olenko mä ainoa suomalainen, joka ei voi SIETÄÄ yö-yhtyettä??!!
Siis hyi saatana. Oikeen junttien juntti-iskelmää.
Kommentit (61)
Mut mamma jees. .
Siis Mamba (#*¥#*+ ennustavat tekstinsyöttö)
Itse asiassa en tunne yhtään ihmistä, joka tykkäisi kyseisestä yhtyeestä.
lisäisin tähän vielä kolmannen naisen - sitten rupeaa itkuvirsiangstimollipaska -kiintiöni olemaan täydellinen :)
tykkään vain Irwinista, Juicesta, Epuista, Pave Maijasesta ja sellaisita suomalaisita jotka laulavat englanniksi tai ruotsiksi mutta en kaikista niistäkään.
vm -60
Toinen on junttimusaa (ja Mamba menee samaan kategoriaan) ja toinen ihan muuta.
lisäisin tähän vielä kolmannen naisen - sitten rupeaa itkuvirsiangstimollipaska -kiintiöni olemaan täydellinen :)
jos tarpeeksi kiukuttaa niin tällainen fb-ryhmä on olemassa :D
siis tätä viestiä piti lainaamani, t. nr 25
Oi oispa, oi kumpa, oi jospa. Karmeeta valitusveisuuta kaikki biisit.
ovat todellakin ihan kamalia kaikki. Kauheeta pöhöttyneiden keski-ikäisten kaihotunnelmaa ja juntteilua. En tykännyt edes teini-iässä. Myös Klamydia on ehdoton inhokki.
Yö on noista ehkä kuitenkin pahin. Ne kaksi-kolme pahinta hittibiisiä ovat sellaisia, joiden kuuntelu saa aikaan välittömän ranteet auki-fiiliksen. En viitsi niitä edes tässä mainita etteivät jää päähän pyörimään.
kun puolet mun fb-kavereista kuuluu johonki yö-fanklubiin ja linkittää niitä sinne. Ai kauhee, mä alan blokkaa niit yks kerrallaan . Mä kun en voi myöskään sitä sietää.
ihan ainoa! Tai et nyt ihan, onhan täällä monta ja minäkin ilmoittaudun joukkoon. Ei häirinnyt minua silloin, kun olivat nuorempia ja musiikkityylinsä oli erilainen (ei soitettu radiossa yhtä usein). Mutta tuo iskelmä-vonkuna, jota tunkee radiosta kaikissa yleisissä tiloissa joissa on radiot päällä, puistattaa pelkkä ajatus!
Jos miehistä koostuvan yhtyeen tuotannossa olisi yksi tai kaksi sentimentaalisuutta paisuttavaa jollotusta, se olisi ok, jopa komeaa. Mutta kun mitään muuta ei tunnu olevan, yritys menee kirkkaasti säälittävyyden puolelle.
Mieheni on suuri Yö-fani, ollut teinistä pitäen. Ollaan yritetty keskustella asiasta, mutta kun ei ymmärretä toisiamme niin ei ymmärretä :) Minä olen luvannut pitää tästä lähtien mielipiteet ominani ja mies on luvannut, että Yö soi vain silloin kun hän on yksin autossa. Annoin kerran lahjaksi Yön levyn, ja mies piti sitä erityisen suurena rakkauden tekona :D
Popedasta sen sijaan tykkään, siinä on ihan eri meininki ja kaikessa junttiudessaan se on sympaattinen. Suomalaista iskelmämusiikkia vastaan mulla ei siis sinänsä ole mitään, en vaan tykkää ylenpalttisesta ruikuttamisesta ja tunteilussa rypemisestä. Tarinat, joissa kaikenmaailman reppanat ja omaa syytään huono-osaiset korotetaan kuninkaiksi ja voittajiksi, aiheuttavat puistatuksia.
No mun mielestä taas Yö ja Kolmas Nainen ovat aivan eri maailmasta. Toinen on junttimusaa (ja Mamba menee samaan kategoriaan) ja toinen ihan muuta.
Toisessa mukana lahjakkaita musiikintekijöitä ja toinen...vetää sanattomaksi.
lisäisin Suurlähettiläät listaan myös, hrrrrr
Mun mielestä Olli Lindholm on laulajana lahjaton. "Rakkaus on lumivalkoinen" raastaa hermoja.
Mutta Kolmas Nainen on kyllä minunkin mielestäni loistava bändi ja Pauli Hanhiniemi loistava laulaja.
Popeda on niin rehellisesti juntti, että siedän sitä paremmin kuin Yötä. Tulee ihanat huolettomat teiniajat mieleen, kun kuulee Popedan vanhoja kasarihittejä. Mutta kuuntelen niitä ainoastaan vahingossa, eli jos radiosta sattuu tulemaan.
hyvästä musiikasta ja kunnollisista sanoituksista mitään.
Olli vois toki vähän lauluaan hioa, mutta Yö-yhtyeen kappaleita eivät huonot muusikot osaa soittaa.
Ja sopii koittaa karaokebaarissa jos tuntuu siltä, että Yön biisit on mielestänne helppoja laulettavia, kun ne ei sitä ole.
Mut ei helmiä siolle, kuunnelkaa vaikka Röyhkän vonkumista tai Siekkareiden sekoilua, ne on tasoistanne musiikkia.
Pauli Hanhiniemi on livenäkin vastenmielinen. Aina sätkä hampaissaan. YÖÖK.
iskelmäviritykset. Punk-henkisiä kappaleita lisää ja sekaan muutama yhteislauluksi sopiva herkempi kappale.
ukkoja. Ei eppuja pitäis päästää julkisesti esiintymään, oksennus tulee Syrjää katellessa.
Ja kaikki biisit ihan samanlaisia säveleltään, sanat vaihtuu, sävel ei.
Mut mamma jees. Taidan olla friikki;) Popeda kans kauhee ja kanava vaihtuu heti jos tulee. Tosin mamban vielä kesää kuuluu kammotuksiin, jota ei voi kuunnella.