Mies haluaa muuttaa kotiseudulleen, muu perhe ei
Mieheni kaipuu synnyinseudulleen on suuri. Me muut viihdymme nykyisellä kotiseudulla. Muutenkin täällä on mielestäni paremmat mahdollisuudet lasten harrastamiseen yms. Molemmille on täällä työpaikka.
Nyt mies on kysellyt sieltä töitä ja töitä on luvattu. Olemme muuttamisesta eri mieltä. Ja mies myöntää, että syynä muuttamiseen on se, että hän ei viihdy täällä. Minusta taas nykyisellä kotiseudulla on helpompi elää pienten lasten kanssa. täällä on lapsille tärkeitä ihmisiä ja apua lastenhoitoon saatavilla. Lasten harrastukset on kohtuullisen matkan päässä. Täällä arki toimii.
Miten ratkaista asia? Mitä tekisit itse vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelkkä ikävä kotiseudulle ei riitä syyksi muuttoon? Itsellä lapset jo pois kotoa. Mies löysi harrastuksia joihon minä en sovi. Liitto pelkkää passaamista ja jääkaapin täyttöä, yhteistä talven salkkarit. Miksi en voisi muuttaa, kun kaipaus on suuri?
Eiköhän tämäkin ongelma ole kymmenessä vuodessa ratkennut ilman neuvojasi.
Meillä muut haluaa muuttaa kotiseudulle, mies ei.
Miksi pelkkä ikävä kotiseudulle ei riitä syyksi muuttoon? Itsellä lapset jo pois kotoa. Mies löysi harrastuksia joihon minä en sovi. Liitto pelkkää passaamista ja jääkaapin täyttöä, yhteistä talven salkkarit. Miksi en voisi muuttaa, kun kaipaus on suuri?