ole mitään tyttöjäkään vastaan, mutta olisi ollut shokki jos esikoinen olisi tyttö ollut.

T: 3pojan ja 2tytön äiti 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 17:58"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 15:10"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 10:15"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 09:39"]

Minä taas vihaan ja halveksin poikalapsia. Sanat viha ja halveksunta ovat tässä kohti hyvin lieviä ilmauksia. En pysty sanoin kuvailemaan sitä, kuinka paljon poikia inhoan.

[/quote]

Kammottavaa tekstiä, hae pikaisesti apua ennen kuin teet jotain kamalaa. tuo ei ole missään nimessä normaalia. t. tytön äiti

[/quote]

Mene itse ammattiauttajalla, jos et tajua sitä, että ihmisillä on oikeus vihata mitä haluavat. MINÄ VIHAAN, HALVEKSIN JA INHOAN POIKIA. Sille sinä et voi mitään. Vaikka kuinka itkisit ja raivoaisit. Niin MINÄ VIHAAN, INHOAN JA HALVEKSIN POIKIA.

[/quote]

Oletko lesbo? pakkohan sun on olla. et kai voi seksiä harrastaa kammottavan miehen kanssa. Ei kai sulla kavereinakaan ole yhtään miestä kun ne on niin kammottavan oksettavia? :D olet aika hassu. 

[/quote]

Olen hetero. En ole sanonut vihaavani miehiä. VIHAAN, INHOAN JA HALVEKSIN POIKIA. Tapanani ei ole harrastaa seksiä lasten kanssa. Sinulla ilmeisesti on.

Vierailija
24/52 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kaksi poikaa, toinen yrittää tällä hetkellä niristä ja narista parhaansa mukaan. Toisen kanssa helppo tulla toimeen. Välistä "lainaan" siskontyttöä tyttö juttuihin ja en ole huomannut eroa, että olisi jotenkin huonompi siksi että on tyttö. Kyllä näistä jokaisella on ollut se oma raivostuttava vaiheensa.

Vierailija
25/52 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 02:24"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 15:52"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 15:47"]

Tottakai tytöt inisee ja olen nähnyt usein puhuvat paskaa toisista, suoraa valetta, että saataisiin oma tahto läpi.

Niistähän kasvaa niitä juoruämmiä, naisvaltaisten työpaikkojen juoruakkoja, seläntakanasupattelijoita, toisille tirskuvia  tekotekoteko"prinsessoja"..

- muistakaahan supatella lisää ämmät ja nauraa toisille... siitä ne pikkutyttöskin oppivat jaloja tapoja. Nähty joka viikko...

[/quote]

Kaikki kirjoittamasi pätee poikiin, ei tyttöihin.

[/quote]

Itselläni on sekä tyttö että poika ja oman havaintoni mukaan tytöt ovat juuri tuollaisia. Pojat ovat sentään "reilusti" ilmoittaneet, että mene pois jne. Tytöt kieroilevat selän takana minkä ehtivät, jotta pääsevät eroon epätoivotusta ikätoverista.

Tuossa nyt siis yksi esimerkki, jota olen todistanut.

Meillä kyllä tyttö inisee ja kitisee enemmän mutta luultavasti siksi, että se tehoaa isään paremmin. Minä kiellän, sitten mennään vähän kitisemään isille niin johan homma toimii taas. Oppinut tavan, jolla saa tahtonsa periksi.

Poika taasen menee mököttämään omaan huoneeseensa ja mutisee siellä oman aikansa.

Muutoin luulen, että homma on ihan luonnekysymys. Pojan kanssa tulen kyllä paljon paremmin toimeen jostakin syystä. Jotenkin hän on vain suorempi mutta kuten sanoin, veikkaan ihan luonnetta. Tuskin on sukupuolesta kiinni.

[/quote]

Pojat ovat paljon kierompia kuin tytöt. Pojat kieroilevat selän takana minkä ehtivät, jotta pääsevät eroon epätoivotusta ikätoverista. Pojat kitisevät ja kiukuttelevat. Kaikki tuo kuvailemasi toiminta on tyypillistä nimenomaan pojille, ei tytöille. Minä olen viettänyt lapsuuteni poikien keskellä, ja pojat ovat todella kieroja ja inhottavia.

Vierailija
26/52 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei pojat riitele koskaan kavereiden kanssa ja asiat puhutaan suoraan. Pojat ei todellakaan osaa kieroilla, eikä juonitella. Se ketä noin väittää niin on tytön äiti ja harmissaan tyttöjen mollaamisesta.

Vierailija
27/52 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahhahahahahaaa mitä eipäs-juupas-väittelyä.  

Minusta kuulostaa siltä, että AP:n veljen mukulat on vain huonosti kasvatettua.  Muksuilla voi olla vaikka miten rasittavia tapoja ihan sukupuolesta riippumatta, jos on huonosti kasvatettu, ja suurin osa lapsistahan on nykyään.

Minä tykkään tytöistä ja pojista, mutta huonon kasvatuksen jälkiä on vaikea kitkeä pois. Ja mitä joku tuolla ylhäällä sanoi, erilaisia ns. aggressiivisia ominaisuuksia todellakin tutkimusten mukaan tuetaan pojissa ja paheksutaan tytöissä. Toisaalta taas pehmeyttä ja joustavuutta, tai "kiltteyttä" toivotaan tytöiltä ja pidetään pojilla nössönä.  Kamalaa kun täällä ei saa rauhassa kasvaa kun aina joutuu kärsimään joistakin ennakko-oletuksista sukupuolen perusteella D:

Itsellänihän ei ole lapsia ollenkaan.  Vielä.    

Vierailija
28/52 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 16:52"]

No meillä ei pojat riitele koskaan kavereiden kanssa ja asiat puhutaan suoraan. Pojat ei todellakaan osaa kieroilla, eikä juonitella. Se ketä noin väittää niin on tytön äiti ja harmissaan tyttöjen mollaamisesta.

[/quote]

Sinät et selvästi tunne ainuttakaan poikalasta.

Vierailija
29/52 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapseni olisi ollut poika. Tein abortin.

Vierailija
30/52 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas vihaan ja halveksin poikalapsia. Sanat viha ja halveksunta ovat tässä kohti hyvin lieviä ilmauksia. En pysty sanoin kuvailemaan sitä, kuinka paljon poikia inhoan.

[/quote]

Kammottavaa tekstiä, hae pikaisesti apua ennen kuin teet jotain kamalaa. tuo ei ole missään nimessä normaalia. t. tytön äiti

[/quote]

Mene itse ammattiauttajalla, jos et tajua sitä, että ihmisillä on oikeus vihata mitä haluavat. MINÄ VIHAAN, HALVEKSIN JA INHOAN POIKIA. Sille sinä et voi mitään. Vaikka kuinka itkisit ja raivoaisit. Niin MINÄ VIHAAN, INHOAN JA HALVEKSIN POIKIA.

Vierailija
31/52 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tytöt inisee ja olen nähnyt usein puhuvat paskaa toisista, suoraa valetta, että saataisiin oma tahto läpi.

Niistähän kasvaa niitä juoruämmiä, naisvaltaisten työpaikkojen juoruakkoja, seläntakanasupattelijoita, toisille tirskuvia  tekotekoteko"prinsessoja"..

- muistakaahan supatella lisää ämmät ja nauraa toisille... siitä ne pikkutyttöskin oppivat jaloja tapoja. Nähty joka viikko...

Vierailija
32/52 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 15:47"]

[/quote]

Kaikki kirjoittamasi pätee poikiin, ei tyttöihin.

Vierailija
33/52 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika säälittävä tapaus... Ymmärtäähän tuon katkeruuden toisaalta, kun on vain poikalapsia.

Vierailija
34/52 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikein tyytyväinen että sain pojan. Pojat ei todellakaan oo kitisijöitä, en sano että kaikki tytöt on,

Vierailija
35/52 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 15:10"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olet kyllä joko jonkun teinin kirjoittama provo, tai sitten hyvin pelottava ja kammottava ihminen, kannattaa oikeasti hakea apua tuohon vihaasi, ennen kuin vahingoitat jotakuta. t.tytön äiti

Vierailija
36/52 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun viesti hävis kai jonnekin, mut kirjoitan toisen toisen tiivistetyn version.

Eli mulla on molemmat ja pojassa on haastetta, tyttö keskustelee asiat halki, poika luulee voivansa kiukutella ja huutaa tahtonsa läpi. Lähipiirissä on paljon lapsia, kumpaakin sukupuolta. Oon oman empiirisen tutkimuksen myötä tullut siihen lopputulokseen, että samat piirteet tytöillä ja pojilla ei olekaan niin yhtä sallittuja sukupuolen mukaan.

Kun poikani alkaa vaatia asioita, olen yllättynyt huomatessani että ihmiset eivät läheskään niin usein höiriinny siitä samalla tavalla kuin lähipiirien tyttöjen samanlaisesta käyttäytymisestä. Poikaani saatetaan jopa kehua ja rohkaista käyttäytymään jäi. Se onkin vain hienoa että "miehellä" on tahtoa. Ja hänen "johtajan ominaisuuksia" kehutaan. Olen ällikäällä lyöty. Miten siinä noin kävi?

Ja sen kerran kun oma tyttöni (eli äärimmäisen harvoin!) erehtyy kiukuttelemaan, niin voin vaan kuvitella moniko ajattelee, että "siinä taas tyttö käyttäytyy tyypillisellä tavalla.."

Paskat tästä mikään tiivistetty tuli kun on kaks kertaa pidempi ku alkuperäinen teksti.. :D mutta haluan vaan muistuttaa että näistä asioista on tehty tutkimuksia, joissa lapsia on puettu sattumanvaraisesti sekä punaisiin että sinisiin vaatteisiin ja sitten tutkittu miten ihmiset käyttäytyy lasten kanssa, niin on se ihan totta tieteellisestikin että ihmiset sietävät eri tavoin lasten käyttäytymistä siitä riippuen kumpaa sukupuolta he olettavat lapsen olevan.

Joka tapauksessa olen järkyttynyt tuollaisesta tyttö-/poikavihasta. Paha mieli tulee viattomien lasten puolesta. Ja myös "vihaajien", sillä jostain käsittelemättömästä asiasta tuollainen kumpuaa. Lapset, pojat ja tytöt, ovat niin hurjan suloisia ja jokaisen ihmisen tulisi saada kokea olevansa arvokas juuri sellaisena kuin on!

Vierailija
37/52 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2012 klo 16:06"]

Yleensä tyttölasten käytös on sellaista että se ärsyttää minua ihan suunnattomasti. Johtuisiko sitten siitä että olin itse aikamoinen poikatyttö lapsuudessani. Pojista kyllä pidän ja tulen hyvin toimeen pienten poikien kanssa.

[/quote]

Tjah, tästähän se naisviha alkaa, jo pikkutytöt ovat vähempiarvoisia kuin pojat! Oletpa ylpeä siitä, että olet ollut poikamainen pienenä ja samalla halveksit omaa sukupuoltasi. Saat varmaan kaikkien miesten sympatiat, kun kerrot heille tämän - hyvin nuoltu!

Vierailija
38/52 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeen kitinästä te puhutte, eikö pojat osaa kitistä ollenkaan? :D En vain mitenkään pysty uskomaan, että tyttöjen kommunikointi ja olemus on rasittavaa kitinää, ja poikien pelkästää niin mukavaa, reilua ja suoraviivaista. Oikeastaan tiedänkin tämän. Terveisin, eräs äiti ja ope.

Vierailija
39/52 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat kitisevät ja naukuvat, eivät tytöt.

Vierailija
40/52 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi