olenko mä ainoa suomalainen, joka ei voi SIETÄÄ yö-yhtyettä??!!
Siis hyi saatana. Oikeen junttien juntti-iskelmää.
Kommentit (61)
tämän lisäksi mä myös kalmin
mambaa ja tero vaaraa
"älä jätä minua, älä jätä, tarvitsen sinua..."
puistatus
omassa kaveripiirissä yöstä tykkävät ovat vähemmistössä :)
toivon, että tämä kiitos ja kunnia-konsertti tms. oli yhtyeen viimeinen. levytkin vois kieltää lailla. Yööök.
ap
Minua niin ärsyttää se miten aikuinen mies viitsiikin uiveltaa itku äänessään..YÖK!
jos tarpeeksi kiukuttaa niin tällainen fb-ryhmä on olemassa :D
mutta käännän radiokanavan autossa jos tulee yön biisi, enkä ole koskaan ymmärtänyt miten se voi olla niin suosittu bändi.
Kerran olin "pakotettuna" niiden kaikalla kun suurin osa seurueestamme halusi mennä katsomaan sitä. Yritin ihan oikeasti löytää jotain mistä pitää, mutta ei, ei aukene mulle.
Ikivanhaa Yötä vielä on hyvääkin, mut tää iskelmäpaska on jotain aivan kamalaa. Ja se perkeleen Mamba kans!!
Meitä on paljon.
Yö on toisaalta jo niin epätrendikäs, että on jo melkein camp (vähän kuin Finnhitsit jokunen vuosi sitten). Uhkana on, että kohta hipsterit innostuvat Yöstä.
maailman musiikkihistorian hirvein biisi on Rakkaus on lumivalkoinen, tulee pakonomainen oksennusreaktio joka kerta kun se jostain tunkee korviini.
En ymmärrä en, ja valitettavasti eräs kaverini on suuri Yö-fani.
Yhden yhtäläisyyden olen löytänyt Yön fanittajissa: ovat itse hyvin epämusikaalisia. Minkään muun bändin keikalla ei kuule yhtä epävireistä yleisöjollotusta.
mutta käännän radiokanavan autossa jos tulee yön biisi, enkä ole koskaan ymmärtänyt miten se voi olla niin suosittu bändi.
Kerran olin "pakotettuna" niiden kaikalla kun suurin osa seurueestamme halusi mennä katsomaan sitä. Yritin ihan oikeasti löytää jotain mistä pitää, mutta ei, ei aukene mulle.
En nyt sanoisi, että hyi saatana.
Mutta menee minulla samaan kastiin kuin: Yölintu, Eija-Sinikka, Meiju, Eini jne.
Junttimusaa - kuunnellaan lähinnä kehä III:n ulkopuolella.
Aivan hirveää p*skaa. Jotenkin niin junttia musiikkia kuin vain voi olla, samalle viivalle pääsee vain Mamba.
Ikivanhaa Yötä vielä on hyvääkin, mut tää iskelmäpaska on jotain aivan kamalaa.
...ja tämä pervo-Sig (=Sick).
Yleensäkin kaikki amisbändit ja -laulajat karmaisevat!
Mä ja mieheni inhotaan myös, se on ihan järkyttävän paska bändi!